Mode & Beauty alle pijlers

goede eye-remover

10-02-2011 22:58 42 berichten
Halo allen,

welke eye-remover vinden jullie goed? Ik ben op zoek naar iets dat echt goed schoonmaakt zonder dat je een uur moet 'boenen' en waarbij je niet veel hoeft te wrijven op de huid rondom je ogen. Ik heb nu die doekjes van kruidvat eigen merk, daar wrijf ik dan mee over m'n wimpers zeg maar, maar krijg wel last van m'n ogen...

Graag tips!
een bot mesje wil wel helpen....
Alle reacties Link kopieren
Een goede eyeremover? Ik denk photoshop.

En voor een eye-makeup-remover zou ik Estee Lauder gebruiken, doet het supergoed.
In Kill Bill II zie je ook goede eyeremover technieken geloof ik.
Hema, witte melkachtige variant. Veel beter dan de Biotherm die ik eerst had. Goede watjes helpen erg mee trouwens!
ow hahah! ik had het helemaal niet door! eye make-up remover bedoel ik uiteraard!!

@ Sha_la, is dat een soort creme-achtig iets, dat je moet smeren en dan met wattenschijfje eraf halen?
Die van de Hema haalt echt alles eraf!!! Wel die in het potje. Kosten meestal 2 euro voor 100 doekjes geloof ik.

Plens water in je gezicht gooien, ogen afdoen met die doekjes, en daarna even goed met een natte washand over je ogen heen wrijven, dan gaat al het vettige eraf. Even afdrogen en klaaar
Etos Verfrissende Oogreinigingspads Olie

Even Googlen voor reviews.
Ik heb die van Dior, is waanzig goed!! Het is voor je hele gezicht, maar ook geschikt voor de huid rondom je ogen.

Werkt als een tierelier, erg zacht voor je huid en er blijft geen restje mascara of andere make-up achter.

Ik werd namelijk gek van mascara die ik maar met moeite wegkreeg,deze wrijf je rustig in en alles verdwijnt voor de zon.

(prikt trouwens niet in je ogen)

Deze tube koop je hier voor ongeveer 25,- en je doet er ongeveer een half jaar tot een jaar mee.

Je hebt maar weinig nodig, dus voor het geld hoef je het dan niet te laten.

ik vind die van de HEMA ook fijn. Doekjes waar dat spul opzit in een wit cilindervormig potje.
Aha! Kruidvat body lotion eigen merk; hele fles, doe je een half jaar mee, kost geloof ik 1,20. Een fantastische, waterige creme die geen zeer doet aan je ogen. Dat dus, + stevig toiletpapier/keukenpapier/een oude handdoek en 100% resultaat met minimaal wrijven.

Dag dure, onnodige, pluizende en ruimte innemende removers

P.S. De bodylotion werkt ook perfect voor het ´dramatische effect´ van mascara. Even wat van de lotion op je wimpers... daarna de mascara en voila. De duurste merken zijn er niets bij.
Bedankt voor de reacties, hema komt veel voorbij zeg! Leuk! Die ga ik zeker wel even proberen.

Dubbeldrop, ik ga eerst eens een proefje vragen bij de ici paris, ben benieuwd!

Andj, bodylotion over je ogen...?! Klinkt nog een beetje raar maar fijn dat je iets hebt gevonden wat voor jou goed werkt :-)
quote:Andj schreef op 10 februari 2011 @ 23:11:

Aha! Kruidvat body lotion eigen merk; hele fles, doe je een half jaar mee, kost geloof ik 1,20. Een fantastische, waterige creme die geen zeer doet aan je ogen. Dat dus, + stevig toiletpapier/keukenpapier/een oude handdoek en 100% resultaat met minimaal wrijven.

Dag dure, onnodige, pluizende en ruimte innemende removers

Dit dus. Bij gebrek aan bodylotion doet ieder ander vet product, zoals babyolie of nivea, ook prima dienst.
The time is now
quote:danivo schreef op 10 februari 2011 @ 23:02:

een bot mesje wil wel helpen....
The time is now
ik gebruik een druppeltje olie op mijn vingers om zo de mascara (waterproof) los te woelen/wrijven/smeren enz.

Even afvegen met een tissue en alles weg.

Doordat je olie en vingers gebruikt om het los te maken hoef je helemaal niet te boenen. Zeer zacht voor de huid rond m'n ogen.

Ik zweer erbij!!
Vind zelf de tonic van het kruidvat (1 euro nogwat) en de komkommermelk van de Hema heel fijn.
Thanks Ja ik kan echt niet meer zonder.

En de bodylotion is niet echt geschikt als bodylotion hahaha. Daarvoor is hij te waterig. Maar dus wel voor andere doeleinden...

Ik meng er ook mn foundation mee! Hoezo dure ´mousse´ die de helft van je foundation potje in neemt.

Het trekt lekker snel in maar is niet vettig of kleverig.

Hopelijk gaat het noooooit uit het assortiment!
quote:Sha_la schreef op 10 februari 2011 @ 23:03:

In Kill Bill II zie je ook goede eyeremover technieken geloof ik.
Ik ben tegenwoordig fan van de make-up verwijder-handschoentjes van de action. Een soort microvezel doekjes waarmee je met alleen water al alles weg krijgt. En na gebruik kun je ze wassen en weer gebruiken.

Nog steeds kan ik er versteld van staan. It's amazing.

Heel fijn als je geen vette troep in je ogen wilt.
Bi-facil van Lacome vind ik goed. Ook voor waterproof mascara, en hij is niet vet. Veel merken zijn zo vet, flikkert je oog op de grond.
Dubbel amazing
quote:banaanaap schreef op 10 februari 2011 @ 23:23:

Ik ben tegenwoordig fan van de make-up verwijder-handschoentjes van de action. Een soort microvezel doekjes waarmee je met alleen water al alles weg krijgt. En na gebruik kun je ze wassen en weer gebruiken.

Nog steeds kan ik er versteld van staan. It's amazing.

Heel fijn als je geen vette troep in je ogen wilt.Ken dat alleen van schoonmaakdoekjes. Wat ze steeds weer voor nieuws uitvinden, knap hoor.
quote:banaanaap schreef op 10 februari 2011 @ 23:25:

Dubbel amazing
Het is een soort combinatie tussen badstof en dat microvezelspul. En het haalt alles weg, ook die waas die bij mij wel eens overbleef.

En dat met alleen maar water.

Voor ouders met geschminkte kinderen is het helemaal ideaal. Want je haalt het er 1x af zonder schrobben of uitlopen.

Had ik al gezegd dat t amazing is?
*Gaat morgen naar Action*
The time is now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven