Extra lichaamsverzorging.
zondag 7 april 2019 om 18:15
Epileren van je schaamhaar? Veel te pijnlijk toch, lijkt mij?
En er is zo ontzettend veel haar daar!
zondag 7 april 2019 om 18:17
En beschadigen die lichtflitsen je vruchtbaarheid niet? Van Veet ontharingscreme voor je benen wordt bijvoorbeeld gezegd dat je het niet voor je schaamhaar moet gebruiken omdat het je vruchtbaarheid aantast.Frietmetmayo schreef: ↑06-04-2019 18:04Nee is een apparaat die dmv lichtflitsen de haarzakjes in soort slaapstand brengt. Hierdoor dus minimaal tot geen haargroei meer op de behandelde gebieden.
zondag 7 april 2019 om 18:21
maandag 8 april 2019 om 08:28
Philips lumeaFleecedekentje10 schreef: ↑07-04-2019 16:37Welk ipl apparaat hebben jullie dan aangeschaft Frietmetmayo en Emma95 als ik vragen mag?
maandag 8 april 2019 om 14:04
Kannie
Wilnie
Magnie
Het zit je allemaal niet mee hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 22 april 2019 om 21:38
Met dit mooie weer wil ik open damesschoenen dragen. Maar ik last van veel witte uitslag op onder mijn voeten(eeltlaag die ook afgeeft als ik mijn sokken uitdoe).
Eigenlijk moet ik mijn voeten scrubben met zo'n rasp. Heb ik ooit gedaan maar het werd er alleen maar erger van en ik kreeg kloofjes.
Wat ik wel zou kunnen doen is het twee maal daags insmeren met een voetencreme of met vaseline.
Tijd ervoor vrijmaken moet ik door het in mijn agenda te zetten want dat werkt altijd prima bij mij. Afspraakjes maken met mezelf via de agenda.
Wie heeft er nog meer onverzorgde voeten en doet er te weinig aan?
Eigenlijk moet ik mijn voeten scrubben met zo'n rasp. Heb ik ooit gedaan maar het werd er alleen maar erger van en ik kreeg kloofjes.
Wat ik wel zou kunnen doen is het twee maal daags insmeren met een voetencreme of met vaseline.
Tijd ervoor vrijmaken moet ik door het in mijn agenda te zetten want dat werkt altijd prima bij mij. Afspraakjes maken met mezelf via de agenda.
maandag 22 april 2019 om 21:47
maandag 22 april 2019 om 22:00
dinsdag 23 april 2019 om 04:46
Mwrosa schreef: ↑22-04-2019 22:00Elke dag bodylotion
Dag/nacht crème elke dag
3 x per week scheren
2 x per week een haar masker
1 x per week gezichtsmasker
1 x per 6 weken wenkbrauwen verven
In de winter zo nu en dan een zonnebankje
1 x per half jaar kapper
Telt zo nu en dan naar de sauna ook mee ?
Jij verwent jezelf. Ga je maar één keer per half jaar naar de kapper? Dan wil je zeker je haren laten groeien?
dinsdag 23 april 2019 om 13:49
Waarom ga je niet een keertje naar de pedicure? Ze halen hele mikmak voor je weg en lakken je teennagels, heb je gelijk mooie voeten voor je zomerschoentjes.cynthiao schreef: ↑22-04-2019 21:38Met dit mooie weer wil ik open damesschoenen dragen. Maar ik last van veel witte uitslag op onder mijn voeten(eeltlaag die ook afgeeft als ik mijn sokken uitdoe).
jane-ice wijzigde dit bericht op 23-04-2019 15:00
0.18% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.