Mode & Beauty alle pijlers

Goede epilator

10-08-2020 23:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha iedereen,

Met dit warme weer draag ik graag rokjes, korte broeken enz, maar dit wil ik alleen als ik gladde benen heb. Vind het anders niet prettig.

Iedere dag benen scheren vind ik zo'n gedoe dus ik ben opzoek naar een goede epilator die ook de kleinste haartjes weg haalt. Wie heeft er een aanrader?

Vorig jaar had ik deze van Braun maar werkte voor geen meter..

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_b ... lsrc=aw.ds

Bedank alvast!!! :flirting:
Ik vond het 1 grote teleurstelling. Mijn benen blijven helemaal niet lang glad en het kaboom niet even in een paar minuten geëpileerd.
Ik heb deze van Braun, ik vermoed wel dat dit model inmiddels niet meer wordt verkocht. Maar misschien lijkt die van mij wel heel erg op het model waar jij niet tevreden mee bent. Wat ook aan je haartjes kan liggen; als ze al vrij dun zijn breken ze misschien juist af in plaats dat ze eruit worden getrokken?

Ik ben er heel tevreden over, merk ook dat de haartjes hier en daar zelfs helemaal niet meer terugkomen en minder stug zijn (wat er inmiddels dus hier en daar voor zorgt dat ze af en toe afbreken)

Wat ik zelf heel fijn vind is het lichtje, zie je toch veel beter wat je doet.

Afbeelding
Ik heb een Philips, maar er is nu een nieuwe Braun Flex waar ik wel nieuwsgierig naar ben.

Ik epileer al jaren en ik heb nauwelijks haar op mijn benen. Maar als er hier en daar een fijn haartje zit stoort mij dat niet. Het gaat mij er om dat ik nooit stoppels heb. Heel soms wax ik om het extra glad te krijgen voor een feestje ofzo.
Hetvrijewoord schreef:
11-08-2020 00:01
Ik heb deze van Braun, ik vermoed wel dat dit model inmiddels niet meer wordt verkocht. Maar misschien lijkt die van mij wel heel erg op het model waar jij niet tevreden mee bent. Wat ook aan je haartjes kan liggen; als ze al vrij dun zijn breken ze misschien juist af in plaats dat ze eruit worden getrokken?

Ik ben er heel tevreden over, merk ook dat de haartjes hier en daar zelfs helemaal niet meer terugkomen en minder stug zijn (wat er inmiddels dus hier en daar voor zorgt dat ze af en toe afbreken)

Wat ik zelf heel fijn vind is het lichtje, zie je toch veel beter wat je doet.

Afbeelding
Ze worden echt uitgetrokken :proud:
Lichtje is heel prettig!
Ik heb die van de link in de openingspost.
Prima ding, in no-time mijn bikinilijn glad.

Tips: eerst babypoeder strooien en de huid goed strak trekken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
11-08-2020 00:24
Ik heb die van de link in de openingspost.
Prima ding, in no-time mijn bikinilijn glad.

Tips: eerst babypoeder strooien en de huid goed strak trekken.
Vanwaar die babypoeder?
apiejapie schreef:
11-08-2020 00:28
Vanwaar die babypoeder?
Zodat je echt alleen het haar pakt, niet de huid. En een droge haar pakt beter dan een vochtige of vettige haar.

Maar dat geldt meer voor waxen dan voor epileren, want dan hecht de wax alleen aan de haar, niet aan de gepoederde huid.
De haren worden bij mij sneller gepakt als ze eerst even gepoederd en "opgeschud" zijn. Plat op de huid liggend is lastiger pakken voor een epilator.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb deze van Braun

Afbeelding
https://www.bol.com/nl/p/braun-silk-epi ... 087279331/

Geen lichtje, maar ik ga altijd even buiten zitten. Heb er ook een van Philips met brede kop, maar die is ruk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven