Mode & Beauty alle pijlers

Gladde zolen

07-11-2009 19:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was het weer zo ver, leuke laarzen gezien in de winkel, maar met van die supergladde zolen.

Ik zie me dan al glibberen en onderuit gaan op straat als het regent...ik woon in een oude stad met veel kinderkopjes.

Is er een tip om zolen van nieuwe laarzen minder glad te maken, of moet ik echt direct met nieuwe laarzen naar de schoenmaker??

En waarom zit er gewoon niet wat meer profiel op!!!!!!

Met schuurpapier de zool een beetje opschuren?
quote:woopie schreef op 07 november 2009 @ 19:17:

Met schuurpapier de zool een beetje opschuren?En anders een heel dun zooltje mét profiel erop laten plakken bij de schoenmaker. Kost misschien even wat bovenop je nieuwe laarzen, maar dan ga je iig niet onderuit
Scherp mes en zelf even een profiel in snijden, doe ik ook met mijn schoenen als ik een gladde zool heb.
Even op een ruwe stoeptegel flink draaien en de gladheid is er van af. En als dat niet genoeg is, even naar de schoenmaker. Als je dat duur vindt, kijk eens rond naar verschillende schoenmakers, er zit veeeeel prijsverschil tussen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
effe naar de speeltuin en draaien met je voeten in de zandbak...probleem opgelost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven