Foundation mengen met dagcreme?
woensdag 24 februari 2010 om 09:30
woensdag 24 februari 2010 om 09:39
Nee, ik smeer het uit met mn foundation.
Maar ik ben nou niet bepaald een make-up held hoor.. normaal heb ik alleen oogpotlood en mascara op
Voor gewoon gebruik ik een poeder die je kan uitsmeren.. hoe heetzoiets? Van Maxfactor, en die haal je dan over je toet (zonder creme!!) en dan heb je ook een mooi huidje
Maar ik ben nou niet bepaald een make-up held hoor.. normaal heb ik alleen oogpotlood en mascara op
woensdag 24 februari 2010 om 09:40
Ik doe altijd dagcreme (laat ik goed intrekken) onder mijn foundation en als ik mijn foundation te dik vind of het wil bijwerken dan meng ik in de palm van mijn hand wat foundation met dunne dagcreme (vaak wordt de creme ook wat dunner door de lichaamstemperatuur) en werk ik het met mijn vingers bij.
woensdag 24 februari 2010 om 09:41
quote:Bagheera schreef op 24 februari 2010 @ 09:39:
Tiaraatje, ik zou de foundation mengen met een dunne dagcreme, dan smeert het ook wat beter uit.
Ik doe dat nog wel eens voor 'herstelwerkzaamheden'.
lk ga het proberen.
Haha kabouter, ik ben ook geen held. Ik meestal wat poeder tegen de glim en mascara.
Maar ik zie er toch wat beter uit als dat rode wat uit mn gezicht is. En ik hou totaal niet van het gevoel dat er make up op mn gezicht zit als plamuur dus het moet zo licht mogelijk zijn en vooral niet trekkerig.
Tiaraatje, ik zou de foundation mengen met een dunne dagcreme, dan smeert het ook wat beter uit.
Ik doe dat nog wel eens voor 'herstelwerkzaamheden'.
lk ga het proberen.
Haha kabouter, ik ben ook geen held. Ik meestal wat poeder tegen de glim en mascara.
Maar ik zie er toch wat beter uit als dat rode wat uit mn gezicht is. En ik hou totaal niet van het gevoel dat er make up op mn gezicht zit als plamuur dus het moet zo licht mogelijk zijn en vooral niet trekkerig.