Mode & Beauty alle pijlers

Feest bruiloft met dress code Cocktail

22-07-2014 10:32 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!

Willen jullie mij helpen met het volgende: ik ben uitgenodigd voor een bruiloft (alleen het feest), waarbij de dress code Cocktail is. Nu heb ik al gezocht bij Zalando (alleen sale) en Steps, maar kan niet direct iets vinden waarvan ik enthousiast word.

Mijn vraag aan jullie is: wat zouden jullie aantrekken en hebben jullie tips voor websites/winkels?

Highly appreciated!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
De dresscode is duidelijk lijkt me, en dat soort kleding is bij genoeg zaken te krijgen toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Voor mij minder makkelijk als voor jou -vandaar dit topic-, wat al iets zegt over mijn gevoel in fashion
quote:chatcat86 schreef op 22 juli 2014 @ 10:43:

Voor mij minder makkelijk als voor jou -vandaar dit topic-, wat al iets zegt over mijn gevoel in fashion OK, wat snap je niet aan "cocktail"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je kunt via Google deze dresscode zoeken voor een uitleg.
http://www.dressesonly.nl/dresscode/cocktail met deze tips is het misschien makkelijker iets uit te zoeken
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Ik ben vast de eerste en enige die een vraag stelt die via google te vinden is. Ik ben gewoon benieuwd naar suggesties en op zoek naar inspiratie.
In de Grazia die nu in de winkels ligt (ik geloof in de Beach issue maar het kan ook de gewone versie zijn) stond een hele reeks met dresscodes voor bruiloften nu in de zomer. Dus ook cocktail… Misschien kun je even neuzen je komt vast nog wel in een supermarkt een dezer dagen ;)
quote:carpediem90 schreef op 22 juli 2014 @ 12:06:

In de Grazia die nu in de winkels ligt (ik geloof in de Beach issue maar het kan ook de gewone versie zijn) stond een hele reeks met dresscodes voor bruiloften nu in de zomer. Dus ook cocktail… Misschien kun je even neuzen je komt vast nog wel in een supermarkt een dezer dagen ;)Dank je voor de tip!
Als je de link had bekeken ipv te zeiken over google had je gezien dat er juist allerlei jurksuggesties worden gegeven. Met prijzen en adressen erbij waar je ze kan bestellen. Inspiratie genoeg dus. Je had ook dankjewel dit is niet mijn smaak kunnen zeggen ipv zo te zeiken.quote:chatcat86 schreef op 22 juli 2014 @ 10:55:

Ik ben vast de eerste en enige die een vraag stelt die via google te vinden is. Ik ben gewoon benieuwd naar suggesties en op zoek naar inspiratie.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Teedeekaa ze reageert toch niet op jou. Doe eens rustig..
Cocktail mag lang en kort zijn, zou je een lange jurk willen moet je eens kijken op de site van Mango, daar staan leuke lange feestjurken op.
Stressed is just desserts spelled backwards
O sorry, ik was in de war met Black Tie.

Cocktail is kort, tot de knie.
Topvintage staan ook wel jurken op die zouden kunnen

http://topvintage.nl/nl/v ... crochet-lace-pencil-dress

http://topvintage.nl/nl/v ... e-floral-doll-dress-black

maar ik weet verder niet welke stijl je leuk vindt, dus ik plak zomaar even wat
quote:teedeekaa schreef op 22 juli 2014 @ 13:11:

Als je de link had bekeken ipv te zeiken over google had je gezien dat er juist allerlei jurksuggesties worden gegeven. Met prijzen en adressen erbij waar je ze kan bestellen. Inspiratie genoeg dus. Je had ook dankjewel dit is niet mijn smaak kunnen zeggen ipv zo te zeiken.

[...]

Hahahahaha! PMS?
Mango outlet shop (website) voor als je budget niet veel toelaat

In meerdere kleuren:

Ik zou een kort jurkje aandoen. Als het feest in de middag is zou ik meer voor een zomerse stijl kiezen en als het in de avond is meer chique.

Als je goedkoop wil kun je in de sale shoppen bij Nelly, Asos, Zara, Mango. Anders een Ted Baker jurkje (duur!)
Wat voor kledingstijl draag je gewoonlijk? Bij cocktail is heel veel mogelijk. Een sportief type zal voor een ander, eenvoudiger jurkje kiezen dan iemand die houdt van glamour en glitter.
Goede suggesties, dank je allemaal! Een plaatselijk donderwolkje, maar daar lees ik door heen, vast een bad mood.

Mijn kledingstijl wisselt: voor werk netjes en slaag ik vaak bij Steps. Hoewel ik prive sportief/casual kleding draag, draag ik op mijn werk jurken en hakken.

Maar wat je zegt klopt, niet teveel rouches/strikjes/tierelantijntjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven