gele broek kan dat nog?
dinsdag 2 juni 2015 om 22:52
dinsdag 2 juni 2015 om 22:58
De modetrends voor lente/zomer 2015
Geel
Een kleur die tijdens de lente en de zomer niet in je kast mag ontbreken is geel. De juiste tint geel haalt je huid mooi op. Zo spot je op de catwalk van Michael Kors een donkere tint, terwijl Rosie Assoulin voor zachtgeel gaat
http://www.girlscene.nl/p ... ends_voor_lentezomer_2015
Geel
Een kleur die tijdens de lente en de zomer niet in je kast mag ontbreken is geel. De juiste tint geel haalt je huid mooi op. Zo spot je op de catwalk van Michael Kors een donkere tint, terwijl Rosie Assoulin voor zachtgeel gaat
http://www.girlscene.nl/p ... ends_voor_lentezomer_2015
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 2 juni 2015 om 23:00
dinsdag 2 juni 2015 om 23:08
quote:snoopylynn schreef op 02 juni 2015 @ 23:05:
Ben ik de enige die geel spuuglelijk vind?
dus ik zou hem in de kast laten hangen.Geel kan mensen met donkere haren en een wat getinte kleur huid echt prachtig staan.
dus ik zou hem in de kast laten hangen.Geel kan mensen met donkere haren en een wat getinte kleur huid echt prachtig staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 2 juni 2015 om 23:13
quote:Henk-en-Roelie schreef op 02 juni 2015 @ 23:12:
Ditzelfde probleem heb ik nou met mijn mintgroene broek.Staat jou prachtig, gewoon aantrekken en nou weer naar Barbiee.
Ditzelfde probleem heb ik nou met mijn mintgroene broek.Staat jou prachtig, gewoon aantrekken en nou weer naar Barbiee.
woensdag 3 juni 2015 om 00:00
quote:snoopylynn schreef op 02 juni 2015 @ 23:05:
dus ik zou hem in de kast laten hangen.
Eens ik vind geel vreselijk.
Ach als jij hem mooi vindt to lekker aantrekken.
Ik zie zoveel verschillende gekleurde en geprinte broeken. Volgens mij kan alles tegenwoordig.
dus ik zou hem in de kast laten hangen.
Eens ik vind geel vreselijk.
Ach als jij hem mooi vindt to lekker aantrekken.
Ik zie zoveel verschillende gekleurde en geprinte broeken. Volgens mij kan alles tegenwoordig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.