garnier nutrisse kleuring
donderdag 11 april 2013 om 08:22
Wie heeft ervaring met deze haarkleuring in 4.3 of in een 5?
Ik heb middenbruin haar en wil ong dezelfde kleur als mn eigen haar. Dus middenbruin zonder rode of te goude gloed. Ik verf omdat ik wel grijze haren begin te krijgen.
Valt de 4.3 te goud of rood achtig uit? En hoe valt de 5 als het om de gloed gaat?
Hopelijk heeft iemand ervaring met 2 van bovengenoemde kleuren...
Ik heb middenbruin haar en wil ong dezelfde kleur als mn eigen haar. Dus middenbruin zonder rode of te goude gloed. Ik verf omdat ik wel grijze haren begin te krijgen.
Valt de 4.3 te goud of rood achtig uit? En hoe valt de 5 als het om de gloed gaat?
Hopelijk heeft iemand ervaring met 2 van bovengenoemde kleuren...
donderdag 11 april 2013 om 14:05
Alle kleurigen met een getal achter de punt, dus in dit geval 4.3, heeft een gloed. 3 is een gouden ondertoon. Je zal dus (donker)bruin haar krijgen met een gouden tint.
Als je dit niet wil, kan je beter 5.0 of 4.0 nemen. Als je zelf middenbruin hebt, zou ik voor 5.0 gaan. Bruine haarkleuringen willen nog wel eens donker uitvallen is mijn ervaring
Succes!
Als je dit niet wil, kan je beter 5.0 of 4.0 nemen. Als je zelf middenbruin hebt, zou ik voor 5.0 gaan. Bruine haarkleuringen willen nog wel eens donker uitvallen is mijn ervaring
Succes!
donderdag 11 april 2013 om 15:32
Mijn haar is van zichzelf grijsbruin. Ik verf het altijd met Garnier.
Als je voor een 5 gaat heb je gewoon een midden bruine kleur.
Ik zelf ben fan van de 4.3 omdat die iets lichter is en een gloed heeft. Niet te opvallend maar je haar lijkt wel 'sun kissed'
(alsof je de hele dag het zonnetje bij je hebt, haha)
Als je voor een 5 gaat heb je gewoon een midden bruine kleur.
Ik zelf ben fan van de 4.3 omdat die iets lichter is en een gloed heeft. Niet te opvallend maar je haar lijkt wel 'sun kissed'
(alsof je de hele dag het zonnetje bij je hebt, haha)