geschikte kleding
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:29
Nu gaan we weer oow ze plaatst een foto. How cares!
.om te beginnen mijn zoontje gaat binnenkort naar peuterspeelzaal. Nu vraag ik me af is deze kleding geschikt op deze foto. Ik ga als ik voor het eerst naartoe ga dit aandoen. Omdat veel mensen over mij lullen hier in straat en bij scholen wil ik proberen wat geschikter aan te doen
Wat vinden jullie
Wat vinden jullie
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:35
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:35
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:37
quote:Zusenzoo schreef op 07 oktober 2014 @ 10:35:
Het is 15 graden DH!
En ik neem aan dat ze ook een jas/vest aandoet.Daarom. Met 15 graden loop je toch niet in een mouwloos topje met open achterkant rond? En dan met laarzen over je broek. Bovenkant is zomers, onderkant past prima bij het weer momenteel.
Het is 15 graden DH!
En ik neem aan dat ze ook een jas/vest aandoet.Daarom. Met 15 graden loop je toch niet in een mouwloos topje met open achterkant rond? En dan met laarzen over je broek. Bovenkant is zomers, onderkant past prima bij het weer momenteel.
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:38
ik vind t nogal slutty, sorry voor mijn woordkeuze, maar je ziet eruit of je een avondje gaat stappen en wanhopig op zoek bent. Ik ben 19 jaar en absoluut niet saai in kledingkeuze, maar een beeetje classy mag wel hoor!
Edit: nog eens gekeken en het valt opzich mee. De tijgerprint + duckface vind ik nogal tja...
Edit: nog eens gekeken en het valt opzich mee. De tijgerprint + duckface vind ik nogal tja...
dinsdag 7 oktober 2014 om 10:41
quote:MrsStanleyWalker schreef op 07 oktober 2014 @ 10:35:
Kan prima, joh. Je bent wie je bent. Wat je aantrekt maakt weinig verschil, denk ik. Ik snap dat je het spannend vindt. Geloof me, dat vinden alle moeders. Blijf jezelf, dat hou je het langste vol.Volledig eens. Ik zou het niet aan doen, maar jij bent jij. Ik hoop dat je weet dat je sexy kleding niet nodig hebt, want je bent al heel mooi. Maar als jij dit mooi vindt, gewoon doen. Schijt aan de rest.
Kan prima, joh. Je bent wie je bent. Wat je aantrekt maakt weinig verschil, denk ik. Ik snap dat je het spannend vindt. Geloof me, dat vinden alle moeders. Blijf jezelf, dat hou je het langste vol.Volledig eens. Ik zou het niet aan doen, maar jij bent jij. Ik hoop dat je weet dat je sexy kleding niet nodig hebt, want je bent al heel mooi. Maar als jij dit mooi vindt, gewoon doen. Schijt aan de rest.