Mode & Beauty alle pijlers

Goede hydraterende creme

14-11-2010 19:47 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al tijden tob ik met mijn huid... in eerste instantie dacht ik dat het van de hormonen was ( ivm zwangerschap) maar ook na de zwangerschap van mijn 1e bleef de droogte in mijn gezicht duidelijk zichtbaar.

Nu na mijn 2e kindje is het helemaal een drama. De hele dag heb ik een strak en droog gevoel en als ik in de spiegel kijk schrik ik echt van de droge plekken. Mijn gezicht schilfert op bepaalde plekken en na het douchen heb ik een vuurrood gezicht ( waarschijnlijk van de shampoo die irriteert op de droge schrale plekjes)

Nu is mijn 2e kindje net geboren en kan het allemaal nog erg onder invloed zijn van hormonen, maar met de winter voor de deur beloofd het allemaal niet veel goeds en wil ik graag een goede vochtinbrengende creme.

Wie heeft goede ervaringen? En kan me een goede creme aanraden?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Skinwonder is een heerlijke creame....moet je even op googlen, dan kom je reviews tegen met mensen die ook jouw klachten hadden. Ik gebruik het zelf nu ongeveer een maand of 2 en vind het echt heerlijk. Had zelf nivea, vichy en lancaster geprobeerd maar was nooit helemaal tevreden, of geur niet goed of "afvellen" of alsnog droge huid. Nu dus niet meer. Grote pot van 150 ml. kost 11 euro! Dus ook niet duur!! Succes, ben beniewd welke creme het wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven