Mode & Beauty alle pijlers

geschikte kleding

07-10-2014 10:29 37 berichten
Nu gaan we weer oow ze plaatst een foto. How cares! :-).om te beginnen mijn zoontje gaat binnenkort naar peuterspeelzaal. Nu vraag ik me af is deze kleding geschikt op deze foto. Ik ga als ik voor het eerst naartoe ga dit aandoen. Omdat veel mensen over mij lullen hier in straat en bij scholen wil ik proberen wat geschikter aan te doen

Wat vinden jullie
quote:barbiee schreef op dinsdag 07 oktober 2014 10:59 Nee die hak is juist dun en hoogOk, dan is het goed.
Barbie, ik lees graag op het forum en vaak komen er berichten van jou voorbij met foto's, het spijt mij om te zeggen maar ik vind wat je draagt leuk voor het stapleven niet om je kind weg te brengen. Natuurlijk mag je aantrekken wat je wilt en ben je vrij om daarin te kiezen maar je stelt een vraag wat forummers er van vinden en ik vind het too much
Met een jasje erover kan het prima hoor.
Ik ben nu vooral zeer benieuwd wat jij ongeschikte kleding vindt als dit jouw geschikte kleding is.
Ik vraag mij af waar je werkt, kan mij weinig bedrijven voorstellen waar dit soort kleding passend is.
Alle reacties Link kopieren
Je zal zeker besproken worden, maar moet je je daar wat van aantrekken? Ik vind van niet.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Die mensen in de straat die over jou lullen, wat zeggen die dan?
Als je zo eens om je heen kijkt op straat, hoeveel mensen lopen er zo rond?

Of

Als je een dochtertje had, zou je haar zo naar de basisschool laten gaan?

Apart dat jij zelf niet kunt zien, dat dit kleding is, die de meeste misschien zouden dragen als ze uit gaan, maar zeker niet als ze bv naar hun schoonouders gaan.
Prima outfit hoor. Wel wat fris nu, maar met een jas erover is er echt niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je moet aantrekken wat je leuk en mooi vind, Barbie. Zoals je hier ziet hebben mensen verschillende meningen, de vraag is of jij je prettig voelt zoals je er uit ziet. Blijkbaar knaagt er toch iets bij je, omdat je erover denkt je "geschikter" te gaan kleden.

Maar he, je bent jong! Ik zie ook wel eens foto's van mezelf van 20 jaar geleden en ben blij dat ik toen droeg wat ik zelf leuk vond. Nu zou ik me niet meer zo kleden maar dat is niet om wat andere mensen er van vinden: ik draag kleding waar ik me lekker in voel.
Hoi barbiee,ik vind het goed van je dat je erover nadenkt wat je

moet gaan dragen voor de eerste dag naar de creche.Hmmm,ik

vind het outfit zelf een beetje te koud.Ik zou of een truitje dragen

of in ieder geval een jasje over je top.
Misschien loopt iedereen er zo bij bij de peuterspeelzaal.

Ik kan me voorstellen dat je veel bekijks hebt met je uiterlijk.

Maar is dat ook niet wat je wilt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven