Mode & Beauty
alle pijlers
Google wonders...wollen trui
zondag 3 november 2024 om 14:15
Ik zoek en zoek maar kan maar niks vinden...
Misschien kan hier iemand helpen?!
Ik wil graag:
Een lamswollen of of scheerwol trui (liefs 100%, minimaal 80% wol)
Uni kleurig
Ronde hals of v hals (geen hoge nek/ col)
Geschikt voor langere dames (ik ben 1.85) dus pas eigenlijk alleen Tall lijnen, of normale maten die dan behoorlijk lang uitvallen
Misschien kan hier iemand helpen?!
Ik wil graag:
Een lamswollen of of scheerwol trui (liefs 100%, minimaal 80% wol)
Uni kleurig
Ronde hals of v hals (geen hoge nek/ col)
Geschikt voor langere dames (ik ben 1.85) dus pas eigenlijk alleen Tall lijnen, of normale maten die dan behoorlijk lang uitvallen
zondag 3 november 2024 om 14:27
zondag 3 november 2024 om 14:30
https://www.girav.nl/v-neck-pullover-oc ... e-kingston
Deze zijn effen en in lengte maten.
Het zijn wel mannen truien maar volgens mij zijn ze behoorlijk unisex.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
zondag 3 november 2024 om 14:32
De meeste daarvan hebben voor mij iig te korte mouwen. Er is er maar 1 die ik heb gehouden van alles wat ik een keer gepast heb. Ik kan wel kijken welke dat is mocht je interesse hebben. Het is iig een erg dunne trui, dus je moet zeker meerdere lagen aan in de winter.Arena90 schreef: ↑03-11-2024 14:27Mag het geen merino wol zijn?
https://www.dilling.nl/categorie/dames/ ... oyfQ%3D%3D
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont of daar wel eens komt, maar ik ben zelf enthousiast over de huismerk cashmere wollen truien van Galleria Kaufhof. Maar dat is ook geen lamswol.
zondag 3 november 2024 om 14:35
Oh ja! Dat zou goed kunnen, want ik ben klein en de armen zijn bij mij nooit te lang ( ik draag wel de kleinste maat)Dutchgirly schreef: ↑03-11-2024 14:32De meeste daarvan hebben voor mij iig te korte mouwen. Er is er maar 1 die ik heb gehouden van alles wat ik een keer gepast heb. Ik kan wel kijken welke dat is mocht je interesse hebben. Het is iig een erg dunne trui, dus je moet zeker meerdere lagen aan in de winter.
Ik weet niet of je in de buurt van Duitsland woont of daar wel eens komt, maar ik ben zelf enthousiast over de huismerk cashmere wollen truien van Galleria Kaufhof. Maar dat is ook geen lamswol.
Maar in de lengte zijn sommige echt wel heel lang voor mij en vallen ze ruim over mijn billen.
zondag 3 november 2024 om 15:33
Ik weet ook niet welke maat TO heeft, ik ben lang en dun, dus ik heb maat S. De mouwen worden langer naar mate de kleding breder wordt, dus wellicht heeft zij dat probleem helemaal niet. De lengte van de truien van Dilling was wel goed vond ik, alleen de mouwen niet.
zondag 3 november 2024 om 16:45
Uniqlo (wat ik tot nu toe gepast heb) is veel en veel te kort helaas
Ik zie dat de mannen truien wel worden getoond op modellen van 1.84 etc, dus dat is misschien nog een idee. Bedankt!
zondag 3 november 2024 om 16:50
Ik weet het eigenlijk niet, ik vind heel veel wol niet prettig (kriebelig/ teveel pluisjes etc) maar heb nooit merinowol gehad, misschien eens uitproberen. Merci!Arena90 schreef: ↑03-11-2024 14:27Mag het geen merino wol zijn?
https://www.dilling.nl/categorie/dames/ ... oyfQ%3D%3D
zondag 3 november 2024 om 16:51
Ga ik onthouden mocht ik in Duitsland zijn, thanks. Zien er online goed uit iddDutchgirly schreef: ↑03-11-2024 14:32De meeste daarvan hebben voor mij iig te korte mouwen. Er is er maar 1 die ik heb gehouden van alles wat ik een keer gepast heb. Ik kan wel kijken welke dat is mocht je interesse hebben. Het is iig een erg dunne trui, dus je moet zeker meerdere lagen aan in de winter.
zondag 3 november 2024 om 16:53
Ja dat is misschien ook nog wel een idee, een mannentruiJoppie schreef: ↑03-11-2024 14:30https://www.girav.nl/v-neck-pullover-oc ... e-kingston
Zou er veel verschil in zitten? Mannen misschien wat wijder en hogere hals zo te zien (dan vrouwen trui dus)
Thanks
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in