Mode & Beauty alle pijlers

Help! Rimpels!

21-11-2011 14:57 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

Ik heb nu een leeftijd bereikt waarin mijn rimpels steeds meer zichtbaar worden, mijn fijne lijntjes dieper worden en mijn huidtextuur verslechterd. Kortom; Ik word oud!

Ik gebruik nu cremes om veroudering te voorkomen, maar het mag niet echt baten. Ik zoek iets beters, iets dat echt werkt! Daarvoor vraag ik jullie advies. Wat gebruiken jullie momenteel, en belangrijker.. werkt het?!

Ik wacht jullie reacties af! Alvast bedankt!
Oud worden is een goed teken.

Geen crème gaat rimpels tegen of maakt ze minder. Acceptatie is de enige gezonde optie.
Wat ik momenteel gebruik? Nou gewoon.....mijn hersens? Anti-verouderingscremes werken niet. Niet gaan zonnebanken en een beetje gezond leven. En je vooral NIET druk maken over je leeftijd. Er zijn nl. ook mensen, die jouw leeftijd niet eens gehaald hebben.
Veroudering is niet te voorkomen.

Verzorg je huid gewoon goed, drink voldoende water, niet roken, niet in de felle zon, voldoende fruit en groente eten, dat zijn allemaal dingen die goed zijn voor je huid.
mocht je roken, direct stoppen!!!
quote:hipslala schreef op 21 november 2011 @ 14:59:

Oud worden is een goed teken.

Geen crème gaat rimpels tegen of maakt ze minder. Acceptatie is de enige gezonde optie.En Botox
Rimpels vallen nog wel mee,volgens mijn zoon,4jr,heb ik drempels
neee! Geen botox! Daar krijg je echt een heel raar gezicht van....
Ik heb nog nooit iemand over mijn rimpels gehoord. Ik hoor eigenljik alleen maar dat ik oud ben en dan zeg ik altijd 'ik ben het al, nu jij nog'.
quote:evelynsalt schreef op 21 november 2011 @ 15:05:

neee! Geen botox! Daar krijg je echt een heel raar gezicht van....Als het goed wordt gedaan niet!
Maar.. even een stel-dat

Stel dat er een middel is die fijne lijntjes doet verdwijnen op een veilige manier. Zouden jullie het dan niet overwegen om het een keer uit te proberen? Of vinden jullie het prima zoals het nu is?

Begrijp me niet verkeerd, ik zit niet te wachten op botox, of facelifts. Maar iets dat mijn huid op een veilige en onschuldige manier iets jonger zou maken zou niet verkeerd zijn.. Toch?

Ouderdom kan inderdaad niet vermeden worden, maar iets vertragen zou niet gek zijn!
quote:noell schreef op 21 november 2011 @ 15:04:

[...]

En BotoxBotox gezond?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:noell schreef op 21 november 2011 @ 15:06:

[...]

Als het goed wordt gedaan niet!kan het wat minder rigoreus??!!
Een goede creme kan het wat mooier laten lijken, maar meer dan dat zou ik niet doen.

Misschien een peeling als je geen gevoelige huid hebt.

Maar ja wat is echt veilig?

Het zijn toch wat belastende dingen voor de huid..
Ik denk dat Marga straks zelf met een lumineus idee komt.

Ik zeg: laat een pony knippen, of iets zoals hier naast.
Rimpels doe je weinig aan hoor. Tenzij je een facelift wilt, of botox. Gewoon proberen te genieten van alles en de rimpels geen negatief stempel laten drukken.

Tip: iets aankomen, door een voller gezicht worden de rimpels minder zichtbaar.
quote:marga_60 schreef op 21 november 2011 @ 15:07:

Maar.. even een stel-dat

Stel dat er een middel is die fijne lijntjes doet verdwijnen op een veilige manier. Zouden jullie het dan niet overwegen om het een keer uit te proberen? Of vinden jullie het prima zoals het nu is?

Begrijp me niet verkeerd, ik zit niet te wachten op botox, of facelifts. Maar iets dat mijn huid op een veilige en onschuldige manier iets jonger zou maken zou niet verkeerd zijn.. Toch?

Ouderdom kan inderdaad niet vermeden worden, maar iets vertragen zou niet gek zijn!Nee, ik zou niet. Maar ik draag ook geen make u of creme of wat ook.
Beetje accepteren kan geen kwaad, anders wordt je zo iemand die alleen daar mee bezig is (zoals hier op het forum ook?iemand is) je hebt toch verder dingen in je leven?
haha, aankomen. Fantastische oplossing!

Naja, ik heb geen lumineus idee. Maar Philips schijnt dat wel te hebben.. Philips Reaura heet het. Je kan thuis met een laser je rimpels behandelen. En volgens de recensies die ik tot nu toe heb gelezen schijnt het te werken..
quote:marga_60 schreef op 21 november 2011 @ 15:11:

haha, aankomen. Fantastische oplossing!

Naja, ik heb geen lumineus idee. Maar Philips schijnt dat wel te hebben.. Philips Reaura heet het. Je kan thuis met een laser je rimpels behandelen. En volgens de recensies die ik tot nu toe heb gelezen schijnt het te werken..Goh, echt waar joh?! Ik zag het niet aankomen, die spam.
geloof er niks van, zou zelf niet aan de haal gaan met apparaten.
Nee ik ben niet alleen met mijn uiterlijk bezig, maar ja, ik vind het wel belangrijk. Ik zat op het forum te neuzen en vroeg me gewoon af hoe anderen tegen het verouderen aankeken..

interessant reacties!
gewoon er tegenaan kijken.

Kan moeilijk de spiegel de deur uit doen...
Ik ga niet voor botox of whatever. Dan maar rimpels.

Heb een zalige creme gevonden die lekker op m'n huid voelt en mijn gezicht knapt er wel van op: Eucerin, Hyaluron Filler.

Bij de apotheek, lekker spul!
Ik moet zeggen, je verpakt 't leuk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven