Mode & Beauty alle pijlers

feestje vanavond

07-07-2012 17:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond buiten een tuinfeestje van 9 tot ongeveer 2 uur.

Met dit weer weet ik niet zo goed wat ik aan moet.

Ik wil graag een hempje met een rokje en sandalen.

Kan dat?

Of is het daar te koud voor?
Ik weet niet of jij het snel koud hebt of niet, of je veel alcohol drinkt of niet. Ik zou iets aandoen waar je een vestje, bolero of iets dergelijks over aan kan trekken en een rokje waar je eventueel een legging over aan kan doen,

Het bleef de laatste paar dagen aardig warm 's avonds, maar ik zou het niet warm genoeg vinden voopr jou kleding. maargoed ik ben dan ook een koukleum eerste klas.
Hemdje schrijf je. En ik zou gewoon een vestje of iets mee nemen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zou wel iets van een vestje meenemen, want het koelt later op de avond altijd wel wat af. Neem anders een shirt of blouse mee, die je later op de avond even snel aan kan doen.

Hoe fris het zal worden hang ook een beetje van de tuin af, is het op de vlakte of is wel beschutting.

Het scheelt ook of je de hele avond zit te zitten of dat je in de weer bent.
Met t weer hier zou ik ook een regenjas meenemen (hir regent t nogal).
quote:salsagirl86 schreef op 07 juli 2012 @ 17:58:

Ik weet niet of jij het snel koud hebt of niet, of je veel alcohol drinkt of niet. Ik zou iets aandoen waar je een vestje, bolero of iets dergelijks over aan kan trekken en een rokje waar je eventueel een legging over aan kan doen,

Het bleef de laatste paar dagen aardig warm 's avonds, maar ik zou het niet warm genoeg vinden voopr jou kleding. maargoed ik ben dan ook een koukleum eerste klas. weet niet of ik dat wel een leuk idee vind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hahaha!!! Nog nooit gezien? Rokje over legging? Nieuwste mode hoor;-)

Natuurlijk eronder dus!
Pashima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven