Mode & Beauty alle pijlers

fotoshoot

28-10-2015 14:11 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zou graag met mijn vriend samen een fotoshoot laten doen, met zowel foto's van ons alleen en met foto's van ons samen. Alleen de vraag is waar? Daar heb ik jullie hulp bij nodig:) Er is natuurlijk al googelend veel te vinden, maar zie door de bomen het bos niet meer en ben ook op zoek naar ervaringen van een bepaalde plek die anderen goed bevallen is.

Wat wij zoeken?

- foto's met visagie en hairstyling

- Dat je de mogelijkheid hebt voor verschillende kledingsetjes, vanuit huis meenemen is prima maar dat er daar outfits zijn is ook leuk.

- Verschillende keuzes in decors of thema's.

Waar in het land maakt ons niet zoveel uit, voor een dagje weg heb ik reizen wel over.

Wie weet er iets leuks?
quote:vruchtgebruik schreef op 28 oktober 2015 @ 15:47:

Via vakantieveiling en groupon zie je veel dat soort dingen.

Ik weet iemand in ik meen Drenthe die prachtige foto's maakt eventueel.Je mag me, als je dat wil natuurlijk, wel een pb doen met de gegevens.
Als jullie gek willen doen, kun je ook gewoon een selfie maken.

Net zo makkelijk.

Ik blijf gewoon verbaasd. Ik ken geen enkele man die het leuk vind om te poseren voor foto's met zijn vriendin en daar nog een pokke eind voor te moeten rijden ook. En alles onder het mom; lekker gek, lekker dagje weg. Als je naar een kroeg zou gaan en een foto van je tieten liet maken kon ik me er meer bij voorstellen.

Je openingspost klinkt alsof je hem wilde verrassen. Niet wij willen, maar jij wil.

Jij wil graag een fotoshoot doen met je vriend en jij vind reizen geen probleem. Dat klinkt echt niet alsof hij er volledig achter staat en blij van wordt, maar goed... het is jouw relatie dus jij kent hem. Ik niet.
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
Ik kan je ook iemand tippen, omgeving Rotterdam, die ook wil reizen. Een goede fotograaf die naast een fotostudio ook shoots doet op locatie. Visagie kan hij volgens mij ook regelen. Mijn partner en ik hebben onlangs een loveshoot bij de Rhoonse Grienden gedaan via hem en dat is heel goed bevallen. Prijs was ook redelijk met meerdere afnameopties.
Oh ja en qua hairstyling: ik ben gewoon die ochtend naar de kapper geweest.....
Trek in godsnaam iets tijdloos aan, zoals beiden in jeans met 'n witte bloes ofzo. Dan ziet de foto er over 10-20 jaar nog steeds leuk uit.
Shoot first, ask questions later!
quote:mariekekol schreef op 28 oktober 2015 @ 18:02:

Ik kan je ook iemand tippen, omgeving Rotterdam, die ook wil reizen. Een goede fotograaf die naast een fotostudio ook shoots doet op locatie. Visagie kan hij volgens mij ook regelen. Mijn partner en ik hebben onlangs een loveshoot bij de Rhoonse Grienden gedaan via hem en dat is heel goed bevallen. Prijs was ook redelijk met meerdere afnameopties.Bedankt voor je reactie. Kan je mij een pb doen met de naam van diegene?
quote:redbuIIetje schreef op 28 oktober 2015 @ 18:06:

Trek in godsnaam iets tijdloos aan, zoals beiden in jeans met 'n witte bloes ofzo. Dan ziet de foto er over 10-20 jaar nog steeds leuk uit.Over twintig jaar weten mensen juist precies wanneer hij genomen is, want werkelijk elke huis-tuin-en-keukenfotograaf doet gezinnetjes in het wit met een spijkerbroek.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven