Haar na bevalling
zaterdag 9 september 2017 om 08:46
Mijn haar is na de bevalling extreem gaan uitvallen. Nu na 10 maanden trek ik er nog steeds hele bossen uit. Nu is het nog wel dik, maar vooraan heb ik zeer irritante plukjes. Ze krullen op en staan recht omhoog. Ik zie er niet uit! Als ik het met de stijltang probeer te corrigeren wordt het niet beter. Iemand een idee hoe ik dit een beetje kan verdoezelen? Zeker als het heeft geregend loop ik echt voor paal. Help!
zaterdag 9 september 2017 om 09:02
zaterdag 9 september 2017 om 09:43
Hier viel t ook met bossen tegelijk eruit na 6 maanden, en precies wat jij hebt had ik ook, die irritante kleine krullende nieuwe haartjes. Niks aan te doen helaas, ze zijn nu gelukkig weer zo lang dat ze niet meer zo krullen en ook redelijk bij mijn staart in te binden zijn.
Echter over een paar dagen uitgerekend van nummer 2, dus ik hou mijn hart alweer vast hoe het er over een paar maand weer uit ziet.
Echter over een paar dagen uitgerekend van nummer 2, dus ik hou mijn hart alweer vast hoe het er over een paar maand weer uit ziet.
zaterdag 9 september 2017 om 10:12
Ik ben goed twaalf maanden geleden bevallen en heb hetzelfde gehad als waar jij last van hebt. Het is nu een week of 6/7 dat de mega uitval over is. Maar ook overal korte haartjes die opnieuw groeien. Ik heb krullend haar dus gelukkig valt het de meeste mensen niet heel erg op, maar storend is het wel als je je haar vast wilt doen. Tijd is alles wat ons kan helpen ben jk bang
zaterdag 9 september 2017 om 10:41
Klopt. Tijdens de zwangerschap verlies je onder invloed van de hormonen bijna geen haar. Je haar wordt veel voller. Maar na de bevalling vallen al die haren die je 9 maanden 'vast gehouden hebt' toch uit. Vandaar die hele bossen. En haren die uitvallen worden 'vervangen'. Vandaar die korte plukjes.proudmama33 schreef: ↑09-09-2017 08:55Ik heb het ook gehad. Volgens verschillende kappers die ik daarna had, ligt het aan het veranderen van je hormonen. Ik heb er drie jaar over gedaan voor het weer een beetje normaal was![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras