Mode & Beauty alle pijlers

Festival outfit

03-08-2017 20:42 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Outfit gevraagd voor een wat voller figuur (maat 40/42) om naar een festival te gaan.
Dat is voor mij erg lang geleden en ben er niet in thuis dus wie kan me helpen?
T-shirt en jeans en een stel sneakers?
T-shirt en short?

En 40 à 42 "vol"? Wat is maat 50 dan?
Tornacense schreef:
03-08-2017 20:54
T-shirt en short?

Dik?

OT Gewoon een jeans, blouse/shirt/en schoenen waar je lang op kunt staan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jeans en shirtje. Gewoon iets wat comfortabel zit.
Tickel schreef:
03-08-2017 20:59
Dik?

OT Gewoon een jeans, blouse/shirt/en schoenen waar je lang op kunt staan.
En wat vies mag worden. Naar welk festival ga je?
Gewoon wat je zelf leuk vindt natuurlijk :) en vooral schoenen die lekker zitten!
Tornacense schreef:
T-shirt en short?

Maat 50 is in ieder geval geen reguliere maat....
Gewoon een (skinny) spijkerbroek en een shirtje.. en lage laarsjes met lage hak.

En ik zal hier wel om gelinched worden maar met die maat zou ik geen kort spijkerbroekje aantrekken. Bij mij ziet dat er iig niet uit.

https://www.festyfashion.nl/kleding-schoenen/ deze webshop heeft altijd wel leuke dingen. Ook niet duur.
anoniem_95458 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 21:23
19.63% gewijzigd
Tornacense schreef:
T-shirt en short?

Als ik die maat heb ben ik "vol" ja. En maat 50 is gewoon echt enorm dik. Altijd dat politiek correcte gedoe..
Niet zo moeilijk doen TO. Vooral een fijne broek en schoenen en een handig tasje voor telefoon, geld en poncho.
Coco87 schreef:
03-08-2017 21:21
Als ik die maat heb ben ik "vol" ja. En maat 50 is gewoon echt enorm dik. Altijd dat politiek correcte gedoe..
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik noem 40/42 ook vol hoor, dan heb je waarschijnlijk al een te hoog bmi. Met 50 heb je al snel obesitas.

Ik zou een jeans aantrekken waar je ook makkelijk in kan zitten (op de grond), dus niet al te laag. Leuk hemdje en vest en jasje. Laagjes zijn handig. Wat voor festival?

En ga voor stevige stappers waar je lang op kan staan.

Belangrijkste : veel plezier!
Saga_Röversdotter schreef:
03-08-2017 21:41
Ik noem 40/42 ook vol hoor, dan heb je waarschijnlijk al een te hoog bmi. Met 50 heb je al snel obesitas.

Ik zou een jeans aantrekken waar je ook makkelijk in kan zitten (op de grond), dus niet al te laag. Leuk hemdje en vest en jasje. Laagjes zijn handig. Wat voor festival?

En ga voor stevige stappers waar je lang op kan staan.

Belangrijkste : veel plezier!
Het ligt ook aan de lengte van iemand als je 180 bent is 40-42 niet vol, als je 160 bent is 40-42 wel vol.

Kleding, goede schoenen waar je comfortabel op loopt en die na lang aan hebben nog steeds goed voelen. Fijn zittende stretch broek, t shirt en neem iets mee dat je heel klein kan opvouwen maar wel aan kan trekken als het hard gaat regenen. Vest of trui is ook wel fijn als het in de avond afkoelt
Afbeelding

Met een print shirt en laarzen of sneakers eronder.
Het-groepje schreef:
03-08-2017 21:51
Afbeelding

Met een print shirt en laarzen of sneakers eronder.
Is dat een regenjasje?
Afbeelding
Ik zou willen dat ik weer mijn broeken maat 40/42 pas! Ben maar 1.69 maar met die maat echt niet "vol". Hangt ook af van je bouw natuurlijk. En met die maat kan ik ook gewoon een kort broekje aan hoor, wel liever met panty maar wil maar zeggen dat je echt niet zomaar kunt oordelen over een paar cijfers...

Alvast veel plezier op het festival TO!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Het-groepje schreef:
03-08-2017 21:53
Afbeelding
Is dit maat 40? :wtf:
Ikzelf zou dit doen met sneakers (nike air max) eronder en een spijkershort

Afbeelding
Sorry hoor maar maat 40/42 wordt hier nu wel echt neergezet als bijna obese, die voorbeeldafbeeldingen zijn volgens mij ook echt van grotere maten. Als je vrij lang bent, en dus meestal ook langere ledematen hebt, of gewoon een gezond gewicht maar bijv. relatief brede schouders of een grotere voorgevel zit je zo aan die maat.
Elle1976 schreef:
03-08-2017 21:58
Is dit maat 40? :wtf:
Nee, ik denk groter. Lange meiden ook.
Ginerva schreef:
03-08-2017 21:52
Is dat een regenjasje?
Dat was wel mijn idee maar die mouwen snap ik ook niet.
Ja die foto's zijn van wat dikkere vrouwen lijkt me. Ik reageer meer zo, omdat ik het idee dat we in NL overgewicht steeds meer genormaliseerd wordt. Maarre.. In mijn omgeving zie ik dat ook niet terug hoor, dat langere vrouwen grotere maten hebben.
Koop een leuke boho jurk en doe er enkellaarsjes onder..?

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.05 ... rt/bloemen

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.04 ... rt/bloemen
Saga_Röversdotter schreef:
03-08-2017 22:12
Ja die foto's zijn van wat dikkere vrouwen lijkt me. Ik reageer meer zo, omdat ik het idee dat we in NL overgewicht steeds meer genormaliseerd wordt. Maarre.. In mijn omgeving zie ik dat ook niet terug hoor, dat langere vrouwen grotere maten hebben.
Oké snap ik, maar daarom kan je nog geen "Ik noem 40/42 ook vol hoor, dan heb je waarschijnlijk al een te hoog bmi."- conclusie aan maat 40-42 verbinden, zonder enige achtergrondinfo. Ik ben 1,78 en weeg zo'n 69-70 kilo en heb bijvoorbeeld maat 40, en met blousejes al snel maat 42 want anders 'kijk je er zo in' aan de voorkant en dat vind ik lelijk, en anders passen mijn armen/schouders er meestal niet in. Oké sorry TO voor deze offtopic bijdrage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven