Mode & Beauty alle pijlers

gelnagels essence

07-01-2014 15:36 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Heeft iemand ervaring met het net uitgekomen essence-gel-nails-at-home pakketje? Is het wat? Of heeft iemand een betere tip om zelf gelnagels te maken? Dank vast voor je antwoord!
Ik heb het en ben er tevreden over.
Blijft de lak goed zitten, Azizah? Ik herinner me, dat je toch alle gewone Essence lak kunt gebruiken?
Er staat op de doos dat het tot twee weken blijft zitten, dat is niet zo, maar toch wel ruim een week, soms iets langer nog. Je kunt inderdaad alle nagellak gebruiken, niet alleen Essence, ik gebruik ook gewoon mijn andere merken haha
Hoe werkt het dan als je niet speciale nagellak nodig hebt? Klint interessant
quote:azizah schreef op dinsdag 07 januari 2014 15:38 Ik heb het en ben er tevreden over.Hoe werkt het? Geen UV lamp nodig?
Miss Lipgloss heeft er een review over geschreven:

http://www.misslipgloss.nl/review-essen ... s-at-home/
Ik heb vorige maand een flesje Catrice Gel Like Top Coat gekocht.

Kost haast niets en is echt geweldig.

Het is een soort dikke transparante lak, anders dan gewone nagellak en het droogt heel snel prachtig glanzend op.

Gewoon een laagje over je nagellak heen doen en je nagellak blijft langer mooi. En het ziet eruit alsof je gelpolish hebt.

Ik heb het over knalrode lak opgebracht. Echt heel mooi.

En met remover is het zo weer weg.
Ik heb de essence set en vind het voor die prijs een fijne oplossing. Ik heb dunne nagels die snel scheuren of afbreken en dankzij deze set heb ik voor het eerst in mijn leven al mijn nagels al weken op een acceptabele lengte. Ervaring met het gebruik van gewone nagellak tussen de geslagen in heb ik niet, ik gebruik alleen de basecoat en de topcoat voor een neutraal effect en als ik toch een keer zin heb in een kleurtje doe ik dat daar weer overheen. Dat kan je er dan ook gewoon weer afhalen met een remover zonder aceton zonder de gellak te beschadigen.

Wel heb ik laatst ook eenmalig een duurder gellak mogen proberen, namelijk de striplac, en die is echt nog wel een heel stuk mooier. Wel ook 10 keer zo duur per flesje alleen.
Is het slecht voor je nagels?

Ik heb nagels die heel snel splijten en breken, en ik zou zo graag ook eens wat langere nagels willen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind die nagels van lipgloss er helemaal niet mooi uitzien.
Ik heb over essence eigenlijk geen goede dingen gehoord, op wat ik hier nu lees na. Sensation nails daarin tegen wel veel enthousiaste dingen over gelezen! Is wel iets duurder, maar dan heb je wel betere kwaliteit.

Op www.beautygloss.nl is er ook een review van te vinden.

En nu ik de reactie lees van de Catrice gel topcoat ben ik daar ook erg benieuwd na!

Is die niet gewoon vergelijkbaar met normale topcoats?

Ik ga hem eens proberen denk ik! Leuk :D
Hoe haal je het er weer af? Het is toch peel off-spul?

Ik heb vier keer gellak laten aanbrengen: twee keer was ik heel tevreden, twee keer ging de nagellak er na een paar dagen al af.
quote:Melpomene schreef op 07 januari 2014 @ 19:28:

Hoe haal je het er weer af? Het is toch peel off-spul?

Ik heb vier keer gellak laten aanbrengen: twee keer was ik heel tevreden, twee keer ging de nagellak er na een paar dagen al af.

Daar ben ik ook benieuwd naar!

Ik laat mijn nagels al jaren één keer in de 2,5 a 3 weken met gellak "behandelen". Dit bevalt uitstekend op de lange "zit" na!

