Mode & Beauty alle pijlers

gecoate jeans

19-12-2011 18:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, heb er eentje besteld in het zwart. Het lijkt een beetje op leer, jeans maar toch wat anders. Ik vraag me werk af hoelang die coating goed blijft in de was.

Zijn er hier mensen met een gecoate jeans en bevalt het?
Ik heb er een paar van LTB, daar zit ook een soort laagje overheen (lijkt overigens niet op leer, maar het glanst wel) en dat laagje verdwijnt gestaag per wasbeurt. Kijk eens bij de wasvoorschriften en bij eventuele garandering van het laagje.
Ik heb er een van IKKS, gaat iets minder glanzen na regelmatig wassen. Binnenstebuiten wassen op 30 graden, strijken doe ik met een theedoek ertussen of ook binnenstebuiten.
Ik heb er eentje van de H&M, gaat inmiddels bijna een jaar mee en ziet er nog prima uit. Coating is iets doffer, maar nog duidelijk zichtbaar, en dat voor ¤29,95
quote:Bijenkoningin schreef op 19 december 2011 @ 19:57:

Ik heb er eentje van de H&M, gaat inmiddels bijna een jaar mee en ziet er nog prima uit. Coating is iets doffer, maar nog duidelijk zichtbaar, en dat voor ¤29,95 idem dito.
Ik het een gecoate zwarte jeans van g-star en heb deze nu zo'n 10 keer gewassen (30 graden, met robijn black), maar de coating is bijna helemaal weg. Erg zonde, de broek is nu 'gewoon' zwart.
Ik ben aan het azen op die van H&M in mijn maat, helaas steeds uitverkocht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven