Mode & Beauty alle pijlers

gekleurde dagcreme

28-10-2009 10:16 15 berichten
hai,

ik zoek weer es wat (zal ook niet ;--) ) namelijk een gekleurde dagcreme met hoge SPF (minstens 15) het liefst voor de drogere huid. heb laatst die van estee al 'gespot' maar mee dan 30 E vind ik beetje duur........... weet iemand wat??
nobody??
Alle reacties Link kopieren
Er is nu toch zo'n reclame van Olaz geloof ik?

Is dat iets?
Mm de helft van mijn bericht per ongeluk gewist.

Daar zit een foundation en een concleaner in. Ik heb weleens voor de droge huid een andere van Olaz gehad, ook SPF15 en een gezond kleurtje.
quote:Cat23 schreef op 28 oktober 2009 @ 11:17:

Mm de helft van mijn bericht per ongeluk gewist.

Daar zit een foundation en een concleaner in. Ik heb weleens voor de droge huid een andere van Olaz gehad, ook SPF15 en een gezond kleurtje.ik dacht ook aan Olaz want daar gebruik ik de dagcreme van alleen die heeft dus geen factor. vraag is zou dat er overheen kunnen...?? en is dat wel een soort van foundation dan?
Ik denk dat je het er wel overheen kunt doen hoor. Het is geen foundation maar een gecombineerde creme. Dus er zit een vleugje foundation in.

http://www.olaz.nl/initia ... ex-totaleffects-flash.php
maar zoiets is er toch ook van de complete lijn?? (minder duur )
Ja dat klopt inderdaad! Ik zal even kijken:

http://www.olaz.nl/produc ... y_sunshine_face_light.php

Deze had ik.
Ik weet niet eens wat die van de nieuwe lijn kost. Ik vond de complete wel betaalbaar in ieder geval.
Ik heb de medium van Olaz met een pompje en beschermingsfactor 15. Was pas in de aanbieding bij Kruidvat met 25% korting. Bevalt erg goed. Een mooie kleur, net een foundation. Er is ook een oogcreme met kleur maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Vichy heeft ook een hele mooie gekleurde dagcreme: Lumineuse. Is er voor de droge en de normale/vette huid.

Met vitamine A en B5 en met een bescherminfsfactor.

Voordat ik de minerale make-up ontdekte, gebruikte ik deze creme altijd. Je hebt ook geen foundation meer nodig.

Bij de apotheek kun je gratis proefjes halen om te proberen.
Kijk eens op www.makeupalley.com (engelstalig) en www.beaute-test.com (franstalig). Onafhankelijke sites barstensvol informatie onderverdeeld in prijzen, meningen, enz...
vichy idd, laatst proefje gebruikt, fijn spul!

Budgettip is om de donkerste kleur van Hema getinte dagcreme te nemen en dat te mengen met je dagcreme met hoge SPF.

n Goede schijnt die van Laura Mercier te zijn, via Skins, maar zal qua prijs niet ver van Estee L. af zitten
Heb je inmiddels al een creme gevonden phoebe?
Hij is er ook van Nivea, die is ook fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven