Mode & Beauty alle pijlers

Garnier pure active

02-10-2015 13:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Ik heb me zojuist voor het gezicht de garnier active lijn gekocht. Ik heb een

- scrub

- reinigings tonic

- matterende crème

- bb Cream

Er staat nergens op de verpakking of ik dit 1 of 2 keer per dag moet gebruiken.

Is er iemand die ervaring heeft met deze producten en hoe vaak je het nu het beste kan gebruiken.

Gr
Iedere dag scrubben is niet zo best voor je huid, dus dat zou ik niet dagelijks doen, hooguit 1x per week. De rest kan je prima dagelijks gebruiken. Maar om Bb cream en de matterende crème meermaals per dag te gebruiken lijkt me nogal onnodig. Kijk ook uit met de reinigende tonic, als je een gevoelige huid hebt kun je het beter 1x per dag gebruiken in plaats van 's ochtends EN 's avonds.

Als ik teveel producten gebruik krijg ik nog sneller een droge en geïrriteerde huid bijvoorbeeld.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Heb je die gekocht omdat je zoveel onzuiverheden hebt? Dan zou ik het rustig aan doen om je huid ook rust te geven. Zoals Roschach aangeeft lijkt me prima. De reinigende tonic brandde bij mij eerst, daarom heb ik dit rustig opgebouwd.
Met scrub op je gezicht moet je heel voorzichtig zijn.

Hooguit heel zachtjes 1 keer per week.
Reinigen 2x per dag, scrubben 1x per week, de rest gewoon 1x per dag. En dan of BBcream of de matterende creme, lijkt me.
De reinigingstonic gebruik je in de ochtend en hierna breng je de matterende crème of bb cream aan.

In de avond weer reinigen en daarna de matterende crème aanbrengen.

Scrubben 1x in de week doen, kijk hoe je huid hier op reageert. Is het te heftig dan 1x in de twee weken. Hierna reinigingstonic gebruiken en weer de crème aanbrengen.
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden.

Hier kan ik iets mee.

Ik heb het inderdaad gekocht vanwege veel onzuiverheden en acne.

Nu hopen dat het goed werkt en dat achter een tijd weer een mooie huid heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven