Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner onderkant

06-04-2013 10:01 14 berichten
De eyeliner aan de bovenkant heb ik eindelijk onder de knie, maar onder wil het nog niet zo lukken. Hoe doen jullie dat, zitten je wimpers niet in de weg?

En doe krijgen anderen het zo dat het aan de buitenste helft dikker is, en aan de binnenste kant zo mooi dun en uitgeveegd? Ik spring al een gat in de lucht als het een beetje recht zit.

En hoe doe het het helemaal tot aan je oogwit, zodat je geen huid meer ziet zeg maar? Veegt het traanvocht dat niet weg, ga je niet tussen je wimpers? Boven gaat dat vanzelf, maar onder wil het nog niet zo lukken!
Ik doe al jaren zwarte eyeliner boven mijn oog, met zo'n mooi dik uitlopend puntje. Dat vergt vele jaren van oefening, dus als je het nog maar net gebruikt snap ik dat het niet wil.

Ik zet het puntje van de eyeliner midden boven mijn oog en ga dan iets uitlopend naar de buitenkant toe. Daarna begin ik bij de binnenste ooghoek en laat die naar het midden toelopen.

Onder doe ik geen eyeliner, dat vind ik niet zo mooi staan. Als ik daar wat extra accent wil doe ik onder mijn oog een zwart oogpotloodrandje. Daarna overal zwarte mascara en ik ben er klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor eyeliner wil je onder gebruiken dan, toch geen vloeibare he? Ik gebruik altijd gewoon waterproof oogpotlood, blijft heel lang zitten en is makkelijk aan te brengen ;).
Ga alsjeblieft niet met eyeliner onder je oog lopen kloten..

Gewoon naturel laten (veel mooiere look) of gebruik oogpotlood wat je een beetje uitvaagt
Internagelaktisch
Onder je ogen kun je idd beter kohl gebruiken, eyeliner onder je ogen is niet mooi. Daar is het lijntje te scherp voor.
Oh, wel gewoon oogpotlood?! Da's een stuk gemakkelijker!

En dan tegelijkertijd eyeliner boven?
Ja oogpotlood onder, eyeliner boven, mascara en klaar ben je!
Oh, dat valt mee dan! Bedankt allemaal :-)
Eyeliner onder je oog is niet mooi.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou dan loop ik voor schut vandaag doe altijd oogpotlood op mijn onderste ooglid.
Eyeliner onder je ogen kan best mooi zijn.

Ik gebruik zo'n soort stift van essence en trek daarmee zo'n dun mogelijk lijntje boven en onder mijn oog. Daarna ga ik er met een wattenstaafje langs om het nog dunner te maken / beetje te vervagen. Dan is het alleen een beetje donkerder bij de wimperaanzet. Lijkt bijna of ik geen make-up op heb maar mijn wimpers gewoon donker(der) zijn.
Whitney, we zeggen hier ook dat eyeliner (met een kwastje of zo'n stift) niet mooi is, omdat dat zo hard is. We geven ook als tip juist dat een oogpotloodje wel mooi is onder het oog.

Dus dan denk ik niet dat je voor schut loopt. Alhoewel ik verder niets over je verschijning weet.
Ik doe tegenwoordig meestal eigenlijk geen make up meer onder het oog. Doe aan de bovenkant meestal iets met bruin en dan een wing. Aan de onderkant doe ik dan heel soms nog iets met kohl in bruin ofzo. Ik heb wel eens vloeibare eyeliner onder gedaan, maar vind het effect niet zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven