Mode & Beauty alle pijlers

Föhn borstel

01-04-2022 13:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ,

Ik ben vaak na het haar wassen druk met föhnen en daarna de stijltang erdoor of krultang. Ik heb behoorlijk dik haar dus ik ben er echt wel even mee bezig.
Soms was ik het s avonds en dan s morgens stijlen ivm tijd :)

Nu zie ik soms een föhn borstel voorbij komen.. heeft iemand daar ervaring mee ? En zo ja, welke zou je aanraden ?

Groetjes van mij !
mode-beauty/roterende-fohnborstel-is-t- ... ges/487183
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Wat toevallig! Afgelopen dagen veel hier naar gegoogled. Fijn dit topic en ik lees even mee!
Een föhn borstel is op zich best fijn. Het geeft je haar ook een mooier resultaat dan alleen met een föhn (in de zin van minder droge punten). Wel je haar eerst een beetje laten drogen aan de lucht, want met 'zeik'nat haar is het geen doen/niet fijn.
Ik heb die van babyliss trouwens! Wat ook fijn is, is de B.R.U.S.H. warmteborstel van John Beerens

https://www.johnbeerens.com/b-rush-warm ... gJD3fD_BwE
Ik heb een dyson airwrap, ik weet het, fucking duur maar wel heel fijn maar... als ik weinig tijd heb gebruik ik nog regelmatig mijn oude vertrouwde babylissje die zelf roteert en ook twee kanten op, super ding is dat! Als dit het zou begeven zou ik zeker weer een nieuwe halen.
Ik vind het ideaal, haar klit veel minder ook is het glanzender dan met fohn. Wel ben ik van het gemak, dus gekozen voor een grotere versie. Voor krullen gebruik ik de krultang.

https://www.bol.com/nl/nl/p/lifegoods-3 ... oductImage
Ik lees mee. Heel dik en lang haar wat pluist, maar ik ben totaal niet handig met een gewone föhn en borstel. Als ik op zoek ga naar een föhnborstel zie ik door de bomen het bos niet meer.
guppekop schreef:
01-04-2022 15:26
Ik heb een dyson airwrap, ik weet het, fucking duur maar wel heel fijn maar... als ik weinig tijd heb gebruik ik nog regelmatig mijn oude vertrouwde babylissje die zelf roteert en ook twee kanten op, super ding is dat! Als dit het zou begeven zou ik zeker weer een nieuwe halen.
Hoeveel tijd ben je bezig met de dyson?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven