Mode & Beauty alle pijlers

Gala-outfit zonder hakken...

17-05-2012 10:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na mijn eerste werkweek begin juni heb ik gelijk een bedrijfsfeest. Op een boot, de dresscode is gala.



Wel een probleem, mijn vriend heeft geen galakleding. Die kun je huren, maar hij heeft een nogal apart postuur dus dat zal wel lastig worden... iemand tips? (Hij is 1m72 en heeft heel brede schouders)



Om die reden wil ik dus ook geen hakken dragen... Ik heb geen galajurk dat wil zeggen geen heel lange, maar wel veel cocktail dresses. Voor de liefhebbers kan ik na het weekend wel foto's plaatsen! (Moet ze ook eerst even passen... maatje 34 zit toch wel strak nu denk ik hihihi). Mijn vraag dus... heeft iemand voorbeelden (foto's) van leuke gala outfits zonder torenhoge hakken? Wat voor schoenen dan wel?
Alle reacties Link kopieren
Hakken op een boot is sowieso geen goede keuze. Des te vreemder is de combi die ze hebben gekozen, gala en boot.

Is het white tie of Black tie?
Gala is gala, dan kun je niet in cocktail komen.



Waar koopt je vriend normaalgesproken kleding die past bij zijn aparte postuur?

Is het zo 'afwijkend'?

Heeft hij al wat gepast bij winkels?

Je kunt ook iets op maat laten maken/vermaken.
Gala is toch juist lang en daar kun je prima een klein hakje onder dragen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik veel dans draag ik vaak een sandalet met een lage hak, bijv. met stras.



Bijv:





This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gala is white tie of Black tie,



White tie is lang, Black tie kan lang en kort.



Maar de vraag is natuurlijk ook hoe streng ze daarop zijn. Officieel moet je namelijk bij allebei ook handschoenen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg birkenstoks eronder en klaar..........
Alle reacties Link kopieren
Het thema kan best, is vast een sjieke boot.



Tips voor de jurk







Check out www.honneloeloe.nl betaalbare gale duurste jurk is rond 160 euro



This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Oh handschoenen heb ik. Zwarte zijden. Die doe ik dus maar aan dan!!



En inderdaad Black Tie kan ook gewoon cocktail. Is ook wel wat vlotter vind ik, ik ben nog jong ;)



De boot gaat trouwens niet varen, het is de SS Rotterdam ;)
Gala is over algemeen gewoon lang. Cocktail kan echt niet dan!
Alle reacties Link kopieren
Owh de SS Rotterdam, datis prima te lopen. Gaat het heel formeel zijn?
Alle reacties Link kopieren
Cruiseschip/hotel..wordt vast een leuk feest. Veel plezier!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wauw amber, daar staan mooie bij! Als de duurste 160 is, kan ik daar vast wel iets moois vinden voor minder denk ik?

Misschien moet ik mezelf idd wel trakteren op iets nieuws... Heb net even foto's gemaakt van 1 van mijn jurken, wel de minste trouwens, de andere ligt bij m'n vriend. Die had hij doodleuk in de wasmachine gestopt, dus even kijken wat er van over is.
Alle reacties Link kopieren
Oja, mijn vriend koopt wel gewoon bij Daily Rush enzo. Maar met een long-sleeve komt dat niet zo nauw, dat rekt wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja zie de prijsindicaties op de website. Loont wel de moeite denk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor vriend bij een bverhuurbedrijf gaan kijken, die hebben vast al wel gekkere maten meegemaakt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
een echte lady trekt gewoon hakken aan joh! je benen lijken langer en komen sexy uit ;) dat je kerel dan iets kleiner is so what? mijn vriend is net zo groot als mij en ik heb ook killer heals er tussen staan als ik die allemaal weg moet gaan doen.. ajjj :( haha maja :P en dan voor het jurkje idee.. en mooie zwarte black dress? van h&m of strapless doet het ook altijd goed en hij hoeft niet persee lang te zijn.. mooie pumps er onder? je kunt ook voor die mooie gala jurk gaan maja wanneer trek je die weer aan? en die black dress kan altijd :D haha succes in ieder geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven