Mode & Beauty alle pijlers

Gouden knopen IN?

15-09-2011 18:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Was vandaag op zoek naar een leuke herfst/ winter jas maar..

ik zag beste leuke jassen maar aan die jassen zitten van die gouden knopen, verkoopsters die ik sprak in diverse winkels zeiden dat het in is , jassen met gouden knopen..

Het zijn van die zwarte halflange jassen beetje military stijl maar, ik vond de gouden knopen niets aan en wist niet eens dat goude knopen IN zijn voor herfst/ winter..

Wat vinden jullie van jassen met gouden knopen?

Ik vond de jassen wel mooi maar dat goud maakte het wat kakkerig :/
Tja ieder zijn smaak. Ik zou het ook niet snel kopen maar knopen zijn zo veranderd, toch? Om daar een verder perfecte winterjas voor te laten hangen, nee, ik ga wel naar de fourniturenzaak dan en verander de jas/ kledingstuk gewoon.
dat ik daar niet aan heb gedacht ja )

kan andere knopen op zetten , zilver!

Bedankt voor de tip )
Overal zitten tegenwoordig van die goedkope plastic knopen aan, krijg je eens de kans op iets anders, iets met een beetje klasse, is het weer niet goed.
Die gouden zijn niet echt goud, maar ook plastic achtig, cateau juist dan kan t cheap uit ziet vind ik. Als ze afbladderen ofzo.....
quote:fantastissima schreef op 15 september 2011 @ 18:59:

Die gouden zijn niet echt goud, maar ook plastic achtig, cateau juist dan kan t cheap uit ziet vind ik. Als ze afbladderen ofzo.....Zonde.
Gouden knopen zijn al drie jaar 'in'.

French connection gebruikt ze al jaren op jassen en vesten.

Ik vind het wel leuk. Niet bij alles, maar het ziet er stijlvoller uit dan zwarte plastic knopen.

Beter kak dan ordi.
quote:fantastissima schreef op 15 september 2011 @ 18:59:

Die gouden zijn niet echt goud, maar ook plastic achtig, cateau juist dan kan t cheap uit ziet vind ik. Als ze afbladderen ofzo.....

Ja dat bedoel ik nou, die gouden knopen maken de jas cheap en ja plastic achtig niet dat het van echt goud moet zijn maar, kan beter silvere knopen op zetten dan toch? dat oogt niet cheap....

wat vinden jullie? of zal ik even doorzoeken , want het jas kost 100 euro en dan mag ik nog het maken ook :/
correctie: en dan moet ik het laten maken ook ( dus knopen verwisselen
en wat kost dat wel niet??
" Beter kak dan ordi "

hier ben ik het ook wel eens.. idd.
Mag toch hopen dat je zelf wel een paar knopen kunt vervangen???

En het zijn zilveren knopen, geen silvere.
Dan ga je naar een fourniturenwinkel, koopt een paar metalen knopen op steeltjes, en zet ze voor altijd en eeuwig vast met Butofix. Komt geen naald en draad aan te pas.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Gaaf Tickel, hoe werkt dat?

Knopen op steeltjes?
quote:SeptemberGirl schreef op 15 september 2011 @ 19:39:

Gaaf Tickel, hoe werkt dat?

Knopen op steeltjes?

Ja, knopen met een apart "lusje"eronder. Vaak vallen die juist snel van jassen af. Butofix is ook handig voor knopen van leren jassen.

Platte knopen kunnen beter niet te strak op de stof gezet worden. Je kunt ook zelf een "steeltje" maken bij platte knopen. Klik

Knoop met steeltje
quote:Tickel schreef op 15 september 2011 @ 19:36:

Dan ga je naar een fourniturenwinkel, koopt een paar metalen knopen op steeltjes, en zet ze voor altijd en eeuwig vast met Butofix. Komt geen naald en draad aan te pas.

hmmm.. had ik nooit van gehoord, moi ging gelijk googlen

Ik denk dat ik het nu wel weet, ga de jas morgen maar ga kopen en mooie zilveren knopen uitzoeken, en zelf met Butofix erin zetten!

Bedankt voor de tip! handig zeg die Butofix!
Ja ik ken die knopen! Die vallen er idd snel af. Seauieseau vallen knopen bij mij er snel vanaf. Ik ga eens op zoek naar dat butofix!

quote:SeptemberGirl schreef op 15 september 2011 @ 19:48:

Ja ik ken die knopen! Die vallen er idd snel af. Seauieseau vallen knopen bij mij er snel vanaf. Ik ga eens op zoek naar dat butofix!

[afbeelding]

Wat je met plastic platte knopen kunt doen, is ze vastzetten met transparant visdraad. Oersterk en je ziet er niet van, gewoon een paar steken op de, al vastzittende knopen, extra doen.

De butofix gebruik ik alleen voor die knopen met steeltjes, je ziet ander wel het metaal zitten.
quote:kadii schreef op 15 september 2011 @ 19:48:

[...]

hmmm.. had ik nooit van gehoord, moi ging gelijk googlen

Ik denk dat ik het nu wel weet, ga de jas morgen maar ga kopen en mooie zilveren knopen uitzoeken, en zelf met Butofix erin zetten!

Bedankt voor de tip! handig zeg die Butofix!Pas wel op met knopen die op de hoogte van je jaszak zitten. Anders prik je daar zo doorheen en heb je een halve jaszak omdat de rest dicht zit.
quote:Tickel schreef op 15 september 2011 @ 19:55:

[...]

Pas wel op met knopen die op de hoogte van je jaszak zitten. Anders prik je daar zo doorheen en heb je een halve jaszak omdat de rest dicht zit.Goeie tip
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven