Mode & Beauty alle pijlers

Eyeliner onderkant

06-04-2013 10:01 14 berichten
De eyeliner aan de bovenkant heb ik eindelijk onder de knie, maar onder wil het nog niet zo lukken. Hoe doen jullie dat, zitten je wimpers niet in de weg?

En doe krijgen anderen het zo dat het aan de buitenste helft dikker is, en aan de binnenste kant zo mooi dun en uitgeveegd? Ik spring al een gat in de lucht als het een beetje recht zit.

En hoe doe het het helemaal tot aan je oogwit, zodat je geen huid meer ziet zeg maar? Veegt het traanvocht dat niet weg, ga je niet tussen je wimpers? Boven gaat dat vanzelf, maar onder wil het nog niet zo lukken!
Ik doe al jaren zwarte eyeliner boven mijn oog, met zo'n mooi dik uitlopend puntje. Dat vergt vele jaren van oefening, dus als je het nog maar net gebruikt snap ik dat het niet wil.

Ik zet het puntje van de eyeliner midden boven mijn oog en ga dan iets uitlopend naar de buitenkant toe. Daarna begin ik bij de binnenste ooghoek en laat die naar het midden toelopen.

Onder doe ik geen eyeliner, dat vind ik niet zo mooi staan. Als ik daar wat extra accent wil doe ik onder mijn oog een zwart oogpotloodrandje. Daarna overal zwarte mascara en ik ben er klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor eyeliner wil je onder gebruiken dan, toch geen vloeibare he? Ik gebruik altijd gewoon waterproof oogpotlood, blijft heel lang zitten en is makkelijk aan te brengen ;).
Ga alsjeblieft niet met eyeliner onder je oog lopen kloten..

Gewoon naturel laten (veel mooiere look) of gebruik oogpotlood wat je een beetje uitvaagt
Internagelaktisch
Onder je ogen kun je idd beter kohl gebruiken, eyeliner onder je ogen is niet mooi. Daar is het lijntje te scherp voor.
Oh, wel gewoon oogpotlood?! Da's een stuk gemakkelijker!

En dan tegelijkertijd eyeliner boven?
Ja oogpotlood onder, eyeliner boven, mascara en klaar ben je!
Oh, dat valt mee dan! Bedankt allemaal :-)
Eyeliner onder je oog is niet mooi.