Mode & Beauty alle pijlers

haar helemaal verpest

11-05-2010 18:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
bijna 3 maanden geleden ben ik in spanje naar de kapper geweest. voordat ik ging had ik lang haar en bijna op een lengte. de kapster en ik hadden nogal een communicatie stoornis, waardoor mijn haar zo lelijk is geknipt!!!!!! het is nu tot mijn schouders, ongeveer 100 haren zijn tot 6 cm onder me schouder. echt een heel klein plukje dus. (en dat is niet recht geknipt, maar in een rondje). help meeeee! Dit vind ik zo lelijk! Wat zouden jullie doen? Ff niet naar de kapper om het te laten groeien? Of wel naar de kapper en het op een lengte laten doen (maar dan is het gelijk superkort)? Of alleen puntjes..?
o ja en het is ook met eern botte schaar geknipt. voordat we waren gegaan was het haar van mij en me zus heel glad en stijl en opeens 1 maand erna begon ons haar heel stroef te worden stonden de punten alle kanten op
Gewoon , alles op 1 lengte, je laat toch geen 100 haren in hun uppie bungelen.

Heb je ze geteld
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Even je opties op een rijtje zetten..

1. laten groeien

2. knippen

Ik zou voor knippen gaan, want je zegt zelf dat je dit lelijk vindt..
Arme Kookfreakje!

Deze kapster sprak alleen maar Spaans? Of misschien Engels? Ik kan me nog voorstellen dat de kapsters in Spanje (aan de costa's dan) nog wel Nederlands spreken, maar dan nog...ik ga bij voorkeur naar mijn eigen kapper, dan weet ik zeker dat het goed gebeurt en zoals ik het wil. Maar wel vervelend hoor!

Ik zou naar een goede (je eigen?) kapper gaan en wat damage control laten doen. Als kort haar je staat zou ik 't in een lekker hip kort koppie laten knippen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Als het echt zo lelijk is, was ik al lang naar een kapper hier gegaan.. Erger kan het blijkbaar niet worden, dus sja..
Ik zou in jouw geval lekker hier naar de kapper gaan.

Wel erg vervelend voor je hoor.
Hier nog een slachtoffer van een bezoek aan een Spaanse kapper, gelukkig alweer jaren geleden, maar jeetje, wat hebben ze daar een zooitje van gemaakt!

Ze kunnen gewoon echt niet knippen, of in ieder geval hebben ze een heel andere werkwijze als bij ons. Het heeft bij mij echt een eeuwigheid geduurd, voordat ik het weer had zoals het hoorde te zijn.

Ik zou zeggen: ga na de kapper en laat het op gelijke lengte knippen. Ennuh, voortaan niet meer naar de kapper in Spanje!
een leuk kort kapsel knippen en het haar weer laten groeien

desnoods een leuk kleurtje erin
quote:Dana schreef op 11 mei 2010 @ 18:36:

Als de punten stroef aanvoelen en alle kanten op staan, dan zijn ze dood. Daar is maar 1 remedie tegen: knippen. Naar de kapper dus en verder niet al te dramatisch doen, 't groeit heus wel weer aan.Haar is altijd dood, je bedoelt waarschijnlijk gespleten
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dankje voor de tips. ze sprak gewoon vloeiend engels, en ik ook. en het was ook een hele luxe-uitziende zaak. we hadden samen afgesproken dat het werd: volume in me haar maar toch lang laten. Nou zij vind tot me schouders blijkbaar lang!!

het zijn niet echt honderd haren natuurlijk, maar 70 procent van me haar is tot me schouders , 20 procent tot een stuk er onder en de laatste 10 procent is tot 6 cm onder me schouder..en heb normaal tot dun haar kort haar maakt me zoo lelijk

ik ga het volgende week maar laten bijpunten en niet op een lengte. dat doe ik wel als ik de volgende keer naar de kapper ga, dan is het al tot een stuk onder me schouder..
quote:Dana schreef op 11 mei 2010 @ 19:01:

[...]

Ja, juf.

[afbeelding]god muts, doe eens normaal.
Foto, por favor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een paar maanden geleden vroeg ik ook aan de franse kapster om mn haar tot OP mn schouders te knippen.

Resultaat: je knipt de voorharen tot net op de schouders en van achter knip je het lekker op. $%^(U^%#$ ik was dus ook super pissig toen ik thuiskwam. ( nee ze had me geen achterkant laten zien)

Mijn plan was het te laten groeien, en ik heb in de tussentijd bijna alleen maar alles in een staart gebonden voor zover dat ging. Pas nu hangt de hele handel op mn schouders.

Misschien kun je doe 100 langere haren bij die 70% laten knippen zodat het weer iets van volume geeft en dan maar weer laten groeien.

Of naar een NL kapper gaan waar je echt vertrouwen in hebt en dat je je probleem voorlegt.

Het is echt afschuwelijk om elke dag wakker te worden en in de spiegel te kijken naar je haar wat je niet bevalt... ik ken het.
jep dankje voor de support haha.

ik draag nu elke dag een knot.. als ik een staart draag zie je alsnog dat ik zon inimini staartje heb. met uit dat staartje en klein lang plukje.

een klein knotje staat ook absoluut niet vooral ook omdat ik vrij lang ben.. beetje uit proportie zegmaar
Eh...het is 3 maanden geleden en nu is het ineens een probleem? Het is nu toch alweer wat aangegroeid neem ik aan?
sowieso laten bijwerken, dat het weer mooi kan groeien.
quote:minny schreef op 11 mei 2010 @ 20:47:

Eh...het is 3 maanden geleden en nu is het ineens een probleem? Het is nu toch alweer wat aangegroeid neem ik aan?3 maanden geleden was het nog korter maar wel mooi glad. na 1 maand begon het opeens heel lelijk te worden. en dan niet omdat het tijd was om bij te knippen (ja ook) maar het kwam door een kapotte schaar.
Mooi in model laten knippen!
quote:Smurfje75 schreef op 11 mei 2010 @ 18:39:

Hier nog een slachtoffer van een bezoek aan een Spaanse kapper, gelukkig alweer jaren geleden, maar jeetje, wat hebben ze daar een zooitje van gemaakt!

Ze kunnen gewoon echt niet knippen, of in ieder geval hebben ze een heel andere werkwijze als bij ons. Het heeft bij mij echt een eeuwigheid geduurd, voordat ik het weer had zoals het hoorde te zijn.

Alleen in NL kunnen ze knippen

Ik wordt super geknipt in het buitenland, zelfs beter.

Het zal wel aan je communicatie liggen of ze mogen je gewoon niet. (als je krenterig Hollands doet)

Ik zou zeggen: ga na de kapper en laat het op gelijke lengte knippen. Ennuh, voortaan niet meer naar de kapper in Spanje!
@Kookfreakje: ik begrijp het ook niet helemaal. Je hebt dus drie maanden geleden je haar laten knippen in Spanje en nú, drie maanden later, zit je haar niet goed. Ik weet niet wat voor model je hebt in je haar, maar sommige modellen zoals bobs moeten vrij regelmatig bijgeknipt worden anders gaat het model eruit.

En zoals meerdere forummers hier al aangegeven hebben, kun je wellicht het beste hier naar de kapper gaan om te kijken wat er nu nog van te maken valt. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven