Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Den Haag

08-06-2012 13:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een goede kapper (liefst) aan de Denneweg in Den Haag? Moet niet te trendy zijn.
Kapsalon Verweij in de Theresiastraat in Den Haag. Vragen naar Lydia. Ik kom er al jaren en zij krijgt echt alles voor elkaar met ieder haartype.
Of Clubkappers in diezelfde straat in Den Haag, niet duur, goed werk, en leuke meiden.
Volgens maar zit er maar een kapper aan de Denneweg. Ik ga zelf regelmatig naar Partners aan de Javastraat, is daar dichtbij, ben ik erg tevreden over. Martin Willems aan de Bankastraat is ook goed, wel duur en hip, dus misschien niet wat je zoekt.
waarom op de Denneweg?

Ik ga al jaren naar Headz for Hair in de Papestraat, echt een topkapper!
Ja, waarom per se de Denneweg? Weet wel een goede, maar in een andere straat.
quote:liesje_xxx schreef op 08 juni 2012 @ 23:53:

waarom op de Denneweg?

Ik ga al jaren naar Headz for Hair in de Papestraat, echt een topkapper!Ik heb maar 1 dag te besteden in Den Haag en moet toevallig bij 2 winkels zijn aan de Denneweg. Leek me handig om eerst ' s ochtends naar de kapper te gaan en dan te winkelen. Ik vlieg op een vrijdag naar nl en wil dus de zaterdag naar de kapper omdat we zondags een feest hebben. Aangezien we recent verhuisd zijn naar een land waarvan ik de taal nog niet beheers en de mensen amper engels spreken wil ik graag in nl naar de kapper. Maar moet toevallig ook naar een winkel in de Papestraat dus kan die kapper wel proberen. Bedankt voor de tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven