Mode & Beauty alle pijlers

Haar donkererder maken

04-05-2016 16:09 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben een jongen en heb van nature roodbruin haar. Ik ben daar niet echt zo tevreden mee en zou het liever een beetje donkerder maken op een natuurlijke manier (zonder haarproducten). Iemand tips?
Zonder verven /kleuren wordt het niet zo maar donkerder denk ik. Waarom gewoon niet eens een kleurspoeling gebruiken ipv verf, dan is het na een aantal wasbeurten weer verdwenen.
Zonder haarproducten?

Ehmm, elke avond een kwartier in Boeddha-positie zitten met je ogen dicht, kaarsje aan en hopen dat het donkerder wordt?
I'm a goal digger.
Waarom zonder haarproducten? Die zijn er tenslotte voor gemaakt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Hard bidden
De zon licht je haar op, mischien in het maanlicht gaan zitten.
Ik heb een tal ideeën om je haar lichter te maken, maar daar heb je natuurlijk niets aan!

Met het zonnetje in zicht zal je haar de komende periode alleen maar lichter worden.

Ik zou gaan voor verf (die zijn ook verkrijgbaar in Natuurlijke kleuren) of de kapper om advies vragen
Je kan het niet donkerder toveren natuurlijk, je zal een product moeten gebruiken. Al die niet op natuurlijke basis. Misschien is henna wat voor je.
quote:permis schreef op 04 mei 2016 @ 16:16:

De zon licht je haar op, mischien in het maanlicht gaan zitten.
I'm a goal digger.
Je wortels zijn vaak donkerder dan de punten. Lekker kort knippen?
Bij het Kruidvat heb je wash in wash out kleurshampoo. Daarmee kun je een gloed aan je haar geven of je haarkleur een beetje donkerder maken. Het effect is met drie wasbeurten verdwenen. Ze kosten EUR 1,99.
Sorry van dat maanlicht, flauw van me.

Ik snap dat je donkerder haar wil en dat e niet wilt verven. Maar dat is onmogelijk vrees ik.

Roodbruin klinkt heel mooi!
Ik zou deze proberen in jouw geval. https://www.kruidvat.nl/k ... wn-kleurshampoo/p/3550380
Ik bedoel meer van bv. in de zon te lopen, bepaalde voedingsstoffen te eten..
quote:Suikerdieet schreef op 04 mei 2016 @ 16:23:

Ik bedoel meer van bv. in de zon te lopen, bepaalde voedingsstoffen te eten..Nee, dat kan dus niet. En door in de zon te lopen, wordt je haar hoogstens lichter, niet donkerder.
wat patty jupiter zegt, gewoon proberen, al neig ik meer naar chocolate brown omdat je tenslotte al een warme kleur hebt...

https://www.kruidvat.nl/k ... wn-kleurshampoo/p/3550352
Lorem Ipsum
Je wordt overigens wel oranje als je heeeel veel wortels eet, dat is wel natuurlijk.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ach roodbruin haar? En dat nog helemaal echt? Waar zie je dat nog. Alles is fake tegenwoordig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 04 mei 2016 @ 17:37:

Ach roodbruin haar? En dat nog helemaal echt? Waar zie je dat nog. Alles is fake tegenwoordig.en omdat je het niet vaak ziet is TO verplicht het mooi te vinden en er mee rond te lopen?
Walnoot is natuurlijk. Een van de oudste haarverfmiddelen. Maar of het mooi is?
quote:Dragisa schreef op 04 mei 2016 @ 17:40:

[...]

en omdat je het niet vaak ziet is TO verplicht het mooi te vinden en er mee rond te lopen?Heb ik de macht om iemand iets te verplichten? Dat wist ik niet.
Henna is ook een natuurlijk product om je haar mee te kleuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven