Mode & Beauty alle pijlers

Goede matte oogschaduw palet

27-08-2021 20:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een tip? Ben nu 40 en heb wat kleine rimpeltjes. Merk dat matte oogschaduw er hierdoor beter uitziet. Vind het ook iets natuurlijker. Goede matte oogschaduw is alleen nogal lastig te vinden. Ik ben een licht zomertype met blauwe ogen. Ik ben op zoek naar neutrale niet te donkere tinten en het liefst iets wat ik morgen zo kan kopen bij bv een Douglas of Kruidvat/Etos 😉
https://www.douglas.nl/bareMinerals/Oge ... 02610.html
Urban Decay Naked basics
Makeup Revolution heeft hele mooie oogschaduwpalletten, ook met matte natuurlijke kleuren. Te koop bij Etos. Het is heel goedkoop, maar ik vind de kwaliteit bijzonder goed.
Winterluxi schreef:
27-08-2021 21:27
Urban Decay Naked basics

Die wordt niet meer gemaakt.
ik zweer bij de oogschaduw paletten van Morphe
Als je een wat goedkopere optie zoekt: https://www.douglas.nl/Make-up-NYX-Prof ... 69406.html
chocolol schreef:
27-08-2021 22:58
Die wordt niet meer gemaakt.
Oh nee wat jammer! Ik doe eeuwen met zo’n palet dus ik wist dat nog niet.
Er is wel een Urban Decay Naked 2 Basics:

Afbeelding

Ik gebruik bijna alleen matte oogschaduw en een perfect palette heb ik nog niet gevonden. Meestal zitten er wel een paar kleuren bij die ik echt nooit gebruik. Dat is dan maar zo.
La palette nude van L'Oréal. Ben aan mijn derde doosje bezig.

Bijna 40 en lichte huid!
Ik heb een aantal matte palettes van MUA . Vind ik zelf fijne oogschaduw en kun je bij de (grotere) Kruidvat kopen.
Ik ben heel lang op zoek geweest naar het perfecte matte palette. Ik had al een tijdje de Neutral Mattes van Viseart op het oog maar het prijskaartje (ongeveer 75 euro) hield me tegen. Ondertussen nog wat spul gekocht wat het gewoon niet was. Bij mijn laatste bestelling van Look Fantastic had ik nog wat Barry M singles gekocht. Wat een pigmentloze troep. Kliko in en toch de Viseart besteld. En deze is geweldig. Nu is mijn leven compleet:

Afbeelding
Ja, die Viseart palettes zijn echt goed inderdaad.
De Viseart is nog steeds favoriet hier maar deze van Hindash is ook wel heel prettig (geheel mat):

Afbeelding
Lady_Day schreef:
20-10-2021 23:16
De Viseart is nog steeds favoriet hier maar deze van Hindash is ook wel heel prettig (geheel mat):

Afbeelding
Ik wist niet eens dat die in Nederland te koop was. Veel over gezien inderdaad.
novaviva schreef:
26-10-2021 08:54
Ik wist niet eens dat die in Nederland te koop was. Veel over gezien inderdaad.
Via Cult Beauty besteld.
Lady_Day schreef:
04-09-2021 12:15
Ik ben heel lang op zoek geweest naar het perfecte matte palette. Ik had al een tijdje de Neutral Mattes van Viseart op het oog maar het prijskaartje (ongeveer 75 euro) hield me tegen. Ondertussen nog wat spul gekocht wat het gewoon niet was. Bij mijn laatste bestelling van Look Fantastic had ik nog wat Barry M singles gekocht. Wat een pigmentloze troep. Kliko in en toch de Viseart besteld. En deze is geweldig. Nu is mijn leven compleet:

Afbeelding
Ik heb mijzelf ook getrakteerd en wat een feestje!! Heb eerst een kleiner palet gekocht de Petit Pro Solstice en toen overstag gegaan!
Quaintrelle schreef:
26-10-2021 22:20
Ik heb mijzelf ook getrakteerd en wat een feestje!! Heb eerst een kleiner palet gekocht de Petit Pro Solstice en toen overstag gegaan!
Oh ja, de petit pro solstice is ook prachtig!

Ik vind Viseart echt het fijnst om mee te werken. Sigma ook maar mijn favoriete kleuren zitten in mijn Viseart palette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven