Mode & Beauty alle pijlers

Geen indian rose meer, wat nu?

04-01-2011 12:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allen, ik heb een vraag: ik droeg altijd veel spijkerbroeken van Indian Rose (tot de draden erbij hingen, zo fijn zaten ze). Ik vond ze vooral mooi omdat ik vrij brede heupen heb en mijn heupen en billen er smaller in leken. Nu probeerde ik er laatst weer een te kopen maar ze zijn failliet vertelde het meisje in de winkel me. Ik heb een aantal andere merken en modellen geprobeerd (van Diesel tot Gstar) maar ik vond toch niks zo mooi en fijn zitten als indian rose.

Weet er iemand welk merk qua pasvorm er het meest op lijkt? Superveel dank vast!
Alle reacties Link kopieren
Vingino. Namaak van Indian Rose, maar steviger kwaliteit en goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf nooit een Indian Rose gehad, maar volgens mij waren het wel comfortabele broeken. Ik vind G-Star, Diesel en Replay wat minder comfortabel.



Misschien kun je Nudie Jeans of Fornarina eens proberen. Die zitten erg lekker. Fornarina heeft helaas meestal niet zoveel keuze.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, shit zeg, ik mag ze ook zo graag dragen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het je ding is, maar misschien op Ebay?
Alle reacties Link kopieren
@Honingmeloen, op internet vind ik van Vingino alleen kinderkleding, of zie ik nou iets over het hoofd?



Nudie ziet er mooi uit op de plaatjes, ga maar eens proberen in de winkel. Dank vast!
Alle reacties Link kopieren
Ja, in de winkels zijn ze ook voor vrouwen verkrijgbaar. Lake Side verkoopt ze bijvoorbeeld, prijzen rond de 70-80 euro (ze gaan jaren mee). Het is ook een groot kindermerk.
Alle reacties Link kopieren
Als je je maat en model weet, kan je ze misschien nog via een webshop kopen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Er zijn volgens mij niet zo veel winkels die damesbroeken verkopen van Nudie. Het was origineel een heren merk.
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft ook een lijn voor stevige benen. Een beetje het Levi's Curve idee, maar Esprit heeft het al jaren. Wel duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van IndianRose (goede pasvorm) inmiddels ook overgestapt naar Vingino en ben echt tevreden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hier verkopen ze het nog



Strandzonnetje



en als alternatief kun je My God kopen, die lijken er erg op!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overgegaan op LTB (littlebig)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat het een gerucht is dat al jaren gaat. Toch zie ik iedere keer weer nieuwe broeken in de winkel, bijvoorbeeld bij Image in Utrecht. Ik weet dus niet zeker of ze wel echt failliet zijn, al worden ze in steeds minder winkels verkocht. Er blijkt trouwens een outlet te zijn in Bataviastad, kan je ze goedkoper krijgen. My God heb ik ook een broek van gekocht, zit prima voor mijn kleine derrière
Alle reacties Link kopieren
De feminine fit broeken van MAC. Zitten echt perfect als je stevige bovenbenen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog stapels Indian Rose broeken in mijn kast liggen, maar ben inmiddels overgestapt op Fornarina & MET in Jeans.

Erg tevreden over beide merken!
Alle reacties Link kopieren
quote:NoahTe schreef op 04 januari 2011 @ 13:07:

Ik ben overgegaan op LTB (littlebig)

Die kende ik nog niet en zien er ook goed uit zeg!

Thx
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wel gek dat er op sommige sites nog over een wintercollectie 2010-2011 van Indian Rose gesproken wordt... toch raar dat ze dan zeiden bij Men at Work dat ze niet meer gemaakt worden.

My God ook maar eens proberen, ltb zien er vrij skinny uit maar die moet ik gewoon aan zien. Thanks guys!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tweezer schreef op 04 januari 2011 @ 13:11:

Ik heb het idee dat het een gerucht is dat al jaren gaat. Toch zie ik iedere keer weer nieuwe broeken in de winkel, bijvoorbeeld bij Image in Utrecht. Ik weet dus niet zeker of ze wel echt failliet zijn, al worden ze in steeds minder winkels verkocht. Er blijkt trouwens een outlet te zijn in Bataviastad, kan je ze goedkoper krijgen. My God heb ik ook een broek van gekocht, zit prima voor mijn kleine derrière

Dat idee heb ik ook.

Hier een link naar de winkel in Bataviastad met telefoonnummer.

Indian Rose (outletshop Bataviastad)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die vingino broeken wel eens willen passen. Waar verkopen ze dit merk?
Alle reacties Link kopieren
@JosieWG: ik heb het idee dat de verkopers bij MaW dit als reden opgeven waarom ze het merk niet meer verkopen, om je een broek van een ander merk bij hen te laten kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 04 januari 2011 @ 13:15:

[...]



Die kende ik nog niet en zien er ook goed uit zeg!

Thx



Ik vind ze superfijn, je krijgt er ook zo'n goede kont in, zeg maar .

Blijven erg lang mooi.

Zeker het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
iemand noemde vingino; ik dahct dat zij geen dameskleding meer maakten? alleen nog kinderkleding?
welke lijn van Esprit is dat dan die voor stevige benen/heupen/kont is?
Alle reacties Link kopieren
quote:chala schreef op 04 januari 2011 @ 13:22:

iemand noemde vingino; ik dahct dat zij geen dameskleding meer maakten? alleen nog kinderkleding?Dat weet ik niet alleen in de winkel waar ik mijn broeken koop hebben ze wel dames-vingino's .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven