Mode & Beauty alle pijlers

Fijne onderbroeken

14-05-2017 16:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot dusver droeg ik altijd onderbroeken van de HEMA, die ik misschien wel 6 jaar geleden gekocht had :facepalm: Maar ze bleven wel goed, en ze zaten lekker :biggrin: Nu ze het één voor één begeven ben ik al een tijdje op zoek naar een vervanging. De "nieuwe" broekjes van de HEMA vind ik echter niet fijn. De maat is anders dan vroeger, en ze rekken heel snel uit.

Strings koop ik bij H&M (de naadloze) en Hunkemoller, dat is niet zo'n punt. Maar de broekjes vind ik wel lastig. En vaak wil ik echt gewoon een broekje aan.

Wat ik fijn vind:
- Boxer-model. Overal zie je broekjes die tot de helft van je billen komen. Dat zit bij mij niet goed. Ik wil dat mijn billen er grotendeels gewoon in passen :proud:
- Geen scherpe randen en naden, want mijn huid is gevoelig (de rand boven de Pieces onderbroeken irriteert bijvoorbeeld)
- Katoen. Het kruis in elk geval.
- Blijft in model en blijft goed in de was

De broekjes die ik tot nu toe geprobeerd heb bleken niet aan bovenstaande eisen te voldoen :frusty: Vaak was de kwaliteit ook gewoon slecht.

Iemand de gouden tip? :-P
Ik vind die van Anni Rolfi van kruidvat wel fijn.
Appie! Alleen bij de grote te verkrijgen
Anni Rolfi inderdaad of Sloggi
Biepmiep68 schreef:
14-05-2017 16:33
Anni Rolfi inderdaad of Sloggi
Anni Rolfi ooit gekocht, maar zat en voelde vreselijk.

Doe mij ook maar Sloggi. En dan wel de zwarte. (Ik ben "allergisch" voor wit ondergoed.)
Hunkemoller

zoek maar eens op boxers en dan meest aanbevolen
TinyBel schreef:
14-05-2017 16:35

Doe mij ook maar Sloggi. En dan wel de zwarte. (Ik ben "allergisch" voor wit ondergoed.)
Anni rolfi vreselijk
TinyBel schreef:
14-05-2017 16:35

Wat is er mis met wit, ach snap het wel hoor :mrgreen:. Ik draag wel wit als in string en sloggi (niet de sloggi string daar past mijn zaakje niet in) maar dat samen met een wit shirt en witte sokken. Dan mooi alls wit, hebben we namelijk ook weer een wasmachine vol met witte was.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik koop de boxer van freya, freya active heet 'ie. In eerste instantie gekocht om in hard te lopen, maar ze zitten zo lekker dat ik ze nu altijd draag
Sloggi idd, en ik heb zelf een Duits merk wat ik nog fijner vind (betere kwaliteit en goedkoper), maar ik weet niet waar je dat hier moet krijgen. Het heet Speidel iig. :)
668, the neighbour of the Beast
De boxers van de Zeeman. Lijken op die van Pieces enzo, maar vriendelijker geprijsd (2 voor 3,99 geloof ik) en fijnere pasvorm. Ik koop ze wel ruim, zodat je geen 'muffin' krijgt, en dan passen mijn (gemiddelde) billen er prima in. Leuke foute kleurtjes ook :)
Bedankt voor de reacties. Ik had helemaal nooit aan Anni Rolfi gedacht. Ik dacht dat dit alleen panty's waren.
CharlotteTL schreef:
14-05-2017 18:20
Bedankt voor de reacties. Ik had helemaal nooit aan Anni Rolfi gedacht. Ik dacht dat dit alleen panty's waren.

Lees je wel alles?Anni Rolfi zijn al 2 mensen hier met slechte ervaringen
Ik ben ook heel blij met die van de Zeeman. :-)
Sensual Fresh van Sloggi. Echt geweldig. Heb zwarte en huidskleur, voor onder wit.
Het is een hipster, boxermodel zonder pijpjes.

Gaan echt jaaaaaaren mee en je ziet ze nergens onder zitten.
Een paar keer per jaar is de 3 halen, 2 betalen actie. O.a. Bij Livera.

Heb ook een Rolfi. Waardeloos. Wordt steeds groter en lubbert.
emma95 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 08:53
7.89% gewijzigd
Hier juist fijne ervaring met Anni Rolfi.
grr dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven