Anoniem_647611ca8827a
zaterdag 29 mei 2021 om 13:14
Hoi, een aantal maanden geleden heb ik mijn haar laten verven om het weer zo dicht mogelijk naar mijn eigen haarkleur te brengen. Nu heb ik op dit moment daar een uitgroei van en vroeg ik mij af of iemand tips heeft waardoor ik het sneller kan laten uitgroeien zonder dat ik er nog een stuk van af hoef te knippen (ik heb afgelopen week al een groot stuk van af geknipt). Of dat bijvoorbeeld een toner tegen de warme tint zou kunnen helpen?
Zag laatst reclame voor Andrelon kleurmasker. Zoiets zou je misschien kunnen proberen om het geverfde deel iets donkerder te krijgen? Ik vind het trouwens prima uitzien zo hoor.
Zag laatst reclame voor Andrelon kleurmasker. Zoiets zou je misschien kunnen proberen om het geverfde deel iets donkerder te krijgen? Ik vind het trouwens prima uitzien zo hoor.
Neeeeee, niet doen hoor, is echt troep. Was laatst een heel stuk van op TV bij een consumentenprogramma. Haar kreeg alle kleuren vd regenboog behalve de gewenste kleur.
Ik vind haren zoals op je plaatje niet storend, dus zou het vooral zo laten en anders toch advies bij een kapper vragen ipv zelf te gaan verven.
Neeeeee, niet doen hoor, is echt troep. Was laatst een heel stuk van op TV bij een consumentenprogramma. Haar kreeg alle kleuren vd regenboog behalve de gewenste kleur.
Ik vind haren zoals op je plaatje niet storend, dus zou het vooral zo laten en anders toch advies bij een kapper vragen ipv zelf te gaan verven.
Ohhh Niet doen dan nee!! Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, zag t alleen voorbij komen.
Ik zou ook zeggen iets van een kleurshampoo, misschien bij de kapper laten doen. Heb ik ook gedaan. Als het goed is, ben ik wanneer de kleurshampoo van de kapper is verwassen eindelijk terug op m'n eigen kleur
Ha, dankjewel Emmalou. Sorry TO, niks aan de hand met de link dus.
OT: kleurshampoo lijkt me een goed advies ja. Maar ik vind het er zo al prima uitzien, ik zou het zelf gewoon zo laten.
Anoniem_65e1af09addad
donderdag 3 juni 2021 om 23:06
Ik zou er zeker geen kleurspoeling doorheen gooien. Je weet niet hoe dat pakt op het geverfde deel.
Ik zit met hetzelfde en gebruik magic retouch spray. Dat werkt voor mij.bte koop bij Kruidvat.
Overigens vind het verschil niet enorm dus zou het ook laten uitgroeien.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.