Vooral het eraf halen van de oude laag kost een tijd!!! Daar zou ik graag vanaf zijn. Misschien morgen maar eens naar het Kruidvat
Het is inderdaad Peel off, en bij mij komen ze er na een weekje ook vrij makkelijk af. Mijn nagels zien er daarna eventjes niet zo lekker uit, nogal uitgedroogd, maar dat trekt weer heel snel weg. Ik gebruik en nu ruim een maand en de conditie van mijn nagels lijkt niet echt slechter geworden.
Ik heb het twee keer laten doen in combinatie met een manicure, en dat is volgens mij niet zo'n goed idee. Dan komt er vocht in de nagels door het badje e.d. En hecht de lak gewoon niet zo goed. Twee keer hier in NL laten doen, en dat bleef echt twee weken perfect zitten.
Mijn nagels zijn na een week al een stuk uitgegroeid en dan moet ik al opnieuw lakken. Daarom vind ik die geltoocoat van Catrice een uitkomst.
Ik dacht dat Beautgloss of Misslipgloss het er onlangs nog over hadden. Gelnagels vonden ze geweldig maar die van Essence waren blijkbaar echt heel slecht van kwaliteit. Ik denk dat zij voornamelijk fan zijn van Sensationails.
Jaaa ik heb de hele set en ik zweer erbij:)

Je koopt eerst een hele set,

UV lamp, cleanser, primer, base coat (nagel lak) en top coat. Dit is ook de volgorde van aanbrengen. De base coat en top coat moeten 1 minuut onder de lamp drogen. De nagellak moet aan de lucht drogen. Maar omdat het van essence is ben je voor dit alles max. 40 euro kwijt, in duitsland zelfs maar 30.

Opbrengen is even oefenen maar ik maak nu de mooiste creaties zelf. Nailart zoals steentjes ed. blijven ook goed zitten onder de topcoat zonder lijm. Het blijft bij mij zeker 1,5 wk zitten (maar ik vervang omdat ik het zo leuk vind om de week). Soms laat er weleens een hoekje los, maar deze valt er, in tegenstelling tot gewone nagellak, niet af, dus dat laat ik gewoon zo, niemand die het ziet. Eraf halen doe je door te pulken (net als een sticker zeg maar). Omdat je voor het aanbrengen het beste je nagelbed wat ruwer moet maken is het niet heel goed voor je eigen nagels (al breken ze niet meer), maar dat is ook zo bij gelnagels en andere nageldingen (anders dan lak).

Heb je nog vragen? Ik beantwoord ze graag:)
quote:nephthys schreef op 08 januari 2014 @ 15:59:

Ik dacht dat Beautgloss of Misslipgloss het er onlangs nog over hadden. Gelnagels vonden ze geweldig maar die van Essence waren blijkbaar echt heel slecht van kwaliteit. Ik denk dat zij voornamelijk fan zijn van Sensationails.jaa maar deze is dan ook bijna 10x zo duur (een flesje topcoat bv van essence is maar 2,65). Het is een beetje een prijs/kwaliteit verhaal. Echter ik werk met zware spullen en veel modder enz. maar het blijft bij mij uitstekend zitten. Ik merk ook dat de manier van aanbrengen hier veel verschil in maakt.
quote:masque schreef op 08 januari 2014 @ 16:07:

[...]

jaa maar deze is dan ook bijna 10x zo duur (een flesje topcoat bv van essence is maar 2,65). Het is een beetje een prijs/kwaliteit verhaal. Echter ik werk met zware spullen en veel modder enz. maar het blijft bij mij uitstekend zitten. Ik merk ook dat de manier van aanbrengen hier veel verschil in maakt.Misschien moet ik het dan ook maar eens uittesten, bij mij blijft gewone nagellak namelijk maar maximaal anderhalve dag zitten.
[IMG]http://i42.tinypic.com/2072vdc.jpg[/IMG]

[IMG]http://i44.tinypic.com/2lwpt88.jpg[/IMG]

[IMG]http://i41.tinypic.com/ivvl8y.jpg[/IMG]

ik hoop dat dit werkt maar dit zijn wat voorbeelden

Wellicht haal ik dit later weer weg, mijn vriendinnen ed kennen mij en mijn nagels ;)
anoniem_185986 wijzigde dit bericht op 08-01-2014 16:28
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Heeft iedereen het gezien??;)
Heb je die lamp echt nodig?
quote:Derpina schreef op woensdag 08 januari 2014 18:41 Heb je die lamp echt nodig?Jaa anders drogen de lagen gewoon echt niet.. Heb het eens getest op een kunstnagel, na 1 wk nog als plak. Net als de cleanser, zonder die wordt het ook niet hard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven