Mode & Beauty alle pijlers

Haarprobleempje...

30-10-2012 10:31 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,

Nieuw hier ! Ik heb al sinds mijn puber jaren last van ontzettende hardnekkige haargroei op mijn gehele benen, geen lieve blonde haartjes maar gewoon dikke zwarte haartjes. Natuurlijk heb ik al meerdere malen geharst, maar dit geeft een averechtse reactie op mijn huid ( ingegroeide haren waar je niet echt blij van wordt )

Ik vroeg mijzelf af of jullie misschien tips hebben waardoor mijn haargroei minder hardnekkig wordt of uberhaupt andere tips waar ik iets aan heb. Ik schaam mezelf er best voor, waardoor de daisy dukes in de kast blijven liggen met mooi weer.

Alvast bedankt,

Liefs x
Als je een lichte huid hebt zou je het kunnen laten laseren. Tegenwoordig doen ze het ook bij een donkere huid, maar ik durf het nog niet aan.

Dus ik scheer gewoon, dagelijks onder de douche. Haast net zo snel als wassen.
Blonderen?
Internagelaktisch
ik epileer altijd met een elektrische epilator. Zodra ze boven het oppervlak uitsteken zijn ze de klos. Heb trouwens een middelkleur haar.
it's a big club and you ain't in it
Vrouwke Theelepel met laseren ben ik bekend, je komt in aanmerking als je donkere haarzakjes hebt maar ik sloeg achterover wat ik er voor zou moeten betalen.., Vooral omdat het ook herhaald moet worden. Het is het sparen misschien waard maar toch een flinke smak geld.
in een belgisch programma over cosmetische problemen kreeg een vrouw inderdaad een laserlichtapparaat in haar handen gedrukt voor behandeling thuis en het had effect (volgens de docu dan).
Als ik dagelijks zou scheren dan heb ik gegarandeerd verschillijke ingegroeide haren bij mijn schaamstreek wat er gewoon niet prettig uitziet..
Hoeveel is het meer dan een leven lang scheermesjes, schuim of creme/hars?
En heb mijn tweede IPL behandeling gehad! Ik kan t iedereen aanraden!
Het is inderdaad een flinke smak geld, vind ik ook hoor. En bovendien ken ik niemand bij wie het ook echt haarloos bleef, wel stukken minder, dus dan ben je nog bezig. Bovendien mag je huid niet gebruind zijn, dus doe je het ook weer voornamelijk in de winter en ben je in de zomer nog aan het klooien.

Pff overbeharing sucks!
laseren is voor jou de beste optie. Wel prijzig, maar goed heb je ook je levenlang plezier van.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
*
de Philips Lumea mag je enige maanden proberen; niet goed geld terug.
Zojuist bij de kruidvat voor 20 euro een Philips HP 6401/09 aangeschaft. Ik ga het maar eens proberen...Scheelt mij weer een aantal pakken harsstrips haha !

Ik vind het ook niet '' raar '' dat ik een flinke haargroei heb, maar het is soms wel iet wat ongemakkelijk vooral als je van die prachtige gladde bruine benen voorbij ziet komen terwijl ik in mijn jeans aan het plakken ben in de zomer.
sterkte! De eerste keer doet dat razend pijn; daarna is het een kwestie van bijhouden en voel je het haast niet meer.
Ik ben ooit een keer met een pincet aan de haal gegaan maar dat gaf ik heel snel op want het was gewoon niet te doen haha.

Ik ben benieuwd ! Is het een idee om het na een warme douche te doen ? ( huid soepeler? )
quote:danniedorka schreef op 30 oktober 2012 @ 11:20:

Ik ben ooit een keer met een pincet aan de haal gegaan maar dat gaf ik heel snel op want het was gewoon niet te doen haha.

Ik ben benieuwd ! Is het een idee om het na een warme douche te doen ? ( huid soepeler? )Niet doen, hoor de huid moet droog zijn. Het beste is in de avond zodat je huid kan herstellen 's nachts.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Laseren! En anders veel harsen dan worden de haren ook steeds minder zichtbaar alleen gaat hier wel eventjes overheen!
Lieve ladies,

Even een kleine update : zoals jullie weten heb ik dus een epilator gekocht ( philips satinelle ) en ik ben een fan. De pijn vond ik erg meevallen om eerlijk te zijn. Net even met de beentjes aan de haal geweest en hij pakt alle haartjes mee. Mijn benen zijn lekker rood maar dat trekt in de loop van de dag wel weer weg. Aan iedereen die gereageerd heeft : harstikke bedankt en liefs x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven