Goede lingeriewinkel
zaterdag 12 oktober 2019 om 22:08
Ik ben op zoek naar een goede lingerie winkel, waar ze heel goed kijken naar je lichaam en alle tijd voor je nemen. De lingerie winkel hier in het dorp vind ik niet fijn en ik heb echt nieuwe beha' s nodig.
Ik ben pril zwanger, dus het is misschien wel handig als ze ook zwangerschapsbeha's verkopen en bij voorkeur provincie overijssel (liefst in of om zwolle)
Wie heeft een goede tip?
Ik ben pril zwanger, dus het is misschien wel handig als ze ook zwangerschapsbeha's verkopen en bij voorkeur provincie overijssel (liefst in of om zwolle)
Wie heeft een goede tip?
zaterdag 12 oktober 2019 om 22:16
Kijk eens bij Belle lingerie in Meppel. Gezellige dames met veel verstand van zaken. Ik weet niet of je borstvoeding wil gaan geven. Destijds kocht ik eerst een bh maatje groter. Later in de zwangerschap een voedingsbh die ik toen ook al droeg. Die van mammae en Anita zijn erg fijn.
Heeft Zwolle geen speciaalzaak (meer)?
Heeft Zwolle geen speciaalzaak (meer)?
zaterdag 12 oktober 2019 om 22:29
zondag 13 oktober 2019 om 01:23
Lincherie in Apeldoorn. Online, maar ook een winkel. Erg fijn!
Zelf heb ik een grote cupmaat en als je geen borstvoeding gaat geven, zou ik ook niet aan een zwangerschapsbh beginnen. Als je een grote maat hebt, geven deze veel te weinig steun!
Dus ga voor een gewone bh alleen dan cupmaat (of meer) groter. Vertel in de winkel dat je zwanger bent, en dan kijken ze naar een goede oplossing
Zelf heb ik een grote cupmaat en als je geen borstvoeding gaat geven, zou ik ook niet aan een zwangerschapsbh beginnen. Als je een grote maat hebt, geven deze veel te weinig steun!
Dus ga voor een gewone bh alleen dan cupmaat (of meer) groter. Vertel in de winkel dat je zwanger bent, en dan kijken ze naar een goede oplossing