Mode & Beauty alle pijlers

Handige Tips! Mode Guru's & Fashionista's kletscafé deel 15

29-01-2010 18:50 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic Nummer 15 al weer! (klik hier voor een link naar deel 14)

Dit is een heel gezellig, positief topic over mode, maar ook over andere dingen die we in het dagelijks leven mee maken en met elkaar willen bespreken.

Of het gaat over onze favoriete thee smaak, onze favoriete douche gel, dagcrème of ons favoriete recept, beste manier om je kastjes schoon te maken, werkelijk alles komt hier aan bod! Er is zelfs iemand met heel veel verstand van auto's!!!

We hebben een trouwe harde kern, maar iedereen is welkom voor advies of een kletspraatje.

Mode Swahili voor Gevorderden:

A-lijn model: Een jurk, vest of ander kledingstuk dat de vorm van een A heeft en dus wijd uitloopt.

Boothals: Brede niet te diepe halslijn in jurk of shirt.

Boyfriendjeans: Jeans gebaseerd op het model van mannenbroeken maar aangepast aan het vrouwelijke lichaam. Maar een echte mannenjeans telt ook.

Hanger-appeal: Het kledingstuk ziet er op de hanger in de winkel saai of stom uit, maar is het wel (of juist) leuk als je het aantrekt.

Hemd: Shirtje met smalle bandjes.

LBD: Little Black Dress.

Longsleeve: Shirt met lange mouwen.

Lympen: Topicterm voor gympen in laarsvorm.

Peep-toe: Schoen met open neus.

Singlet: Shirtje met brede bandjes.

Snuggie: Kledingstuk wat eruit ziet alsof het té wijd is.

Spencer: Ook wel slip-over genoemd. Mouwloos gebreide trui, meestal gedragen over een blouse.

Stiletto: Schoen met zeer smalle hoge hak.

Sweatdress: Trui-jurk.

Tie-dye: Een print die lijkt op de techniek die vroeger werd gebruikt om kleding leuk te verven. Dus touwtjes om bepaalde stukken van je shirt binden en dan in de verf dompelen, dan kreeg je op bepaalde punten witte plekken.

T-shirk: Topicterm voor een shirt dat lang genoeg is om als jurk te dragen.

Toe Cleavage: Als je ballerina's of pumps draagt en je ziet de aanzet van je tenen
Nikki wat balen van je hak.

Als ik hier uit het raam kijk is het nog grijs, hoop dat de zon hier ook komt!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Heb vanavond (WEER) iets met werk...

Morgen op pad voor kado voor vriendin, jullie nog tips?

Fotoshoot Douglas?

Sauna dag?

Mooie armband?

(ze wordt 30)

Morgen avond een familiefeestje en zondag met vrienden naar Avatar
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Ik ben een beetje aan het stressen nogsteeds Jas. Dus ik mag nu echt niet op YT van mezelf.

Ik ga over een uurtje ook even lunchen met een vriendin. Dus dat is mijn ontspanning voor vandaag.

Wat is er met je hak Nikki?
Oh ja da's waar ook. Maar goed, 't is wel een oorwurm.

Ik moet eigenlijk ook eens een keer een lijstje met nummers maken want ik zoek telkens naar dezelfde nummers waar ik nooit op de naam kan komen als ik ze wil horen/zoek.
Ok Jas (ik ben ook zo'n natte krant), 1 dan, omdat ik dit in mijn hoofd heb: It's a long way there

Ik heb mijn toptips wbt het cadeau voor je vriendin al gespuid MSS.
Zat weer eens te dromen met venster nog open. Sorry dat ik je in de verleiding van YT bracht.

Ik ga ook wat aktiviteiten ontplooien.

Geniet lekker van je lunch GB!

MSS, heb geen tips, vind het zelf ook altijd moeilijk. Jij kent haar het beste dus gewoon iets waar jij van denkt dat ze er blij van wordt.
Maakt niet uit Jas, ik hang hier ook rond (alhoewel ik wel echt hard bezig ben) en ik heb ook alleen dat ene nummer maar opgezocht.

