Help! Tips voor gele tanden
dinsdag 27 januari 2009 om 15:12
dinsdag 27 januari 2009 om 15:23
quote:Ring1981 schreef op 27 januari 2009 @ 15:12:
Hoe dan ook: gele tanden zijn vrij normaal. Als het je echt stoort, overleg dan eens met je eigen tandarts wat hij ervan vindt.
Weet ik maar het begint me echt te storen!
Maar zie bleken als laatste redmiddel!
quote:AgentL schreef op 27 januari 2009 @ 15:15:
Wil je tips voor gele tanden of wil je tegen gele tanden?
Ik wil graag tips voor hoe ik m'n gele tanden kan tegen gaan!
En ze dus weer lichter kan krijgen!
Hoe dan ook: gele tanden zijn vrij normaal. Als het je echt stoort, overleg dan eens met je eigen tandarts wat hij ervan vindt.
Weet ik maar het begint me echt te storen!
Maar zie bleken als laatste redmiddel!
quote:AgentL schreef op 27 januari 2009 @ 15:15:
Wil je tips voor gele tanden of wil je tegen gele tanden?
Ik wil graag tips voor hoe ik m'n gele tanden kan tegen gaan!
En ze dus weer lichter kan krijgen!
dinsdag 27 januari 2009 om 17:32
Ga naar je tandarts en overleg met hem/haar. De tandarts kan beoordelen wat de beste oplossing is.
En stop met het gebruik van whitener-tandpasta! Dat is zo slecht voor je tanden. Het kan heel goed dat je door het vele poetsen met deze tandpasta een laagje van je tanden hebt gepoetst, waardoor de kleurstoffen uit je voeding beter kan hechten aan je tanden.
Succes!
En stop met het gebruik van whitener-tandpasta! Dat is zo slecht voor je tanden. Het kan heel goed dat je door het vele poetsen met deze tandpasta een laagje van je tanden hebt gepoetst, waardoor de kleurstoffen uit je voeding beter kan hechten aan je tanden.
Succes!
dinsdag 27 januari 2009 om 18:22
quote:Suzeli schreef op 27 januari 2009 @ 16:10:
Stap eens over naar een ander tandpastamerk. heeft bij mij wonderen gedaan! Echt heel raar maar het werkte gelukkig wel.
heb ik onlangs al gedaan!
Ben van prodent naar sensodyne gegaan maar helaas helpt dit niet!
Ik zal morgen eens m'n tandarts bellen!
Stap eens over naar een ander tandpastamerk. heeft bij mij wonderen gedaan! Echt heel raar maar het werkte gelukkig wel.
heb ik onlangs al gedaan!
Ben van prodent naar sensodyne gegaan maar helaas helpt dit niet!
Ik zal morgen eens m'n tandarts bellen!
dinsdag 27 januari 2009 om 23:49
woensdag 28 januari 2009 om 10:12
Ik poets electrisch met de Oral-B en heb er een polijstborsteltje bij gekocht. Daar worden je tanden echt prachtig schoon en glad van en volgens mijn tandarts is het veilig voor je glazuur.
Is er een wittetandenwinkel bij jou in de buurt? Daar kun je advies vragen. Ze verkopen er veel produkten die bij de drogist of supermarkt niet te koop zijn.
Weet je dat door sommige kleuren lipstick je tanden geler lijken?
Vermijd oranje, oranjerood en heel lichtroze.
Is er een wittetandenwinkel bij jou in de buurt? Daar kun je advies vragen. Ze verkopen er veel produkten die bij de drogist of supermarkt niet te koop zijn.
Weet je dat door sommige kleuren lipstick je tanden geler lijken?
Vermijd oranje, oranjerood en heel lichtroze.
woensdag 28 januari 2009 om 11:27
Dag allemaal, hier een nog een tip. Lippenstiften met geel/oranje erin, warme kleuren dus, versterken het geel in je tanden. Als je wat koelere tinten rood, en/of wat donkerder tinten lippenstift kiest, dan ogen je tanden minder geel. Let er wel op of koeler rood, zoals wijnrood, je wel staat. Ben je daar onzeker over, overweeg dan eens een kleuradvies. Dan leer je welke kleuren make-up voor jou de beste zijn (en welke kleuren voor je kleding en haar). Succes!
woensdag 28 januari 2009 om 18:29
De kleur van je tanden is genetisch bepaald. Als je tanden verkleuren door bijv thee, dan zullen ze zeker weer lichter worden als je goed poetst. Maar als je tanden wat donkerder zijn, dan kan je poetsen wat je wilt, met wat je maar wilt, maar dat pigment hoort bij je gebit. Bleken door een echte tandarts is de enige enigszins redelijke optie, maar erg slecht voor je glazuur.
Wat optisch kan helpen is zorgen dat je gelaatskleur niet te wit is. je zal merken dat als je bijv bruin van de zon (of make up) bent, het minder opvalt..
Wat optisch kan helpen is zorgen dat je gelaatskleur niet te wit is. je zal merken dat als je bijv bruin van de zon (of make up) bent, het minder opvalt..
vrijdag 30 januari 2009 om 09:24
Ik heb het zelf niet geprobeert, maar mijn oog viel erop en dacht aan jouw vraag:
http://www.drtaj.eu/
http://www.drtaj.eu/
vrijdag 30 januari 2009 om 15:24
vrijdag 30 januari 2009 om 16:16
http://www.kijkshop.nl/pr...whitening-kit-safe-white/
Heb wel eens van iemand gehoord dat dit werkt maar heb haar tanden nooit vóór de behandeling gezien dus beloof niks.....
Heb wel eens van iemand gehoord dat dit werkt maar heb haar tanden nooit vóór de behandeling gezien dus beloof niks.....