Mode & Beauty alle pijlers

Grote maten mode waarin je wel over straat kan

04-07-2018 22:37 216 berichten
Omdat ik offtopic ging in het andere topic.

Post hier grote maten mode die wel mooi is. Kleding die je wil kopen of die je al gekocht hebt en of het tegenviel of meeviel.
Hillegonda1 schreef:
23-07-2018 21:00
Een groene panter: wrowwwwwww :proud:
Heerlijk model voor dit weer.
Heb er een bijpassend kort knalgroen jasje bij gekocht, maar die hoeft nu niet aan. Zweet me het apezuur haha.
Nou de jas is gisteren binnen gekomen dus ik heb hem in de bloedhitte staan passen. Hij past op zich wel, maar hij valt niet mooi en ik vind dat ik er enorm oud van word. Dus ik heb hem helaas weer retour gestuurd. Ze komen hem straks ophalen. Jammer, maar ja die 75 euro was eigenlijk toch al teveel.

Mijn andere C&A kleren komen morgen binnen. Hoop dat die wel passen.
Jammer Madrid, maar je hebt groot gelijk. Als je zo'n uitgave doet moet het ook helemaal perfect zijn!
Hoop dat je met de C&A aankopen meer geluk hebt.
Even update:

H&M heeft vanaf vandaag een nieuwe collectie 'GP& J Baker' en de meeste items gaan tot maat 50.

Ik vind er super leuke dingen tussen zitten en allemaal heel betaalbaar.

Volgens mij is nog niet alles binnen in de webshop want in de marketing foto's zie ik items die nog niet in de webshop staan. Houd dus in de gaten!
Oja, en het rode pak van Belloya, waar ik zo blij mee ben is nu nog verder afgeprijst. Volgens mij kom je nu rond de 100,- uit voor broek en blazer.
Ik had 170,- betaald maar kreeg na 1 mailtje ook zo die 70,- terug. Super service dus.

Afbeelding
Wow, daar kan je inderdaad al eens een mailtje over sturen Hillegonda. Maar wel netjes dat je het gewoon terugbetaald krijgt. Dat is weer 70 euro extra om uit te besteden aan een nieuwe outfit. :) Of zo zou mijn brein dan toch werken helaas :facepalm:
aspirientje schreef:
03-08-2018 07:23
Wow, daar kan je inderdaad al eens een mailtje over sturen Hillegonda. Maar wel netjes dat je het gewoon terugbetaald krijgt. Dat is weer 70 euro extra om uit te besteden aan een nieuwe outfit. :) Of zo zou mijn brein dan toch werken helaas :facepalm:
Jij zegt precies wat ik dacht (en deed) :proud:
Hillegonda1 schreef:
03-08-2018 08:52
Jij zegt precies wat ik dacht (en deed) :proud:
Hahah, zou ik ook doen. Wat heb je besteld?
Alle reacties Link kopieren
Dames wat een goede tips hier. Ik draag maat 44 en koop mijn jurken altijd bij Lady V London, misschien staat er voor jullie ook wat leuks bij. Ik heb daar maat 16. De verzendkosten waren eerste 11 euro per keer maar dat hebben ze verlaagd en er kan ook met iDeal afgerekend worden (was eerst alleen creditcard).
Lady_Vintage schreef:
03-08-2018 11:52
Hahah, zou ik ook doen. Wat heb je besteld?
Deze 2, van die nieuwe H&M collectie
(grote maten zijn er nu aan, maar dat verandert per dag)

Afbeelding

Afbeelding
Hillegonda1 schreef:
07-08-2018 09:28
Deze 2, van die nieuwe H&M collectie
(grote maten zijn er nu aan, maar dat verandert per dag)

Afbeelding

Afbeelding
O prachtig! Vooral de tweede is helemaal mijn kleur en smaak.

Heb je ze al binnen? Of is H&M nog steeds zo traag?
Ja, ik vind die blauwe ook geweldig. Daar hebben ze ook nog een ander model jurk en een broek, kimono en sjaal enzo van. En niet duur (jurkje is 29,- euro).

Nee nog niet binnen, vanochtend pas besteld nadat ik gister de hele dag de jurken met geen mogelijkheid in mijn mandje kreeg. Vanochtend vroeg ging het moeiteloos.
Alle maten die gisteren uitverkocht waren, waren nu ook opeens weer aanwezig. Dus ze zullen een re-stock hebben gedaan.

H&M moet echt haar site en processen verbeteren.
Ook qua betalen. Ik bestel op rekening en als ik dan wil betalen moet dat van zo'n factuur met kleine lettertjes en mini-kenmerk.
Ze zouden gewoon een overzicht op de site moeten hebben van wat je hebt besteld en geretourneerd en dan per artikel (of meerdere artikelen aanvinken) via Ideal of creditcard betalen.
Ik heb rond deze tijd altijd totaal geen zin meer in zomerkleding. Blij dat de nieuwe collecties er veel al weer hangen. De najaarsmode is mijn lievelingsseizoen wat betreft kleding. Mooie stoffen, laarzen, kom maar door!
UP :proud:

Iemand nog inspiratie?
Ik heb twee weken geleden twee van deze trui gekocht, een rode en een donkerblauwe:
Afbeelding
https://www.msmode.nl/collectie/truien- ... 4_color=64

Ze zitten lekker, en ik vind ze mooi staan. Ze vallen lang (bij mij een stuk langer dan op de foto, tot een stuk onder mijn kont), dus niet alleen breed zeg maar, en dat is superfijn. En ze hebben niet een gigantische print ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dank je om te uppen, Star! Nu heb ik dit topic ook gevonden :yes:

Ik draag nog wat maatjes groter dan de meesten onder jullie en slaag voor maxi-jurken wel goed bij Zalando. De jurken van het Engelse Evans zijn zeer betaalbaar en goed van kwaliteit. Ik ken Evans nog van in de tijd dat ik in Londen ging shoppen (al veel te lang geleden helaas).

Verder koop ik vooral bij Paprika en het Belgische Bel & Bo. Laatst heb ik bij Zalando ook een geweldige Levi's jeans gescoord. Als je daar wat in je verlanglijstje zet, krijg je een mailtje als je item plots in de aanbieding gaat.

Belloya kende ik al. Helaas hebben ze vooral korte en midi jurken. En ik heb echt niet de benen voor iets anders dan een maxi-jurk.

Dankzij dit topic heb ik nog leuke merken en sites gevonden!! Hopelijk volgen er nog mooie ideeën voor de herfst en de winter.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven