Mode & Beauty alle pijlers

Handtas

13-01-2017 12:34 32 berichten
Hai ik zoek een tas om kado te geven. Ze is gek op tassen en heeft ook van die designertassen van Tods en Chanel. Ze is artistiek, houdt ook van vintage. Hipster zeg maar.

Zo rond de €100 ongeveer.

Ik had deze op 't oog, maar ben er nog niet zeker van. Kobalt blauw is ie ook mooi. https://www.debijenkorf.n ... ef=%2Ftassen%2Fhandtassen

Desigual en guess vind ik van die tienermerken, die wil ik niet.
Alle reacties Link kopieren
en je vraag is??

(dure kado´s geef jij, wil je op mijn verjaardag komen??)
Ik vind de tas van je linkje erg mooi, in kobalt is 'ie denk ik ook geweldig. Misschien kijken naar wat voor kleuren je vriendin draagt?
Estranged met een hoofdletter D
quote:lilalinda schreef op 13 januari 2017 @ 12:38:

en je vraag is??

(dure kado´s geef jij, wil je op mijn verjaardag komen??)1e regel
je wil links van sites??

okidokie
Moeilijk cadeau. Een tas is zoiets persoonlijks.

Helemaal lastig om te helpen kiezen, je probeert haar type te omschrijven maar daar weten we nog niks mee.

Succes hoor.
Franje lelijk
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha thanks! Iemand nog een linkje naar een betrouwbare tassen outlet die morgen kan leveren?
ik ga niet helpen zoeken, vind de Bijenkort-tas echt foeilelijk, dus heb een totaal andere smaak
Als je Chanel en Tods hebt wordt je niet echt blij van een tas bij de Bijenkorf vandaan denk ik persoonlijk.
Da's heel persoonlijk. Kun je niet eens samen een namiddagje shoppen? En geef haar op haar verjaardag een zelfgemaakte bon "goed voor 1 handtas" twv 100€.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Ik vind dat een vreselijke tas, franjes zijn altijd lelijk en cheap imo.

En ik vind een tas ook ontzettend persoonlijk, ik zou het niet snel geven.
Een tas is heel persoonlijk. Ik zou een dagje shoppen inplannen. Kan ze iets uitzoeken wat zij zelf mooi vindt. Die van de Bijenkorf is niet echt geweldig.
Ik maar 1 tip: bonnetje bewaren
Blijft een kwestie van smaak, dus moeilijk om voor iemand anders uit te zoeken.

Tenzij ze al heeft laten weten deze tas geweldig vind, zeg ik niet doen. Zelf laten kiezen of wat anders bedenken.
Ik vind deze erg leuk. En deze Beetje duur alleen. Deze is komisch.
O ben ik zo erg dan, ik wil ze alle drie wel hoor.
Als Tassenexpert (ahum) ..... niet doen. Is idd superperssonlijk. De tip van een bon/samen shoppen is erg leuk. En Desigual voor tieners??
quote:Ameliaaa schreef op 13 januari 2017 @ 13:21:

Ik vind deze erg leuk. En deze Beetje duur alleen. Deze is komisch.Die eerste vind ik echt mooooi
Estranged met een hoofdletter D
Net zoals parfum.......zo persoonlijk dat ik me er niet aan zou wagen zo de concrete vraag van cadeaubon knutselen voor een dagje op pad.....betaal jij vervoer, eten, drinken en een klein cadeau. Hoef je ook nu niets te bestellen en heb je genoeg tijd om het te maken en op tijd af te hebben.
Echt niet doen, veel te persoonlijk. Neem haar een dagje op sleeptouw en struin wat vintage zaken met haar af, is veel leuker. Den Haag of Amsterdam / Amstelveen .
Neem eens een kijkje hiertussen:

- http://www.shuz.nl/access ... brand=Anokhi%7Cdesiderius

- http://www.doortje-vintage.com/nl/vintage/tassen.html

Succes!
live and let live
Bedankt dames, ik vond het juist wel een origineel idee. Ga morgen wel even naar de winkels ipv internet.
quote:viva-amber schreef op 13 januari 2017 @ 12:43:

Franje lelijkJa precies.
https://www.guess.eu/en/C ... loral-handbag/HWISAFP6436 ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven