Goede matte oogschaduw palet
vrijdag 27 augustus 2021 om 20:51
Iemand een tip? Ben nu 40 en heb wat kleine rimpeltjes. Merk dat matte oogschaduw er hierdoor beter uitziet. Vind het ook iets natuurlijker. Goede matte oogschaduw is alleen nogal lastig te vinden. Ik ben een licht zomertype met blauwe ogen. Ik ben op zoek naar neutrale niet te donkere tinten en het liefst iets wat ik morgen zo kan kopen bij bv een Douglas of Kruidvat/Etos
vrijdag 27 augustus 2021 om 21:20
vrijdag 27 augustus 2021 om 22:58
zaterdag 28 augustus 2021 om 17:34
Als je een wat goedkopere optie zoekt: https://www.douglas.nl/Make-up-NYX-Prof ... 69406.html
zaterdag 4 september 2021 om 12:15
Ik ben heel lang op zoek geweest naar het perfecte matte palette. Ik had al een tijdje de Neutral Mattes van Viseart op het oog maar het prijskaartje (ongeveer 75 euro) hield me tegen. Ondertussen nog wat spul gekocht wat het gewoon niet was. Bij mijn laatste bestelling van Look Fantastic had ik nog wat Barry M singles gekocht. Wat een pigmentloze troep. Kliko in en toch de Viseart besteld. En deze is geweldig. Nu is mijn leven compleet:
dinsdag 26 oktober 2021 om 22:20
Ik heb mijzelf ook getrakteerd en wat een feestje!! Heb eerst een kleiner palet gekocht de Petit Pro Solstice en toen overstag gegaan!Lady_Day schreef: ↑04-09-2021 12:15Ik ben heel lang op zoek geweest naar het perfecte matte palette. Ik had al een tijdje de Neutral Mattes van Viseart op het oog maar het prijskaartje (ongeveer 75 euro) hield me tegen. Ondertussen nog wat spul gekocht wat het gewoon niet was. Bij mijn laatste bestelling van Look Fantastic had ik nog wat Barry M singles gekocht. Wat een pigmentloze troep. Kliko in en toch de Viseart besteld. En deze is geweldig. Nu is mijn leven compleet:
![]()
dinsdag 26 oktober 2021 om 23:01
Oh ja, de petit pro solstice is ook prachtig!Quaintrelle schreef: ↑26-10-2021 22:20Ik heb mijzelf ook getrakteerd en wat een feestje!! Heb eerst een kleiner palet gekocht de Petit Pro Solstice en toen overstag gegaan!
Ik vind Viseart echt het fijnst om mee te werken. Sigma ook maar mijn favoriete kleuren zitten in mijn Viseart palette.