Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf pakt niet

31-03-2012 20:06 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een groot probleem. Ik had mooi blond haar (geverfd) en toen heb ik het donkerblond gedaan, wat dus groen werd. De kapper heeft me uitgelegd waarom en zei dat ik goud of rood door de verf moest doen. Nu heb ik vandaag over geverfd met dark gold blond en nu is het boven rood en mijn haar is nog steeds niet mooi blond. Ik vind het echt niet mooi en dat maakt me ook heel erg onzeker. Wie heeft tips om mijn haar weer mooi te krijgen ?
Heb je het door de kapper laten verven?
Naar een kapper gaan en ophouden met thuiskappertje spelen,
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Nee ik heb het thuis gedaan !
Stom, heel stom. Hou op met zelf prutsen en laat de kapper het fixen.
tomatenketchup op droog haar doen en afdekken met alluminiumfolie en een poos laten zitten dat haalt de roodgloed eruit.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Gewoon bij de kapper laten doen. Pakt (meestal) een stuk beter uit dan dat je het thuis doet.
Tomatenketchup haalt het groen er juist uit. Als het te rood is, dan moet je dat juist met iets mats oplossen. Maar in dit geval zou ik dat mooi even laten, omdat TO al zo aan het prutsen is geweest.

TO, toch maar naar de kapper. Dit krijg je hoogstwaarschijnlijk zelf niet meer goed, omdat het bovenop (uitgroei?) een andere kleur heeft dan de punten.
Waarom toch altijd dat thuis klooien? Ga gewoon naar de kapper, kost een paar centen maar dan is het wel in één keer goed!!!!
Waarom Carenza, omdat misschien niet iedereen die extra centen heeft om het bij de kapper te laten doen. Daarom dus.

Maar goed, als het zo fout gaat dan zou ik toch ook wel naar de kapper gaan, anders verpest je je hele haar nog.

Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven