Mode & Beauty alle pijlers

gele broek kan dat nog?

02-06-2015 22:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een gele broek in mijn kast hangen van 2-3 jaar geleden toen je de gekleurde broeken niet kon missen in je kast. Ik heb nu nog een gele broek hangen waarvan ik niet weet of het nog kan deze zomer? Hij is niet fluoriserend en ook geen okergeel. Wat vinden jullie?
Ja hoor.
Toch leuk
Tuurlijk. Lekker vrolijk de zomer in.
Liever elitair dan een pauper!
De modetrends voor lente/zomer 2015

Geel

Een kleur die tijdens de lente en de zomer niet in je kast mag ontbreken is geel. De juiste tint geel haalt je huid mooi op. Zo spot je op de catwalk van Michael Kors een donkere tint, terwijl Rosie Assoulin voor zachtgeel gaat

http://www.girlscene.nl/p ... ends_voor_lentezomer_2015
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou hem laten hangen want 27 maart 2016 kan je hem zeker aan!
En voor de rest: Lekker belangrijk en trek aan wat je mooi vindt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:T-.rex schreef op 02 juni 2015 @ 22:59:

Ik zou hem laten hangen want 27 maart 2016 kan je hem zeker aan!

Dat dus.
Als jij hem nog leuk vindt, waarom niet?
deze zomer is geel de nieuwe zwart ;) leuk met een witte blouse en een statement ketting.
Ben ik de enige die geel spuuglelijk vind?

dus ik zou hem in de kast laten hangen.
Ja en?
Thanks
quote:snoopylynn schreef op 02 juni 2015 @ 23:05:

dus ik zou hem in de kast laten hangen.Geel kan mensen met donkere haren en een wat getinte kleur huid echt prachtig staan.
quote:Enn schreef op 02 juni 2015 @ 23:08:

[...]

Geel kan mensen met donkere haren en een wat getinte kleur huid echt prachtig staan.Ben ik inderdaad met je eens
Ditzelfde probleem heb ik nou met mijn mintgroene broek.
quote:Henk-en-Roelie schreef op 02 juni 2015 @ 23:12:

Ditzelfde probleem heb ik nou met mijn mintgroene broek.Staat jou prachtig, gewoon aantrekken en nou weer naar Barbiee.
Wintertypes kunnen geen geel dragen. Dat haalt dan alle kleur uit je huid.
Pino draagt hem ook nog steeds

Het is niet mijn favoriete kleur maar als die kleur je staat moet je het doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Geen probleem, tenzij je Dries Roelvink bent.
Hallo?!
Doen! Gewoon doen.🌷🌷🌷
Dan gaat ie van de week gewoon weer aan (als ie inmiďdels niet een maatje te groot is geworden:-))
quote:snoopylynn schreef op 02 juni 2015 @ 23:05:

dus ik zou hem in de kast laten hangen.

Eens ik vind geel vreselijk.

Ach als jij hem mooi vindt to lekker aantrekken.

Ik zie zoveel verschillende gekleurde en geprinte broeken. Volgens mij kan alles tegenwoordig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Kan weer hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven