Föhnborstel
zondag 29 maart 2015 om 20:42
Hi!
Van de week ben ik naar de kapper geweest en meestal wordt m'n haar dan altijd gestyled met zo'n föhnborstel, waar m'n haar door wordt gepolijst. Nu heb ik precies dezelfde föhnborstel, maar het ziet er dus nooit hetzelfde uit, zoals de kapper het altijd voor elkaar krijgt. Het blijft pluiziger.
Ik doe (naar mijn idee dan) precies hetzelfde..
Heeft iemand misschien tips?
Van de week ben ik naar de kapper geweest en meestal wordt m'n haar dan altijd gestyled met zo'n föhnborstel, waar m'n haar door wordt gepolijst. Nu heb ik precies dezelfde föhnborstel, maar het ziet er dus nooit hetzelfde uit, zoals de kapper het altijd voor elkaar krijgt. Het blijft pluiziger.
Ik doe (naar mijn idee dan) precies hetzelfde..
Heeft iemand misschien tips?
zondag 29 maart 2015 om 20:46
zondag 29 maart 2015 om 21:00
zondag 29 maart 2015 om 21:13
quote:spookie21 schreef op 29 maart 2015 @ 21:00:
Ik denk dat het een middelmaatje is, ik kan ook niet van kopstuk wisselen. Het is alleen precies dezelfde die de kapper gebruikt, dus het zou eigenlijk gewoon moeten lukken, ik doe denk ik iets niet goed dan.
Het is een babyliss pro, titanium tourmaline.Ik heb ook zoiets, de airstyler. Ik draai een pluk in, en laat dat ding even in mijn haar zitten. Als de pluk aardig droog lijkt draai ik de pluk nog een paar keer over de borstel. Beetje lastig uitleggen. Na het föhnen haal ik de borstel eraf en blaas nog wat warme lucht door mijn haar om de aanzet goed na te drogen.
Ik denk dat het een middelmaatje is, ik kan ook niet van kopstuk wisselen. Het is alleen precies dezelfde die de kapper gebruikt, dus het zou eigenlijk gewoon moeten lukken, ik doe denk ik iets niet goed dan.
Het is een babyliss pro, titanium tourmaline.Ik heb ook zoiets, de airstyler. Ik draai een pluk in, en laat dat ding even in mijn haar zitten. Als de pluk aardig droog lijkt draai ik de pluk nog een paar keer over de borstel. Beetje lastig uitleggen. Na het föhnen haal ik de borstel eraf en blaas nog wat warme lucht door mijn haar om de aanzet goed na te drogen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 29 maart 2015 om 21:35
zondag 29 maart 2015 om 22:01
Ik draai mijn borstel in, laat hem even zitten en trek hem er dan uit. Tijdens het trekken föhn ik door zodat ik mijn haar echt goed gladstrijk (en droog!). Met alleen er in laten zitten wordt mijn haar ook niet glad. Daarna zet ik hem er nog een paar keer in + er uit trekken, en als laatste draai ik 'm in en laat ik m langer zitten met de hete lucht er goed op. Direct daarna blaas ik er koude lucht op en soms zet ik de krul dan nog even vast. Ik gebruik trouwens nooit de heetste stand, dat is in principe niet nodig.
zondag 29 maart 2015 om 22:16