Mode & Beauty alle pijlers

Fortnite sokken

29-11-2018 11:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook dit jaar heerlijk op tijd met mijn sinterklaas-kadootjes regelen... :facepalm:
Op zoek naar Fortnite sokken (op de ene zool van de sok staat do not disturb, op de ander I'm playing fortnite), maar alle internetshops die ik vind hebben een levertijd van 1 tot 3 weken. Dan is die beste man het land alweer uit.

Heeft een van jullie dit soort fortnite sokken (of iets anders leuks van 10-15 eur) al ergens in een winkel gespot? En zo ja waar?

Namens de hekel-aan-winkelen-piet alvast dank voor jullie hulp!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Vooral op fb groepen zie ik ze, van mensen die het zelf maken.
Ik zie bij de meeste webshops idd een lange levertijd. Op marktplaats wordt er ook best veel aangeboden, ook nieuw, dat is waarschijnlijk sneller.
succes!
Whatsinaname1988 schreef:
29-11-2018 11:36
Vooral op fb groepen zie ik ze, van mensen die het zelf maken.
:cheer2:
Daar had ik nog niet aan gedacht! Thanks!!!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Heb je op fortnitemarkt . nl gekeken? Daar zie ik ze wel op alleen kan ik niet vinden hoelang de levertijd is.
Ik zie er net een heleboel op marktplaats staan, dus wellicht is dat ook een idee!

Spuit 11 :facepalm:
Pastelblauw schreef:
29-11-2018 11:38
Heb je op fortnitemarkt . nl gekeken? Daar zie ik ze wel op alleen kan ik niet vinden hoelang de levertijd is.
Hier keek ik net ook al, maar levertijd is 10-20 werkdagen o_o
Pastelblauw schreef:
29-11-2018 11:38
Tussen de 10 en 20 werkdagen, staat in hun veelgestelde vragen. Zal wel uit het buitenland komen.
¡Apagando las luces!
Anders een T-shirt? https://www.large.nl/p/take-the-l/389146.html
Primark het veel fortnite spullen hangen, misschien ook wel sokken.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Ik zie ze hier

https://www.tyqu.nl/a-53897792/diversen ... -fortnite/

Staat geen levertijd bij. Zou er een belletje aan wagen.
Ik heb ze bij Primark gezien op de mannen afdeling. Daar hangen ook shirts.
Edit: wellicht zijn het niet specifiek die sokken die je bedoeld.
https://www.made-by-evelien.nl/product/ ... n-fortnite

Deze zou je ook naar de levertijd kunnen vragen. Zie in ieder geval bij bestellen dat het een brievenbuspakketje is.
Je zou op Facebook bij plotter of sublimatie groepen kunnen kijken. Zat mensen die sokken op bestelling willen bedrukken.
Bij sweetestdesign.nl kan je zelf sokken laten bedrukken en ze leveren snel. Dus ik zou daar even kijken :)
Voor zo'n gimmick zou ik gewoon naar de plaatselijke betere copyshop gaan, die ook textiel kan bedrukken. Neem zelf een paar gladde sokken mee, en ze regelen dat voor je. Slijt wel snel, maar niemand komt na een paar weken klagen dat hun fortnite-sokken geen opdruk meer hebben na een paar wasbeurten.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Dank voor jullie reacties!
Ik koop van het weekend sokken en laat ze bedrukken met Stttt.... naam kind speelt fortnite. Net even iets persoonlijker dan de standaard.
Ah, leuk idee zo! :)
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven