Mode & Beauty alle pijlers

Galajurk

03-12-2014 09:00 23 berichten
Wie heeft zin om te helpen zoeken naar een mooie galajurk? Ik heb een zandloperfiguur, maat 38/40. Iets met fishtail zou leuk zijn, maar hoeft niet. Liever geen zwart of felrood. Budget rond de 150 euro. Ik heb al gekeken bij Zalando, asos en topvintage maar ik kan niets moois vinden.

Wie helpt me?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne bij light in the box vandaan. Veel keus en niet duur!
Is LaDress jouw smaak?

http://www.debijenkorf.nl/damesmode/jurken/ladress
Of Jane Norman (bij V&D)

deze vind ik mooi:

De Mango heeft soms ook wat mooie lange avondjurken, je kan eens op de website kijken.

http://shop.mango.com/BE- ... i/?m=dresses32,432&v=Maxi

(Ik zou het graag voor jou willen doen, maar de Mango heeft zo een reet-irritante website dat ik het daar meestal niet langer dan 1 minuut uithou.)
alle galajurken bij V&D
quote:sophiax schreef op 03 december 2014 @ 09:01:

Ik heb de mijne bij light in the box vandaan. Veel keus en niet duur!Net even gekeken, spotgoedkoop inderdaad. Is het kwalitatief een beetje te doen?
quote:marana schreef op 03 december 2014 @ 09:10:

[afbeelding]

Mooie kleur, jurk vind ik wat minder.

Ik heb 2 kantoorjurkjes van LaDress, maar ik draag ze niet echt graag. Ze zijn het net niet vind ik.
Vind ik ook een prachtige kleur. Wat voor stijl wil je dan?

Cum non tum age
Ik heb gisteren bij Bonprix een hele mooie fishtale gekocht. Helemaal van zwart kant met beige ondergrond. 70 eu was ie... lang met een driekwartmouwtje...
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...
Kijk ook eens op okdress.co.uk
Cum non tum age
Best lastig om een fishtail jurk te vinden. Ik heb gegoogled, weet niet waar je woont, maar in Leiden zit een grote zaak (Honneloeloe).
Cum non tum age
Marana, jouw middelste komt aardig in de buurt. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van a-symmetrisch zoals de eerste en de rest is voor mij wat too much.

Nephthys, op de site van Mango heb ik er twee gezien die ik even in mijn achterhoofd hou. Die roze (hoewel ik vorig jaar ook al roze droeg naar hetzelfde feest) en die mouwloze van zwart kant.

Noa, die eerste, wat mooi! Ik ga even de site van de Galazaak bekijken.

Roompiii, Matroesjka, dank jullie wel!
Leiden is wel te doen voor mij
Kijk eens op Marktplaats. De meeste mensen hebben zo'n jurk maar een keer aan.

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik weet het, fishtail is lastig. Hoeft ook niet perse, hoor.

Wat vinden jullie van zoiets? Ik ben niet helemaal zeker van de achterzijde, dat vlechtwerk en dat sleepje....

quote:merano schreef op 03 december 2014 @ 10:29:

Kijk eens op Marktplaats. De meeste mensen hebben zo'n jurk maar een keer aan.

[afbeelding]

En dan ook graag die sjerp en de medailles
quote:copacabana schreef op 03 december 2014 @ 10:07:

Marana, jouw middelste komt aardig in de buurt. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van a-symmetrisch zoals de eerste en de rest is voor mij wat too much.

Goeie smaak, ik vind de anderen ook wat too much

maar die middelste heeft een iets te hoge taille voor een zandloperfiguur, net als degene die jij post. Zal later nog eens verder zoeken, nu geen tijd meer helaas (want ik vind het zo leuk, galajurken kijken!)
quote:copacabana schreef op 03 december 2014 @ 09:17:

Net even gekeken, spotgoedkoop inderdaad. Is het kwalitatief een beetje te doen?Ja, valt mij 100% mee! Mooie stof, keurig afgewerkt en past heel goed. Levering duurt 2 weken ofzo. Ik vind de kwaliteit een stuk beter dan jurken van de Mango.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven