Fijne onderbroeken
zondag 14 mei 2017 om 16:01
Tot dusver droeg ik altijd onderbroeken van de HEMA, die ik misschien wel 6 jaar geleden gekocht had
Maar ze bleven wel goed, en ze zaten lekker
Nu ze het één voor één begeven ben ik al een tijdje op zoek naar een vervanging. De "nieuwe" broekjes van de HEMA vind ik echter niet fijn. De maat is anders dan vroeger, en ze rekken heel snel uit.
Strings koop ik bij H&M (de naadloze) en Hunkemoller, dat is niet zo'n punt. Maar de broekjes vind ik wel lastig. En vaak wil ik echt gewoon een broekje aan.
Wat ik fijn vind:
- Boxer-model. Overal zie je broekjes die tot de helft van je billen komen. Dat zit bij mij niet goed. Ik wil dat mijn billen er grotendeels gewoon in passen
- Geen scherpe randen en naden, want mijn huid is gevoelig (de rand boven de Pieces onderbroeken irriteert bijvoorbeeld)
- Katoen. Het kruis in elk geval.
- Blijft in model en blijft goed in de was
De broekjes die ik tot nu toe geprobeerd heb bleken niet aan bovenstaande eisen te voldoen
Vaak was de kwaliteit ook gewoon slecht.
Iemand de gouden tip?
Strings koop ik bij H&M (de naadloze) en Hunkemoller, dat is niet zo'n punt. Maar de broekjes vind ik wel lastig. En vaak wil ik echt gewoon een broekje aan.
Wat ik fijn vind:
- Boxer-model. Overal zie je broekjes die tot de helft van je billen komen. Dat zit bij mij niet goed. Ik wil dat mijn billen er grotendeels gewoon in passen
- Geen scherpe randen en naden, want mijn huid is gevoelig (de rand boven de Pieces onderbroeken irriteert bijvoorbeeld)
- Katoen. Het kruis in elk geval.
- Blijft in model en blijft goed in de was
De broekjes die ik tot nu toe geprobeerd heb bleken niet aan bovenstaande eisen te voldoen
Iemand de gouden tip?
zondag 14 mei 2017 om 16:35
Anni Rolfi ooit gekocht, maar zat en voelde vreselijk.
Doe mij ook maar Sloggi. En dan wel de zwarte. (Ik ben "allergisch" voor wit ondergoed.)
zondag 14 mei 2017 om 16:48
Wat is er mis met wit, ach snap het wel hoor
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 14 mei 2017 om 17:25
zondag 14 mei 2017 om 18:25
CharlotteTL schreef: ↑14-05-2017 18:20Bedankt voor de reacties. Ik had helemaal nooit aan Anni Rolfi gedacht. Ik dacht dat dit alleen panty's waren.
Lees je wel alles?Anni Rolfi zijn al 2 mensen hier met slechte ervaringen
maandag 15 mei 2017 om 08:41
Sensual Fresh van Sloggi. Echt geweldig. Heb zwarte en huidskleur, voor onder wit.
Het is een hipster, boxermodel zonder pijpjes.
Gaan echt jaaaaaaren mee en je ziet ze nergens onder zitten.
Een paar keer per jaar is de 3 halen, 2 betalen actie. O.a. Bij Livera.
Heb ook een Rolfi. Waardeloos. Wordt steeds groter en lubbert.
Het is een hipster, boxermodel zonder pijpjes.
Gaan echt jaaaaaaren mee en je ziet ze nergens onder zitten.
Een paar keer per jaar is de 3 halen, 2 betalen actie. O.a. Bij Livera.
Heb ook een Rolfi. Waardeloos. Wordt steeds groter en lubbert.
emma95 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 08:53
7.89% gewijzigd