Mode & Beauty alle pijlers

gastdesigner H&M

02-09-2010 14:37 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.nu.nl/lifestyl ... nvin-gastdesigner-hm.html

Ik ken hem niet maar zou het wat worden?

De collecties van vorige gastdesigners vond ik nou niet altijd even draagbaar.
Waaaaaaaaaat? Ken je Lanvin niet?

Oh meeeeeeeeeen, ik kan nu alweer niet wachten.
Am Yisrael Chai!
Ik ben superbenieuwd, kijk al uit naar de collectie!
Lanvin!!
quote:fashionvictim schreef op 02 september 2010 @ 15:12:

Waaaaaaaaaat? Ken je Lanvin niet?

Oh meeeeeeeeeen, ik kan nu alweer niet wachten.

Ben modenitwit

Zou hij wel draagbare dingen gaan maken voor de H&M?
Ik hoop het. Ik had zo graag de jurk van Jimmy Choo willen hebben en hij had me gepast als de taille niet het formaat wesp had gehad
quote:Maja82 schreef op 02 september 2010 @ 15:24:

[...]

Ben modenitwit

Zou hij wel draagbare dingen gaan maken voor de H&M?Ik ken hem ook niet hoor, dus je hoeft je niet te schamen
Jeeej! ik kan ook niet wachten! l
Schamen niet, maar Lanvin niet kennen, wow

Lanvin is het oudste nog bestaande modehuis uit Parijs (opgericht 1889). Beroemd geworden door de prachtige silhouetten van vrouwelijke jurken en de zalige geuren. De geur Arpège werd in 1927 gelanceerd en wordt nog steeds verkocht.

Lanvin & H&M ben benieuwd!
Whoehoe, hier staan de plaatjes! Ik vind het geweldig! Mooie modellen, kleuren, schoenen...

Lanvin for H&M
Ik vind het een mooie collectie (wat ik er tot nu toe van gezien heb...de rest schijnt op 4 november bekend te worden) maar wel duur zeg! Jurkjes allemaal 150 euro, een rokje 80 euro. Ik dacht dat het oorspronkelijke idee van de guestdesigners was om design voor iedereen beschikbaar te maken. Naar mijn idee zijn ze hun doel wel een beetje voorbijgeschoten.
ohohoh....die schoenen.....geweldig!

Het is wel allemaal aan de prijs, dat ben ik met je eens Lena.
De prijzen zijn idd ook hoger dan vorige gastdesignerscollecties. Maar ik moet zeggen dat het er ook wel echt heel mooi uitziet. En het is ee heel uitgebreide collectie. Ik vind een aantal jurkjes echt supermooi, en de schoenen met die mintgroene strikken, en een aantal kettingen, en rokjes, en ...

Vind het ook super dat niet alles zwart is zoals bij veel andere collecties.

Weet iemand in welke winkels het te koop zal zijn? Ik hoop op Maastricht!
Oooh, die trenchcoats! Geweldig!

De jurken vind ik ook mooi, maar die zijn minder draagbaar en daar pas ik hoogstwaarschijnlijk niet in.
trenchcoats zijn ook heel mooi (ook goed te zien in het filmpje, vallen heel mooi!)!

Voor mij alleen niet interessant wegens kleur.

Ik vind de trenchcoats dan trouwens weer behoorlijk meevallen qua prijs, als je ziet wat voor speciale modellen en stoffen ze hebben.
Mooie spullen, al vind ik sommige jurkjes te frivool.

Was wel gelijk fan van de schoenen.

Zal er niet heen gaan, mij te druk en te hysterisch.

Vind de items ook wel aan de prijs eerlijk gezegd maar als de kwaliteit goed is dan mag het wat mij betreft ook wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
O, dit is de eerste collectie die ik echt MOOI vind! Wow! Die jurkjes! Die SCHOENEN! *kwijl* Zal ik morgen met cc achter de pc gaan zitten...?
Ik zie mezelf al lopen. Zwarte (of toch de zwart witte?) trench, fabelhaftige zwarte kousen, en de rode pumps. En rok nummer 7.

Wanneer komt het in de winkels dan??

Heb nog geen commercial voorbij zien komen op TV
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Nou, das niet aan mij besteed zie ik wel..

Prijzen zijn vrij hoog, en ik vind het niet mooi, ook de schoenen niet. (gelukkig, anders zou ik er zo een week brood eten voor over hebben om het wél te kunnen kopen)
150 euries voor een Lanvin jurk is dus écht niet duur. Maar per definitie vertik ik het om tussen de zwetende en aan jurkjes trekkende vrouwen te staan op dit soort hoogtijdagen. Of is dat juist de sport?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 03 november 2010 @ 10:18:

150 euries voor een Lanvin jurk is dus écht niet duur. Maar per definitie vertik ik het om tussen de zwetende en aan jurkjes trekkende vrouwen te staan op dit soort hoogtijdagen. Of is dat juist de sport?Je kan het natuurlijk ook online proberen!
quote:sprokkelientje schreef op 03 november 2010 @ 10:09:

Wanneer komt het in de winkels dan??

Heb nog geen commercial voorbij zien komen op TVOp de H&M site kan je zien dat morgen de boel online gepresenteerd wordt, en dat eind november het spul in de verkoop gaat.
ik ga denk ik toch als een bezetene klikken!
hebbe hebbe hebbe!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven