Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Zwolle

13-01-2008 12:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Hopelijk kunnen een aantal van jullie mij verder helpen.

Ben nog niet zo lang woonachtig in Zwolle waardoor ik nog niet op de hoogte ben van kappers waarbij je haar in goede en veilige handen is.

Nu het toch de hoogste tijd wordt dat mijn haar (halflang in lagen) onder handen moet worden genomen wil ik graag via deze weg navraag doen naar jullie meningen.

Ik zoek een kapper die haartechnisch goed onderlegd is en ook trendy haarstijlen weet neer te zetten.

Hoop van jullie te horen! Dank alvast!!

Lotte
1 woord HAIRTODAY je hebt twee shops, 1 bij de diezerkade die is leuk ga ik zelf altijd heen en je hebt precies dezelfde aan de luttekestraat.....

www.hairtoday.nl je moet wel vroeg een afspraak maken want ze hebben vorig jaar en prijs gewonnen en nou loopt het er storm!

echt hele leuke kapper/kapster lkkre muziek en je komt er altijd met een leuk kapsel weg
@Wendy 21,

Dank je wel voor je supersnelle reactie! Fijn dat je me hier op hebt kunnen wijzen.

Grts Lotte
graag gedaan!
Cleo Hairfashion beviel mij altijd heel goed. Een onderdeel daarvan is Patra Hairfashion. Het zit bij de Sassenpoort.

Succes
Dank je wel!
mijn favo kapper is L&F in de van karnebeek straat, dan bij voorkeur bij laurens, die knipt echt goed!!
Zit er geen kinkikappers in Zwolle. Ben altijd errrug tevreden over

de kinki kappers hier in DEventer.
Ik woon nu acht maanden in Zwolle en heb inmiddels vier kappers geprobeerd, maar heb nog geen goede kapper gevonden. Daarom haal ik dit oude topic even naar boven.

Wie heeft een goede tip voor een echt goede kapper in Zwolle?
Bij welke ben je geweest?
Bij Hans Kalf in Zwolle Zuid, bij een kapper in het kleine winkelcentrum van de Schelle, kapsalon L&F aan de van Karnebeekstraat en kapsalon Gerlinda in Zuid.
Ik heb er ook veel gehad inmiddels maar de kapper aan de Diezerpoorterplas is echt heel ok. Weet even de naam niet maar dt was de eerste waar ik tevreden over was. Staat zo'n stoplicht (helaas) buiten. Dat hield mij altijd tegen maar ik, met kappersfobie, kan niet wachten om terug te gaan!
quote:jippie55 schreef op 06 november 2014 @ 00:16:

Ik heb er ook veel gehad inmiddels maar de kapper aan de Diezerpoorterplas is echt heel ok. Weet even de naam niet maar dt was de eerste waar ik tevreden over was. Staat zo'n stoplicht (helaas) buiten. Dat hield mij altijd tegen maar ik, met kappersfobie, kan niet wachten om terug te gaan!Volgens mij bedoel je Braspenning
Of Style Hair professionals? Die zit aan de Diezerpoorterplas. Ben er zelf erg tevreden over!
quote:naomi91 schreef op 07 november 2014 @ 11:49:

[...]

Volgens mij bedoel je BraspenningNee die bedoel ik niet
Bedankt voor de suggesties. Ik zal er een kijkje gaan nemen. Meer tips nog steeds welkom!
Whair in Stadshagen is een uitstekende kapper!!
Ik ben ook op zoek naar een kapper in zwolle, die goed met eigenwijze krullen overweg kan ;p Iemand een goeie tip voor een studentenprijsje?
quote:Ditje schreef op 07 november 2014 @ 21:40:

Of Style Hair professionals? Die zit aan de Diezerpoorterplas. Ben er zelf erg tevreden over!Ja die. Sorry beetje late reactie. Is nu alleen overgenomen en heet anders
quote:Fleurig88 schreef op 30 juli 2015 @ 08:58:

Ik ben ook op zoek naar een kapper in zwolle, die goed met eigenwijze krullen overweg kan ;p Iemand een goeie tip voor een studentenprijsje?Niet echt studentenprijs (rond de 30 euro) maar de enige kapper waar ik nog heen ga (en ik heb ze allemaal gehad in Zwolle) is Hair & Der. Echt heel goed. Ze knipt mijn krullen droog dus nooit meer de ellende dat je haar eenmaal droog en weer krullend totaal verknipt blijkt te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven