Fixeerspray, het geld waard??
dinsdag 18 februari 2014 om 20:27
dinsdag 18 februari 2014 om 20:46
Benefit, bij Douglas gekocht. Die was rond de ¤22. Je kan ook voor ¤7,- een bus (spray, lijkt op een deo spray) mineraalwater kopen van Douglas eigen merk, of bijv Evian. Dat is goedkoper en heeft hetzelfde effect. Ook lekker voor op het strand in de zomer!
Ik gebruik geen foundation maar alleen poeder, door lichtjes daarna te sprayen heb je geen droog effect op je huid. Dus ik gebruik graag fixeerspray of gewoon zo'n busje water.
Ik gebruik geen foundation maar alleen poeder, door lichtjes daarna te sprayen heb je geen droog effect op je huid. Dus ik gebruik graag fixeerspray of gewoon zo'n busje water.
dinsdag 18 februari 2014 om 21:48
Alleen voor feestjes onder de oogschaduw. Maar dan pak ik graag uit met drie of vier kleuren en wat glitters.
Wel eens primer geprobeerd (om het glimmen tegen te gaan), maar de dag erna dan allemaal droge plekjes (en ik ben wel het type dat alles reinigt voor het slapengaan, met een serum en nachtcreme).
Wel eens primer geprobeerd (om het glimmen tegen te gaan), maar de dag erna dan allemaal droge plekjes (en ik ben wel het type dat alles reinigt voor het slapengaan, met een serum en nachtcreme).
woensdag 19 februari 2014 om 15:15
http://www.clarinsusa.com/Fix'-Make-Up/ ... US,pd.html
Ik gebruik deze, voor 24,50 bij ici Paris.
Doet wat hij beloofd,erg fijn product.
Ik gebruik verder geen primer.
Ik gebruik deze, voor 24,50 bij ici Paris.
Doet wat hij beloofd,erg fijn product.
Ik gebruik verder geen primer.
vrijdag 21 februari 2014 om 16:38
Ik heb max fix + en vandaag voor het eerst gebruikt! Mijn foundation en blush zaten na een regenbui op de fiets er nog op! Dus ik ben er ook heel blij mee.
Als ooglid primer kan ik mac paintpot aanraden, zonder vliegt mijn oogschaduw er meteen weer af. Als ik 1 veegjes van die spul eronder smeer, blijft mijn oogschaduw muurvast zitten.
Als ooglid primer kan ik mac paintpot aanraden, zonder vliegt mijn oogschaduw er meteen weer af. Als ik 1 veegjes van die spul eronder smeer, blijft mijn oogschaduw muurvast zitten.