Haar knippen!?
zaterdag 18 februari 2017 om 16:26
Lieve mensen,
Ik zit met een dilema, graag zou ik jullie mening willen horen.
Al een tijdje zit ik over na te denken om mijn haar te knippen. Mijn haar is erg lang (tot mijn billen) en stijl. Nu zou ik eens een nieuwe kapsel willen; haar knippen tot ongeveer elleboog lengte.
Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant is het leuk om eens iets anders uit te proberen, maar aan de andere kant zou ik de volgende dag misschien spijt krijgen.
Graag hoor ik het van jullie!
Ik zit met een dilema, graag zou ik jullie mening willen horen.
Al een tijdje zit ik over na te denken om mijn haar te knippen. Mijn haar is erg lang (tot mijn billen) en stijl. Nu zou ik eens een nieuwe kapsel willen; haar knippen tot ongeveer elleboog lengte.
Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant is het leuk om eens iets anders uit te proberen, maar aan de andere kant zou ik de volgende dag misschien spijt krijgen.
Graag hoor ik het van jullie!
zaterdag 18 februari 2017 om 16:48
quote:Pocahandtas schreef op 18 februari 2017 @ 16:41:
zonde tenzij het kapot uitziet anders niet doen
Nee, de puntjes zijn gezond, want ik had het nog langer en had het al geknipt tot bil (10cm af).
Maar toch heb ik nog steeds de "knipneiging"
Jullie hebben wel gelijk dat het wel weer groeit, maar het is toch een hele grote stap als je je haar nooit hebt laten knippen (alleen puntjes dan). En die 10 cm knipte ik zelf af.
zonde tenzij het kapot uitziet anders niet doen
Nee, de puntjes zijn gezond, want ik had het nog langer en had het al geknipt tot bil (10cm af).
Maar toch heb ik nog steeds de "knipneiging"
Jullie hebben wel gelijk dat het wel weer groeit, maar het is toch een hele grote stap als je je haar nooit hebt laten knippen (alleen puntjes dan). En die 10 cm knipte ik zelf af.
zaterdag 18 februari 2017 om 17:13
zaterdag 18 februari 2017 om 17:19
Het ligt eraan... kort haar moet je staan. Een oude vriendin van me heeft jarenlang lang haar gehad en op een gegeven moment besloot ze het drastisch te laten knippen. Inmiddels heeft ze al jaren kort haar, en het staat haar echt veel beter dan het lange haar. Ze is er echt een mooiere vrouw door geworden.
Wat betreft het dilemma van de topic-startster: Die keuze zul je echt zelf moeten maken
Laat wel ff weten wat je uiteindelijk gedaan hebt! Ben benieuwd!
Wat betreft het dilemma van de topic-startster: Die keuze zul je echt zelf moeten maken
Laat wel ff weten wat je uiteindelijk gedaan hebt! Ben benieuwd!
Je leeft maar 1 keer
zaterdag 18 februari 2017 om 17:22
Ik zou er vooral aan denken dat je het afgeknipte haar doneert aan het goede doel: http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/spelregels
Dan maak je jezelf en iemand anders blij mee.
Dan maak je jezelf en iemand anders blij mee.
Ik ga sterrenlopen!
zaterdag 18 februari 2017 om 17:28
quote:BouwWaus schreef op 18 februari 2017 @ 17:22:
Ik zou er vooral aan denken dat je het afgeknipte haar doneert aan het goede doel: http://www.haarwensen.nl/haar-doneren/spelregels
Dan maak je jezelf en iemand anders blij mee.TO gaat van bil naar elleboog lengte, dat is geen 30cm, of to moet 2 meter 50 zijn
Dan maak je jezelf en iemand anders blij mee.TO gaat van bil naar elleboog lengte, dat is geen 30cm, of to moet 2 meter 50 zijn
zaterdag 18 februari 2017 om 17:29
zaterdag 18 februari 2017 om 17:30
quote:Cateautje schreef op 18 februari 2017 @ 17:29:
Iedereen heeft nu dezelfde lengte haar en allemaal hetzelfde geknipt. Het lijkt wel alsof ze van de fabrieksband af zijn komen rollen.
TO, denk er nog eventjes over na eer je eraan begint, weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
Ik zou het in geen honderd jaar doen.Ja, want 15 centimeter van ruim een meter haar afknippen is echt life changing, komt nooit meer goed.
Iedereen heeft nu dezelfde lengte haar en allemaal hetzelfde geknipt. Het lijkt wel alsof ze van de fabrieksband af zijn komen rollen.
TO, denk er nog eventjes over na eer je eraan begint, weet zeker dat je er geen spijt van krijgt.
Ik zou het in geen honderd jaar doen.Ja, want 15 centimeter van ruim een meter haar afknippen is echt life changing, komt nooit meer goed.
zaterdag 18 februari 2017 om 17:34