Hele warme winterlaarzen
dinsdag 12 november 2019 om 11:40
Ik heb zoiets van Panama Jack, maar dan van een aantal jaar geleden: https://www.panamajack.nl/dames/schoeisel/bambina-b94
Op het plaatje vond ik ze toen best lomp (maar dat maakte me niet uit, want ik gebruik ze voor wandelen in het bos), terwijl ze aan de voet onverwacht smal en voor hun soort best elegant ogen. Het loont bij PJ de moeite om een winkel op te zoeken en ze in het echt te zien.
Op het plaatje vond ik ze toen best lomp (maar dat maakte me niet uit, want ik gebruik ze voor wandelen in het bos), terwijl ze aan de voet onverwacht smal en voor hun soort best elegant ogen. Het loont bij PJ de moeite om een winkel op te zoeken en ze in het echt te zien.
dinsdag 12 november 2019 om 11:58
Ik heb ook dat ik niet goed loop. Daarom zoek ik idd schoenen met goede grip.Lucifer2018 schreef: ↑12-11-2019 11:51Ik heb deze. Panama Jack Felina Nappa Grass zwart.
Prijzig maar ze gaan echt lang mee, waterdicht, warm en stoer en goede grip. Ik loop niet best en met deze ben ik niet bang dat ik snel uitglij als dingen nat of glad zijn.
![]()
Wel fijn om te lezen dat PJ goede grip hebben...
Al vind ik het voor jou vervelend dat je net als mij niet best loopt
dinsdag 12 november 2019 om 11:59
Weet je toevallig of ze hetzelfde vallen als bijv shabbies. Maar 36 is voor mij namelijk te groot en ze vallen breed.Nummer*Zoveel schreef: ↑12-11-2019 11:40Ik heb zoiets van Panama Jack, maar dan van een aantal jaar geleden: https://www.panamajack.nl/dames/schoeisel/bambina-b94
dinsdag 12 november 2019 om 12:03
Die Bambina's heb ik ook. Vallen hetzelfde als Shabbies maar iets smaller.Marloesjuh51 schreef: ↑12-11-2019 11:59Weet je toevallig of ze hetzelfde vallen als bijv shabbies. Maar 36 is voor mij namelijk te groot en ze vallen breed.
dinsdag 12 november 2019 om 12:12
dinsdag 12 november 2019 om 12:25
Durf ik je niet te zeggen, want ik heb nooit Shabbies gehad. Maar ik vermoed dat mijn PJ’s smaller vallen dan Shabbies. (Maar dat zal denk ik niet voor elk model van PJ gelden).Marloesjuh51 schreef: ↑12-11-2019 11:59Weet je toevallig of ze hetzelfde vallen als bijv shabbies. Maar 36 is voor mij namelijk te groot en ze vallen breed.
dinsdag 12 november 2019 om 12:39
dinsdag 12 november 2019 om 12:39
zonnebloemje schreef: ↑12-11-2019 11:58Ik heb ook dat ik niet goed loop. Daarom zoek ik idd schoenen met goede grip.
Wel fijn om te lezen dat PJ goede grip hebben...
Al vind ik het voor jou vervelend dat je net als mij niet best loopt