Verder ben ik helemaal verliefd op into Jason Mraz en draai ik verder weinig.
Een cadeau voor een vriendin die 30 wordt..? waar houdt ze van?Je kunt haar ook meenemen naar t theater of een concert Mee uit eten nemen?
quote:GeorgieBrown schreef op 05 februari 2010 @ 11:43:

Ok Jas (ik ben ook zo'n natte krant), 1 dan, omdat ik dit in mijn hoofd heb: It's a long way there

Ik heb mijn toptips wbt het cadeau voor je vriendin al gespuid MSS.

Heerlijk nummer! Ik hou erg van deze muziek.

Ook zo bekend (hoef je niet te klikken bespaart je een verleiding want ik weet zeker dat je dit nummer kent ), ook zo'n lekker nummer: Player - Baby come back
Zowel de jouwe als de mijne staan nog niet op mijn iPod, dus die moet ik wel downloaden.

Wat vind je van Mothers Finest (heel ander genre)? Ik vind Baby Love een topper. Lekker hard meegillen.
quote:GeorgieBrown schreef op 05 februari 2010 @ 11:55:

Zowel de jouwe als de mijne staan nog niet op mijn iPod, dus die moet ik wel downloaden.

Wat vind je van Mothers Finest (heel ander genre)? Ik vind Baby Love een topper. Lekker hard meegillen.Dat ken ik niet. Klinkt erg lekker!
Vast wel als je het hoort.
Ja ergens gaat nu wel een belletje rinkelen. Is heel lang geleden dat ik die gehoord heb! (moest wel heel ver weg komen)
Angie Stone - wish I didn't miss you

Angie Stone - More than a woman

Angie Stone - Brotha

(allemaal van de cd mahogany soul)
Oh en nu ben ik echt weg. Eet smakelijk allemaal!
Bij dat nummer van Mothers Finest past dan weer een ander meeblère nummer goed: Cudly toy van Roachford (herinnert u zich deze nog...nog...nog...og....og....g)
Die CD van Angie Stone heb ik. Ik heb haar ook live gezien in Paradiso. Was leuk (hoewel niet top). Maar dat eerste nummer is super.
Ben ook even weg. Tot later!
ik heb deze jurk gekocht, nadat ik met een spijkerblouse in mijn hand gestaan had en hem niet bij me vond passen.

een echte PTT-jurk, zeker als je er voren een strik in maakt:

ga ook afzien van het t-shirtplan, paste er 1, paste niet bij me, jammer maar helaas.

word weinig kopen deze zomer zo, blijft over een mooie jurk en/of een paar goedkopere jurkjes, topjes in diverse kleuren en schoenen (eigenlijk ook alleen maar espadrilles ), wel geldbesparend natuurlijk.
ik hou van terence trent d'arby, GB, dat is ook uit de oude doos, wishing well, sign your name across my heart, dance little sister...

geweldige muziek, arrogante vent wel toen maar goed... dat vond ik niet zo erg, nu nog niet eigenlijk.
Leuke jurk PTT!!!
Heb iets van vriendin gehoord. Ik zet het even op hyves goed?!

Benieuwd naar het nieuwe meisje trouwens! Waar blijft ze?
Hello ladies!

Wat een rust hier

Nou ik heb nog steeds buikloop, maar geen buikkrampen meer. Waar ik nu last van heb zijn denk ik de verschijnselen van vochttekort... Dus ik probeer veel te drinken en heb al ORS ingenomen. Als ik er morgen nog last van heb, dan neem ik loperamide voordat ik de avond heb. Heb ik iig geen last van de buikloop!
Balen dat nog niet over is. Missch heerst het wel, vriendin van me heeft het ook.

Morgen wel gewoon weg in je killer outfit natuurlijk

LEUK MEISJE!!!
Ja, Terence Trent D'Arby. Die LP (haha) had ik ook. Maar ik vond 'm ook arrogant. En nu moet ik er nog steeds wel om lachen. Want hij vond zichzelf nl. beter dan de Beatles, Elvis en Michael Jackson bij elkaar, maar verder dan 1 goed verkopende LP is hij niet gekomen.

Leuk jurkje PTT.

Hmm, weet niet met het meisje. Niet zo bijzonder.

Ga even op hyves lezen MSS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven