Mode & Beauty alle pijlers

Help. Verkeerde haarkleur.

11-01-2011 14:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
--------------------------------------------------------------------------------

Ik had goud blond haar maar was dat kleurtje erg zat. Maar omdat ik bang was dat mijn kleur te donker zou worden heb ik er voor gekozen om donkere lowlights te zetten.

Eerste dag was ik zeer tevreden, maar na een paar wasbeurten is het lelijk geworden. Dat donkerbruine met blonde plukken staat voor geen meter. Het ergste is dat er een paar blonde plukken grijs zijn geworden. Mijn haar heeft nu een grauwe gloed en geeft mijn gezicht dan ook een grauwe uitstraling.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb gedacht om zelf aan de slag en een pakje verf te halen een mooie goudbuine kleur maar ben bang dat die plukken groen gaan worden.
Bij zoiets kun je het 't beste bij een kapper laten oplossen denk ik...
Ik neem aan dat een kapper dit gedaan heeft, dus gewoon terug gaan en zeggen dat je niet tevreden bent.
Zou zelf bruine verf kopen met rode ondertoon en verven [heel je haar]
Ik zou het zeker niet zelf doen! Lekker naar de kapper gaan!
Waarom niet eerst overleggen met de kapper?
Welke kleur bruin raden jullie mij aan?

Ik heb een lichte huidskleur wil geen grauwe kleur die mijn gezicht bleek laat lijken.

Bruin met roodtinten of bruin met blond tinten?
Je eigen kleur is?
Als je haar nu grijze plukken heeft moet je je haar verven met een gele ondertoon.

Geel is de tegenkleur van paars/ grijs.

Dan zou je dus voor een donkerblond of lichtbruin moeten kiezen. Geen rood want dan komt t er gewoon doorheen.

Spreek helaas uit ervaring...
Een rode kleur neutraliseert de grijs/groene gloed in het haar.

Je zou ook ketchup in het natte haar kunnen smeren..1 minuut laten intrekken en uitspoelen. Dit helpt echt want dat heb ik ondervonden.
Ik ga nu ketchup in mijn haar smeren. Is curry ook goed?
quote:Yaszmin schreef op 11 januari 2011 @ 16:23:

Ik ga nu ketchup in mijn haar smeren. Is curry ook goed?

OMG...ga toch naar een kapper! Al is het alleen maar voor een advies, kost je niets en is binnen 5 minuten gegeven!

Dit voor je met de fles knoflooksaus ook nog die grijze haren denkt te kunnen dekken.

En ik heb ondervonden dat afknippen/ kaalscheren echt helpt! Je krijgt spontaan je eigen haarkleur weer terug, na maanden groeien!
Nope
Ga anders even bij de kapper langs om daar te vragen naar een haarkleuring met grijsdekking.

Om grauw eruit te halen kan je wel iets gebruiken dat daarvoor gebruikt wordt. Dat advies heb ik ook ooit gehad toen mijn haarkleuring te geel was uitgevallen. Dat scheelt wel.

Vergeet niet het loepje en je gezonde verstand te gebruiken als je adviezen opvolgt.
Ik ben ff gaan googlen en het schijnt zo te zijn dat het helpt. Ik ga inderdaad binnenkort langs de kapper maar ik wil het het liefst niet nog een keer verven omdat het hartstikke slecht is en ik bang ben dat ik weer de verkeerde kleur krijg.
Naar de kapper gaan is makkelijker voor dat je haar helemaal een rampengebied is.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 11 januari 2011 @ 16:26:

[...]

OMG...ga toch naar een kapper! Al is het alleen maar voor een advies, kost je niets en is binnen 5 minuten gegeven!

Dit voor je met de fles knoflooksaus ook nog die grijze haren denkt te kunnen dekken.

En ik heb ondervonden dat afknippen/ kaalscheren echt helpt! Je krijgt spontaan je eigen haarkleur weer terug, na maanden groeien!Mijn kapper gaf mij het advies om er ketchup in te doen hoor!
quote:Daaromniet schreef op 11 januari 2011 @ 18:24:

[...]

Mijn kapper gaf mij het advies om er ketchup in te doen hoor!

En je kapper heeft zeker haar/zijn diploma gehaald op de koksschool?

Zodra mijn kapper mij het advies geeft etenswaren/sauzen in mijn haren te smeren, weet ik dat ik toe ben aan een nieuwe kapper.

Misschien dat daarom je plukjes ook zo vreselijk teruggelopen zijn in kleur? Teruglopen doet een kleur altijd wel wat, maar na een paar wasbeurten?! Gewoon heel slecht gezet!
Nope
Machutookunbietjemeerzijn .

Klopt van die ketchup het werkt vaak ook nog om groene gloed uit haar te neutraliseren ,goeie kappers tip dus!!!!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 12 januari 2011 @ 08:21:

[...]

En je kapper heeft zeker haar/zijn diploma gehaald op de koksschool?

Zodra mijn kapper mij het advies geeft etenswaren/sauzen in mijn haren te smeren, weet ik dat ik toe ben aan een nieuwe kapper.

Misschien dat daarom je plukjes ook zo vreselijk teruggelopen zijn in kleur? Teruglopen doet een kleur altijd wel wat, maar na een paar wasbeurten?! Gewoon heel slecht gezet!

Mijn kapper gaf het advies. Niet TO´s kapper!

Beter lezen voor je gaat schreeuwen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven