Mode & Beauty alle pijlers

Fixeerspray, het geld waard??

18-02-2014 20:18 19 berichten
Ik denk erover om een fixeerspray aan te schaffen zodat mijn make-up langer/beter blijft zitten. Maar prijs ligt zo rond de 20 euro? Wie gebruikt er zo'n spray, welk merk en welke prijs? Is het het geld waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht het gaat om een muur fixeren oid toen ik de titel las haha!

Wat voor (kwaliteit) make-up draag je?

Het gaat mij trouwens een beetje te ver om je gezicht in te sprayen.. :-)
Misschien moet je eerst jezelf tegen komen, voordat je het kunt zijn
Foundation van L'Oréal, beetje blush, soms poeder van L'Oréal....
Het werkt wel
Internagelaktisch
En snap dat de titel anders doet vermoeden haha
Welke spray gebruik jij Maaique??
Ik gebruik deze van Urban Decay (via hqhair.com). Niet dagelijks, maar wel voor belangrijke momenten of als ik uitga. Fijne spray, heb echt het idee dat het werkt.
Dankje Nikkie!
Ik niks maar ik lees veel beautyblogs en daardoor wil ik het ook gaan aanschaffen. Weet nog niet welke.

Urban decay en Mac schijne goede te hebben iig!
Internagelaktisch
Haha oké! Ben jij dat echt op de foto Maaique? Hele mooie make-up heb je
Ja dat ben ik dank je wel!
Internagelaktisch
Zelf gebruik ik de urban decay de-slick make-up setting spray.

Ben er heel tevreden mee.
Benefit, bij Douglas gekocht. Die was rond de ¤22. Je kan ook voor ¤7,- een bus (spray, lijkt op een deo spray) mineraalwater kopen van Douglas eigen merk, of bijv Evian. Dat is goedkoper en heeft hetzelfde effect. Ook lekker voor op het strand in de zomer!

Ik gebruik geen foundation maar alleen poeder, door lichtjes daarna te sprayen heb je geen droog effect op je huid. Dus ik gebruik graag fixeerspray of gewoon zo'n busje water.
Gebruiken jullie eigenlijk ook een primer??
Alleen voor feestjes onder de oogschaduw. Maar dan pak ik graag uit met drie of vier kleuren en wat glitters.

Wel eens primer geprobeerd (om het glimmen tegen te gaan), maar de dag erna dan allemaal droge plekjes (en ik ben wel het type dat alles reinigt voor het slapengaan, met een serum en nachtcreme).
http://www.clarinsusa.com/Fix'-Make-Up/ ... US,pd.html

Ik gebruik deze, voor 24,50 bij ici Paris.

Doet wat hij beloofd,erg fijn product.

Ik gebruik verder geen primer.
ik gebruik de fix spray van MAC , prijs weet ik niet. Vind het erg fijn en oogt soms net wat natuurlijker, haalt het poederige een beetje weg. Gebruik het niet altijd, alleen met uitgaan, of afspraakjes ofzo. Gebruik geen primer.
Thanx voor jullie reacties... misschien toch maar 1 kopen dan. Die van MAC spreekt me wel aan eigenlijk, lees er goede reviews over
Ik heb max fix + en vandaag voor het eerst gebruikt! Mijn foundation en blush zaten na een regenbui op de fiets er nog op! Dus ik ben er ook heel blij mee.

Als ooglid primer kan ik mac paintpot aanraden, zonder vliegt mijn oogschaduw er meteen weer af. Als ik 1 veegjes van die spul eronder smeer, blijft mijn oogschaduw muurvast zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven