Mode & Beauty alle pijlers

Free hugs

22-07-2012 01:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik T-shirts kan kopen met Free hugs erop? Ik kan op Google niks vinden en ze bestaan wel. Eigenlijk heb ik er maandag al één nodig. Beetje erg kort dag Amsterdam misschien?
http://www.shirtcity.nl/o ... OKs0sP0q7ECFTMhtAodHkUA6w
Het stikt er van op google.
Free
Waarom google gebruiken als je het viva forum hebt....
Ja, maar dan moet je via internet kopen en ik zoek juist een winkel. Kan het gewoon niet vinden.
Als je zo'n haast hebt, misschien dan maar zelf maken met transferpapier?
quote:domesticgoddess schreef op 22 juli 2012 @ 01:28:

Als je zo'n haast hebt, misschien dan maar zelf maken met transferpapier?Stom van me dat ik er niet eerder aangedacht heb, want dan had ik er gewoon één van internet kunnen bestellen. Maar ja, anders heb ik pech gehad. Ben geen knutselaar, dus er zelf één maken doe ik niet. Ik ga ervanuit dat er in A'dam of Utrecht op HC gewoon zo'n winkeltje zit.
Hoef je helemaal niet creatief voor te zijn, juist omdat het om tekst gaat. Transferpapier kopen bij Hema, lettertype uitkiezen in bv Word en op dat papier printen.
quote:domesticgoddess schreef op 22 juli 2012 @ 09:23:

Hoef je helemaal niet creatief voor te zijn, juist omdat het om tekst gaat. Transferpapier kopen bij Hema, lettertype uitkiezen in bv Word en op dat papier printen.Ik ga zo even in A'dam kijken :-) Ik wil gewoon eens lekker geknuffeld worden door vreemden, haha. Wil wat vrolijkheid in de wereld brengen :-)
Geen kerkklokken luiden dan hoor
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben in A'dam wezen kijken naar T-shirts, maar hebben ze niet. Alleen maar voor toeristen; seks en drugs. Dus heb er maar één via internet besteld.
Pas maar op. Straks krijg je ongevraagd allerlei oude vieze mannetjes op je af die willen knuffelen... :-)
Bij esprit verkochten ze zoiets vorig jaar. Ik heb er een hempje en shirt van. De tekst is iets anders nl. "free hugs for everyone".

Misschien marktplaats proberen?
Ik heb inmiddels mijn Free hugs-shirt binnen :-) Bedankt iedereen voor de reacties :-)
En? Leuke reacties gehad?
Ik heb 'm nog in de verpakking zitten, dus nog niet kunnen uitproberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven