Mode & Beauty alle pijlers

Handdoek voor sauna

16-01-2017 19:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een grote handdoek kopen voor in de sauna. Op internet lees ik over handdoeken van bamboe, die beter zouden absorberen en zachter zijn. Iemand ervaring hiermee? Of is een katoenen/badstoffen toch fijner?
Ik heb maar 1 tip, koop geen witte. Ik had een prachtige nieuwe witte handdoek mee naar de sauna en die is opgeruimd door het personeel omdat ze dachten dat het er eentje van de sauna zelf was
Koop een lange, minstens 1.80 meter.

Zorg voor een opvallende kleur/patroon, want effen Hema handdoeken zijn zó universeel dat mensen snel de verkeerde meenemen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bij Aldi hadden ze laatst heel mooi, van 90*200. Dat is mijn enige tip: koop een lange handdoek. Dat je wel helemaal op een handdoek ligt.
Oh god ik dacht even dat er weer een saunakilt topic zou komen.

Koop gewoon een grote badstof in een willekeurige kleur. Geen ervaring met bamboe.
Ik zou een lekkere grote en opvallende handdoek kopen.. geen ervaring met bamboe
quote:Bosbessen schreef op 16 januari 2017 @ 20:02:

Koop gewoon een grote badstof in een willekeurige kleur. Geen ervaring met bamboe.Die was heel erg.
Geen idee over de bamboe handdoeken (ga nu wel even checken ) maar als ze niet heel prijzig zijn: probeer het eens uit (en vertel ons er even over, wil je ).
quote:Snoesje666 schreef op 16 januari 2017 @ 20:04:

[...]

Die was heel erg. Erg hilarisch bedoel je. Wel heel goed geëindigd.
quote:Fleet schreef op 16 januari 2017 @ 20:06:

Geen idee over de bamboe handdoeken (ga nu wel even checken ) maar als ze niet heel prijzig zijn: probeer het eens uit (en vertel ons er even over, wil je ).Het is een kadootje, dus daarom vraag ik me af of iemand ervaring heeft. Voor mezelf zou ik het inderdaad wel uitproberen
quote:Bosbessen schreef op 16 januari 2017 @ 20:02:

Koop gewoon een grote badstof in een willekeurige kleur. Geen ervaring met bamboe.

soms mis ik dat topic wel hoor

TO ik heb hamamdoeken die aan de ene kant geweven zijn en aan de andere kant badstof hebben. ze zijn ook heel groot.

vind ze echt heel prettig

zoals deze zegmaar: https://www.textieltopper ... 180-cm-650-gram-antraciet
Een hamam doek maar dan 1 met aan 1 kant badstof, super fijn en snel droog.

Is dus niet zo'n dun ding als een gewone hamamdoek.
Ik gebruik een grote hydrofieledoek voor in de sauna. Aangeschaft toen baby kwam en nooit gebruikt, maar in de sauna ideaal. Neemt veel vocht op en is toch zo weer droog. En hij heeft leuke kleuren;-)

Maar misschien niet zo leuk om kado te doen..
Dank voor de reacties! Bamboedoek besteld. Ik zal tzt hier een review plaatsen

(PS zo'n doek met aan 1 kant badstof lijkt me ideaal eerlijk gezegd, alleen is de krijger van het kado nogal lang, 180cm is niet lang genoeg...en langer kan ik ze niet vinden)
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 januari 2017 @ 20:56:

[...]

]Misschien kun je hem uppen.
Ik heb een hammamdoek zonder badstof, vind ik juist fijn. Kun je lekker makkelijk omknopen en hij droogt snel.
Ik heb een hamamdoek van Happy Towels, die is 210 cm lang. Droogt snel en is een combinatie van bamboe en biologisch katoen.
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 januari 2017 @ 20:56:

[...]

quote:MarkLI schreef op 18 januari 2017 @ 11:15:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven